Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شیائومی خانواده Redmi K30 را به صورت رسمی در اوایل امسال معرفی کرد. این گوشی‌ها در مدل‌های مختلف خود، مجهز به تراشه پردازنده Snapdragon 765G بودند. جدیدترین عضو از خانواده Redmi K30 شیائومی به صورت رسمی معرفی شد. این گوشی K30 5G Racing Edition نام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گوشی هوشمند ساخت شرکت شیائومی، اولین گوشی هوشمند با پشتیبانی از فناوری ارتباطی 5G است که با تراشه پردازنده Snapdragon 768G تولید و معرفی شده است و این تراشه پردازنده جدید عملکرد بهتری نسبت به نسل قبل خود، Snapdragon 765G دارد و واحد پردازش اصلی و گرافیکی آن سریع‌تر است. علاوه بر این، رنگ نعنایی جدید آن، این گوشی را شبیه Redmi K30 5G کرده است.

بیشتر بخوانید

تصویر مچ‌بند شیائومی Mi Band 5 فاش شد مشخصات سخت افزاری گوشی Redmi K30 5G Racing

نمایشگر این گوشی از جنس IPS است که اندازه آن ۶.۶۷ اینچ است و رزولوشن آن به +FHD می‌رسد. این نمایشگر یک حفره دارد که در آن، دوربین ۲۰ مگاپیکسلی سلفی در کنار حسگر عمق ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. پشت K30 5G Racing Edition دارای یک ترکیب دایره‌ای دوربین است که حسگر اصلی آن، ۶۴ مگاپیکسل است و در کنار آن حسگر التراواید ۸ مگاپیکسلی و حسگر ماکروی ۵ مگاپیکسلی تعبیه شده است. باتری گوشی جدید هوشمند شیائومی ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و توانایی پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی را دارد.

گوشی جدید شیائومی، Redmi K30 5G Racing Edition در چین برای پیش‌فروش گذاشته شده است و قیمت آن در چین ۲۸۲ دلار است. این قیمت برای یک مدل آن با حافظه رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی آن در نظر گرفته شده است. شیائومی اعلام کرده است که این گوشی قرار است از تاریخ ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت) به صورت رسمی به فروش برسد و همه نقاط جهان می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات شیائومی گوشی جدید شیائومی گوشی k30 5g

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز(۲۷ اسفند) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung

گوشی سامسونگ a54 در میان گوشی‌های میان‌رده سری A سامسونگ، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. این گوشی هوشمند در طول سال ۲۰۲۳ پرفروش بوده چرا که قیمت مناسب در کنار ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به روز باعث شده که این گوشی‌ محبوب شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، گوشی a54 میان‌رده قدرتمند و جدید کره‌ای‌ها به صورت رسمی در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۲۳ معرفی شد و مطابق انتظار مشخصات بسیار خوبی در همه زمینه‌ها دارد. سامسونگ با عرضه گوشی A54 نشان داده که همچنان می‌تواند یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده بازار را تولید کند. گوشی هوشمندی که در حال حاضر قیمت مناسبی دارد و از ویژگی‌های بسیار خوبی هم بهره می‌برد. این گوشی سامسونگ جعبه کوچکی دارد. جعبه‌ای که با دیدن آن متوجه می‌شوید، در بسته‌بندی این گوشی خبری از شارژر نیست. داخل بسته بندی این گوشی تنها خود گوشی و کابل شارژ و دفترچه‌ها را مشاهده می‌کنید.

مشخصات ظاهری گوشی a54 سامسونگ

این گوشی به سبک و شکل گوشی‌های S23 ساخته شده و به همین دلیل ظاهر گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. اولین چیزی که باعث این شباهت می‌شود، شکل قرار گرفتن دوربین‌های پشت است.

سه دوربین پشت این گوشی به صورت عمودی در زیر هم قرار گرفته‌اند. خود گوشی هم به شکلی براق و زیبا طراحی شده و حس خوبی در دست کاربران ایجاد می‌کند. ضخامت این گوشی به زحمت به ۲ میلی‌متر می‌رسد و به همین دلیل بسیار خوب دست به نظر می‌رسد. ابعاد گوشی به شکلی است که به راحتی با انگشت می‌توانید به اکثر قسمت‌های صفحه نمایش دسترسی داشته باشید.

سامسونگ برای قاب پشتی این گوشی از یک لایه گوریلا گلس ۵ استفاده شده که البته اثر انگشت هم روی آن جذب می‌شود. با این حال این گوشی به عنوان یک محصول پرچم‌دار، همچنان ظاهر جذاب و رده بالایی دارد.

روی لبه سمت راست گوشی A54 می‌توانید دکمه‌های تنظیم صدا و دکمه پاور را مشاهده کنید. روی لبه سمت چپ هم دکمه خاصی دیده نمی‌شود. میکروفن و محل قرار گرفتن سیم‌کارت روی لبه بالای گوشی دیده می‌شود و روی لبه پایین گوشی هم اسپیکر و پورت شارژ و میکروفن دیده می‌شود.

