Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@11:41:05 GMT

اولین غیبت رونالدو در مراسم حذف اتلتیکوی سیمئونه!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۰۸۶

اولین غیبت رونالدو در مراسم حذف اتلتیکوی سیمئونه!

دیگو سیمئونه، سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید، بار دیگر دستش از رسیدن به جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا ناکام ماند و این‌بار در مرحله یک چهارم نهایی از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش "ورزش سه" شگفتی سازان لایپزیش حریفی را امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا قربانی کردند که توانسته بود در مرحله قبل از سد لیورپول، قهرمان فصل اخیر لیگ جزیره و مدافع عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بگذرد؛ شاگردان سیمئونه امشب تلاش زیادی کردند تا بتوانند حریف را در زمین خودی نگه دارند و موقعیت سازی کنند اما در رسیدن به پیروزی ناکام بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی مادریدی‌ها یکبار توانستند توسط ژائو فلیکس گل خورده را جبران کنند و امیدوار به صعود شوند اما در دقایق آدامز همه رویاپردازی‌های مرد آرژانتینی را خراب کرد.

 

 

جالب آن‌که حذف امسال اتلتیکویی‌ها، نخستین حذف این تیم تحت هدایت دیگو سیمئونه بود که در برابر تیمی رخ داد که در آن کریستیانو رونالدو بازی نمی‌کرد؛ آن‌ها فصل گذشته در مرحله یک هشتم نهایی اسیر کامبک یوونتوسی‌ها شدند و برد دو گله در بازی رفت را مقابل هت‌تریک رونالدو در بازی برگشت از دست دادند و از گردونه مسابقات کنار رفتند.

پیش از آن‌هم که رونالدو با پیراهن رئال مادرید دو بار مانع از قهرمانی  اتلتیکویِ دیگو سیمئونه در چمپیونزلیگ شده بود؛ ابتدا در فینال خاطره انگیز سال 2014 در لیسبون که رونالدو گل چهارم تیمش را در پیروزی 4-1 به ثمر رساند و سپس دو سال بعد در ورزشگاه سن سیرو که رونالدو پنالتی آخر و تعیین کننده رئال را به ثمر رساند تا این سفید و قرمزها دوباره در رسیدن به جام ناکام بمانند.

 

 

پس از آن هم در فصل 17-2016، دو تیم در مرحله نیمه نهایی مقابل هم قرار گرفتند که رونالدو با هت تریک در دیدار رفت، عملا صعود رئال به فینال را قطعی کرد و پیروزی 2-1 اتلتیکو در دیدار برگشت، نتوانست مانع از این اتفاق شود.

اما امشب لایپزیش بدون ستاره ای در اندازه های رونالدو، از سد اتلتیکو مادرید گذشت؛ مسئله ای که ارزش کار شاگردان ناگلزمان بیش از پیش نمایان می‌کند. 

یوونتوس کریستیانو رونالدو دیگو سیمئونه (سرمربی) اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس کریستیانو رونالدو دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید دیگو سیمئونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارواخال: رئال مادرید به بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد

مدافع و کاپیتان کهکشانی‌ها از رویارویی با سیتیزن‌ها در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا استقبال می‌کند.

طرفداری | دنی کارواخال از رویارویی با منچسترسیتی استقبال می‌کند.

روز گذشته مراسم قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا  برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. رئال مادرید مانند نیمه‌نهایی‌های دو فصل اخیر، در یک فینال زودهنگام دیگر به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت. کهکشانی‌ها در بازی رفت از سیتیزن‌ها میزبانی می‌کنند و در جدال برگشت پا به استادیوم اتحاد خواهند گذاشت.

قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ بازهم رئال مادرید - منچسترسیتی

دنی کارواخال، مدافع رئال مادرید در مصاحبه پس از بازی مقابل اوساسونا، در واکنش به رویارویی با منچسترسیتی در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا گفت:

منچسترسیتی یکی رقبایی است که داخل رختکن در موردش صحبت می‌کردیم و علاقه داشتیم با آن‌ها روبرو شویم؛ زیرا این تیم در سطح بالایی بازی می‌کند و بازیکنان خوبی دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرهنگ علیفر: این راز را فاش کنم طرفدارانم نصف می‌شوند! فحاشی کاپیتان‌های سابق استقلال و پرسپولیس به یک‌دیگر! خوشحالی بارسلونا از تقابل با پی‌اس‌جی: ما تو نیمه‌نهایی هستیم امیدواری رئالی‌ها به ام باپه: بارسا را حذف کنی محبوب‌تر می‌شی! آرتتا چرا اون‌طوری نگاه می‌کنه؟ (شوخی با ورزشکاران)

دیگر خبرها

  • از گواردیولا، سیمئونه و امباپه تا توخل، آنچلوتی و هری کین؛ قرعه کشی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، چه برنده و بازنده‌های داشت؟+تصاویر
  • روبرت لواندوفسکی کابوس اتلتیکو مادرید؛ کاری که آخرین بار کریستیانو رونالدو انجام داده بود!
  • روی کین منتظر کسی نمی ماند، حتی اگر دیگو سیمئونه یا رونالدو نازاریو باشید! / فیلم
  • ژاوی و کسب 5 برد از 5 بازی مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا
  • آلومینیوم اراک حریف پرسپولیس تهران
  • شوک لحظه آخری: غیبت ستاره بارسا برابر اتلتیکو
  • آغاز مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی
  • اولین روز کریستیانو رونالدو در مادرید / فیلم
  • کارواخال: رئال مادرید به بازی با منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا علاقه دارد
  • دیگو سیمئونه: ژائو فلیکس؟ به بازیکنان دیگر تیم‌ها احترام می‌گذارم