Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:23:18 GMT

سیمئونه: اسیر عملکرد حریف شدیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۰۸۴

سیمئونه: اسیر عملکرد حریف شدیم

چهارشنبه شب در ادامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اتلتیکومادرید اسپانیا یکی از تیم‌های مدعی این رویداد، برابر لایپزیگ آلمان با حساب دو بر یک شکست خورد تا حذف ناباورانه‌ای داشته باشد.

«دیگو سیمئونه» سرمربی آرژانتینی اتلتیکو پس از این ناکامی بزرگ، اظهار داشت: می‌دانم که اکثر کارشناسان شانس اتلتیکو را برای کسب برتری و رسیدن به نیمه‌نهایی بیشتر می‌دانستند اما در فوتبال، نتیجه در زمین رقم می‌خورد و آمار و ارقام سودی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی مطرح تصریح کرد: لایپزیگ بازی را هجومی آغاز کرد و در نیمه نخست اجازه کاری به ما ندارد. در بین دو نیمه صحبت‌های زیادی با نفرات تیم خود انجام دادم اما آنها اسیر بازی حریف شده بودند.

وی ادامه داد: لایپزیگ فعال‌تر و بهتر بازی کرد و ما هم باید از خواب بیدار شویم و به فکر فصل آینده باشیم. باید یاد بگیریم و به عملکرد بهتر حریفان، احترام بگذاریم.

سرمربی اتلتیکو تاکید کرد: وقتی تیمی شور و اشتیاق زیادی داشته باشد، کار را برای حریف سخت می‌کند. لایپزیگ برای برتری بسیار انگیزه داشت و موجب شد تا شکست را پذیرا باشیم.

برچسب‌ها اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه لایپزیگ لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه لایپزیگ لیگ قهرمانان اروپا اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه لایپزیگ لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد

میزبان جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل تیم ملی کشورمان صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش تسنیم، مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 امروز (چهارشنبه) با دیدار تیم‌های ملی فوتسال ازبکستان و ویتنام به پایان رسید که در این بازی ازبکستان به برتری 2 بر یک دست یافت.

ازبک‌ها در دقیقه 17 این مسابقه با گل تین‌فات از ویتنام عقب افتادند و برتری ویتنامی‌ها تا دقیقه 34 پابرجا بود، اما تولکینوف در همین دقیقه گل تساوی را به ثمر رساند و گل ژورائف در دقیقه 39، پیروزی را برای شاگردان ونانسیو لوپس به ارمغان آورد.

ازبکستان که امسال از جام جهانی 2024 میزبانی می‌کند و خیالش بابت حضور در جام جهانی راحت است، در مرحله‌ نیمه نهایی به مصاف تیم ملی ایران خواهد رفت.

این دوره از مسابقات جام ملت‌های آسیا، مرحله انتخابی جام جهانی 2024 محسوب می‌شود و چهار تیم نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا راهی جام جهانی خواهند شد. با توجه به اینکه ازبکستان نیز راهی نیمه نهایی شده، چهار تیم بازنده در مرحله پلی‌آف با هم رقابت می‌کنند تا بعد از ایران، ازبکستان، تاجیکستان و تایلند، پنجمین نماینده آسیا در جام جهانی مشخص شود.

برنامه دیدارهای مراحل حذفی جام ملت‌های آسیا به شرح زیر است:

جمعه 7 اردیبهشت

نیمه نهایی
تایلند - تاجیکستان، ساعت 14:30
ایران - ازبکستان، ساعت 17:30

پلی‌آف
عراق - افغانستان، ساعت 10:30
ویتنام - قرقیزستان، ساعت 12:30

یکشنبه 9 اردیبهشت
بازی نهایی پلی‌آف: ساعت 8:30
رده‌بندی: ساعت 11:30
فینال: ساعت 14:30

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن ابهام درباره پرواز تیم ملی فوتسال به تایلند

دیگر خبرها

  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • اونانا به تنظیمات کارخانه برگشت: پاس گل به حریف (عکس)
  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • تودور: با سری بالا از کوپا ایتالیا حذف شدیم
  • پاسخ مورایس به انتقاد هواداران سپاهان
  • خشم اتلتیکو از حرف‌های عجیب ستاره آرژانتینی
  • آخرین سنگر فرو ریخت: پشت کردن کاپیتان به تن‌هاخ
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • ادامه دومینوی پیروزی سرخابی‌ها و انتقام سپاهان از انزلی‌چی‌ها