صفحه نمایش گوشی a54 سامسونگ

این گوشی از صفحه نمایش ۶٫۴ اینچی بهره می‌برد. صفحه نمایشی با پنل OLED که وضوح تصویر Full HD را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. وضوح صفحه نمایش این گوشی به ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل می‌رسد که نسبت تصویر آن ۱۹٫۵:۹ خواهد بود و تراکم پیکسلی ۴۰۳ پیکسل در هر اینچ را پیش روی کاربر قرار خواهد داد. از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی می‌توانیم به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز آن اشاره کنیم.

باید بگوییم که صفحه نمایش A54 از روشنایی بسیار خوبی بهره می‌برد. این صفحه نمایش می‌تواند تا ۱۰۰۰ نیت روشنایی تولید کند. بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که میزان روشنایی صفحه نمایش A53 به ۸۰۰ نیت می‌رسید.

میزان روشنایی فوق‌العاده صفحه نمایش A54 باعث شده که بتوانید در زیر نور خورشید به خوبی با گوشی کار کنید. پس شک نکنید که با یکی از با کیفیت‌ترین صفحه‌های نمایش موجود در بازار سروکار داریم.

در ادامه بررسی گوشی a54 سامسونگ باید بگوییم که صفحه نمایش این گوشی از ویژگی Vision Booster بهره می‌برد. این ویژگی باعث می‌شود که صفحه نمایش نسبت به محیط و میزان روشنایی آن رنگ‌ها را بهتر نشان دهد و روشنایی مناسب‌تری تولید کند. این ویژگی را به نوعی در گوشی‌های سری S هم دیده بودیم.

صفحه نمایش A54 از دو استاندارد نمایش رنگ استفاده می‌کند. این استانداردها Vivid و Natural هستند. به صورت پیش فرض تنظیمات رنگی صفحه نمایش روی حالت Vivid قرار دارد و به همین دلیل رنگ‌ها قوی به نمایش در می‌آیند. استاندارد Vivid از پوشش رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند و حتی تنظیمات بیشتری را هم دارد. این تنظیمات بیشتر شامل پنج حالت برای تغییر قدرت رنگ‌های صفحه نمایش می‌شود. استاندارد رنگی Natural هم برای پوشش رنگی sRGB مناسب است.

بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که صفحه نمایش این گوشی از استانداردهای HDR10 و HDR10+ بهره می‌برد که برای نمایش محتوای HDR در یوتیوب و نتفلیکس مناسب است.

از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش این گوشی هوشمند می‌توانیم به تغییر نرخ نوسازی صفحه نمایش این گوشی اشاره کنیم. دو حالت برای مشخص کردن نرخ نوسازی وجود دارد. می‌توانید نرخ نوسازی را روی حالت ۶۰ هرتز و روی حالت ۱۲۰ هرتز قرار دهید. اگر می‌خواهید بازی‌های جدید را با این گوشی با نرخ نوسازی بالا تجربه کنید، باید نرخ نوسازی را روی ۱۲۰ هرتز قرار دهید.

مشخصات فنی گوشی a54 سامسونگ

امکانات گوشی SAMSUNG A54 کم نیست و به همین علت است که کاربران را حسابی راضی می‌کند. این گوشی، بر پایه اندروید ۱۳ و رابط کاربری ONE UI 6 عرضه شده اما آپدیت پذیر است. سامسونگ برای این موبایل میان رده خود از تراشه اگزینوس ۱۳۸۰ استفاده کرده که دارای ۸ هسته است. ۴ هسته با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و ۴ هسته دیگر با فرکانس ۲ گیگاهرتز. پردازنده گرافیکی گوشی نیز Mali-G68 است. در پشت گوشی دوربین سه گانه آن جای گرفته است. دوربین اصلی یک حسگر ۵۰ مگاپیکسلی با لنز واید است که از فوکوس خودکار با تشخیص فاز بهره می‌برد. دوربین دوم یک حسگر ۱۲ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید است. دوربین ماکرو گوشی نیز حسگر ۵ مگاپیکسلی می‌باشد. در جلوی گوشی حسگر ۳۲ مگاپیکسلی را می‌بینیم که باعث می‌شود عکس‌های سلفی بسیار باکیفیت ثبت شوند. گوشی a54 حافظه ۱۲۸ گیگابایت دارد و ۸ گیگابایت هم رم برای آن در نظر گرفته شده. البته این میزان حافظه با کمک کارت حافظه microSDXC قابل ارتقا است.

باتری گوشی a54 سامسونگ

میان رده‌های اخیر سامسونگ همگی به باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری مجهز شدند؛ این مدل نیز برای تأمین انرژی خود از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری کمک گرفته که طول عمر رضایت بخشی دارد و در استفاده‌های سبک حتی تا ۲ روز دوام می‌آورد. البته اگر مدام به اینترنت وصل باشید و با آن بازی کنید، در بهترین حالت یک روز دوام خواهد داشت.

