Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرم آباد، در آغاز جلسه و پس از قرائت آیاتی از کلام وحی، سیامک بهاروند دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان را به حاضرین ارائه کرد.

در ادامه سید محمد بطحایی معاون آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده تام الاختیار ریاست دانشگاه در هیات امنای استان لرستان، ضمن تبریک ایام فرخنده ذی الحجه، تهیه و تدوین یک بودجه دقیق که نقشه راه یک سال آینده دانشگاه را مشخص می‌کند را یک امر بسیار مهم دانست و گفت: تهیه یک بودجه دقیق و با ثبات در شرایطی که متغیرها به طور دایم تغییر می‌کنند به طوری که هنگام تفریغ بودجه نتایج مثبتی نشان دهد، یک امر بسیار سخت و حساس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بطحایی در ادامه یکی از مهمترین اهداف استراتژیک دانشگاه را ارتقا کیفیت عنوان کرد و گفت: در سالهای نه چندان دور و به دلیل اقتضای شرایط آن روز دانشگاه بیشتر به جنبه های کمی توجه داشت زیرا بایستی پاسخگوی خیل عظیم متقاضیانی می بود که در پشت در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور صف بسته بودند. مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی نیز با مورد توجه قرار دادن این نیاز، سیاستگذاری های خود را پیش بردند و انصافا قدم‌های بسیار خوبی برداشتند.

نماینده تام الاختیار ریاست عالی دانشگاه در هیات امنای استان لرستان در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: اکنون و با توجه به مقتضیاتی که به وجود آمده جنبه های کمی، جای خود را به گسترش کیفی در آموزش عالی داده است زیرا از یک طرف جمعیت متقاضی آموزش عالی کاهش پیدا کرده و از طرف دیگر نقش و جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی و مطالباتی که مقام معظم رهبری از این سازمان وزین و بسیار تاثیر گذار در حوزه دانش و فرهنگ کشور دارند و شرایطی که در این سال‌ها بر کشور ما عارض شده باعث شده که دانشگاه هدف استرتژیک خودش را بر جنبه های ارتقا کیفیت متمرکز کند که این تغییر خواه ناخواه در ماموریت دانشگاه آزاد تاثیرگذار است و آثار این تغییر رویکرد، باید جای خودش را در برنامه و بودجه نشان بدهد و این برنامه ها در راستای ارتقای اثربخشی برنامه های آموزشی،پژوهشی و فرهنگی باشد.

بطحایی در ادامه گفت: در دنیای امروز موفقیت برای افراد و سازمان هایی است که بتوانند ظرفیتهای جدید را کشف کنند، زیرا اگر بخواهیم بر اساس رویه های گذشته کار آینده رو سامان بدهیم، قطعا با شکست مواجه خواهیم شد.

در بخش دیگری از این جلسه حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه شهرستان خرم آباد نیز طی صحبت هایی کیفیت بخشی به عملکرد دانشگاه در حوزه های مختلف را بسیار ارزشمند عنوان کرد و گفت: فعالیت دانشگاه ها در سراسر کشور به خصوص دانشگاه آزاد اسلامی در 40سال گذشته حرکت رو به رشدی بوده است است، اما این کیفیت بخشی باید به گونه ای باشد که نقش آن در حل مشکلات مردم ، ایجاد تولید و اشتغال ،خود را نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه تصریح کرد: ظرفیت های استان لرستان درجنبه های مختلف کشاورزی، دامپروری، گیاهان دارویی و صنعتی ظرفیت قابل توجهی است و جا دارد دانشگاه آزاد اسلامی از این فرصت ها استفاده نماید تا در تولید اشتغال نقش اساسی داشته باشد.

در ادامه نشست، هیات امنا وارد دستور کار جلسه شد و هر کدام از بند های دستور جلسه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت که موادی از آن به تصویب رسید و برخی مواد برای بررسی های بیشتر به جلسه آینده هیات امنا موکول شد.

انتهای پیام /

322 / 167 واحد خرم آباد هجدهمین جلسه هیات امنای استان لرستان سید محمد بطحایی سیامک بهاروند

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واحد خرم آباد سید محمد بطحایی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، نمایشگاه «آیین سرزمین من» با حضور محسن حسن‌پور مدیرکل امور مدارس سما و دیگر مسئولان در دبستان پسرانه سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی واحد فسا برگزار و با استقبال بی‌نظیر دانش‌آموزان، اولیای آنان و سایر شهروندان روبرو شد.

در این نمایشگاه در قالب عکس نوشته و بنر‌های متفاوت و سخنرانی به معرفی مشاهیر شهرستان فسا ازجمله مرحوم سید محمدصادق رفیعی بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی فسا، سردار تنگه احد شهید مرتضی جاویدی، آیت‌الله بهشتی، علیرضا ذوالقدر، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، رستگار فسایی، روزبهان بقلی فسایی و بسیاری دیگر پرداخته شد.

دست سازه‌های دانش آموزان و خوراکی‌های بومی و محلی، در این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار گرفت و دانش‌آموزان با پوشیدن لباس محلی و اجرای مراسم‌های بومی، همچنین هنرنمایی در زمینه خطاطی و نقاشی و موسیقی سنتی در اعتلای هرچه بیشتر فرهنگ محلی شهرستان فسا کوشیدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در جلسه مناظره بین رییس دانشگاه تهران با یک هیات علمی مدعی اخراج چه گذشت؟
  • طرح قرآنی«رمضان، بهار قرآن» در دانشگاه آزاد اشکذر اجرا می‌شود
  • آشنایی با هوش مالی در بازارچه دانش‌آموزی سما
  • آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی اشکذر برای اسکان مسافران نوروزی
  • برپایی نمایشگاه «آیین سرزمین من» در سمای واحد فسا
  • تصویب شش پردیس علم و فناوری از سوی هیئت امنای دانشگاه تهران
  • تصویب شش پردیس علم و فناوری در آخرین جلسه هیات امنای دانشگاه تهران در اسفند ۱۴۰۲
  • ۸ عضو هیات علمی به مرتبه استادی و دانشیاری ارتقا یافتند
  • راهیابی ۱۶ تیم آذربایجان غربی به مرحله کشوری مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی
  • ظرفیت‌های دانشگاه آزاد در اقلیم کردستان معرفی می‌شود