فست شارژ ۲۵ واتی نیز برای باتری گوشی a54 در نظر گرفته شده تا در مدت زمان کمی بتوانید آن را فول شارژ کنید. با اینکه طول عمر باتری بسیار خوب است، اما فست شارژ ۲۵ واتی در این کلاس قیمتی، فقط از کارشناسان سامسونگ برمی‌آمد. گرچه نمی‌توان آن را نقطه ضعف بزرگی دانست، اما قابل مقایسه با رقبای چینی نیست و شاید بهتر بود سامسونگ برای فست شارژ a 54 هزینه بیشتری می‌کرد تا فروش بالاتری را نصیب خود کند.

یکی از منابع که گوشی‌های موبایل را مورد بررسی قرار می‌دهد، اطلاعاتی را در خصوص تست‌های عملکردی باتری این گوشی منتشر کرده که طبق آن a54 می‌تواند تا ۱۲۰ ساعت در حالت استندبای شارژدهی داشته باشد و نزدیک ۱۸ ساعت می‌توانید با آن بی‌وقفه به تماشای فیلم و ویدئو بپردازید. البته در گیمینگ این عملکرد افت می‌کند و به طور متوسط ۵ ساعت و ۴۰ دقیقه می‌توانید با آن به صورت مداوم بازی کنید. در کل این تست‌ها نشان از طول عمر بالای باتری دارد و بعید است شما را ناامید کند.

دوربین گوشی a54 سامسونگ

سامسونگ a54 برای عکاسی هم گزینه بسیار خوبی است. در واقع یکی از بهترین دوربین‌ها در میان گوشی‌های میان‌رده را روی این گوشی مشاهده می‌کنیم. در زمان خرید a54 باید به این موضوع توجه داشته باشید که این گوشی از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسل استفاده می‌کند. دوربینی که هم OIS دارد و هم از فوکوس خودکار تشخیص فاز استفاده می‌کند. در کنار دوربین اصلی دوربین اولتراواید با حسگر ۱۲ مگاپیکسلی دیده می‌شود. یک دوربین ماکرو با حسگر ۵ مگاپیکسلی هم روی این گوشی دیده می‌شود. دوربین سلفی این گوشی هوشمند هم ۳۲ مگاپیکسلی است. با دوربین اصلی این گوشی می‌توانید ویدئوهای 4K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کنید.

بررسی ارزش خرید گوشی a54 سامسونگ

خیلی از مدل‌های سامسونگ، بخصوص سری A آن همیشه ارزش خرید بالایی داشتند، اما چندسالی است که چینی‌های بازار امکانات بهتری را با قیمت کم‌تری به کاربران ارائه می‌دهند که همین امر باعث شده کارشناسان سامسونگ، هم قیمت محصولاتشان را عادلانه‌تر کنند و هم کیفیت متریال خود را بالا ببرند و پشتیبانی نرم افزاری چند ساله برای گوشی‌های سری A در نظر بگیرند. مشخصات a54 تقریباً در همه زمینه‌ها عالی است و شاید تنها قسمتی که می‌توانست بهتر کار کند، فست شارژ آن باشد.

اگر اهل بازی کردن یا تماشای فیلم با گوشی هستید و دنبال یک مدل با سخت افزار قوی و نمایشگری فوق‌العاده می‌گردید، گوشی a54 می‌تواند در اول لیست شما قرار بگیرد. همچنین دوربین‌های سه‌گانه خوب این مدل را نباید نادیده گرفت و برای علاقمندان به عکاسی نیز مناسب است. نظر شما درباره خرید a54 چیست؟ آیا قیمت گوشی a54 با توجه به امکانات که ارائه می‌دهد منصفانه است و شما را برای خرید ترغیب می‌کند؟ در آخر بد نیست نیم‌نگاهی به مزایا و معایب این گوشی داشته باشیم.

قیمت گوشی a54 سامسونگ

گوشی سامسونگ A54 5G

۱۲۸-۸؛ قیمت از ۱۲,۷۹۹,۰۰۰ تومان

۱۲۸-۶؛ ناموجود

۲۵۶-۸؛ قیمت از ۱۴,۷۷۰,۰۰۰ تومان

۲۵۶-۶؛ قیمت از ۱۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان

کد خبر 736890

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو پلاس + مشخصات Redmi note 12 pro 5g (۲۸ اسفند)
  • کدام یک از گوشی‌های ارزان بازار ایران برای شما مناسب است؟
  • گوشی سامسونگ گلکسی A35 5G چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز(۲۷ اسفند) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • قیمت شیائومی ردمی نوت ۱۱ امروز (۲۷ اسفند) + بررسی مشخصات و مقایسه با سامسونگ گلکسی A22
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی + دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز (۲۷ اسفند)
  • قیمت گوشی شیائومی نوت ۱۲ پرو پلاس + مشخصات Redmi note 12 pro5g (۲۶ اسفند)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲/ گوشی جدید سامسونگ ارزان شد
  • گوشی Oppo F25 Pro 5G عرضه شد
  • گوشی تاشو جدید ویوو چه مشخصاتی دارد؟