Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@07:01:50 GMT

اتلتی - لایپزیش ستاره نقل و انتقالات را معرفی کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۰۹۱

درایو اوپامکانو، مدافع تیم لایپزیش، به عنوان بهترین بازیکن این تیم مقابل اتلتیکو مادرید انتخاب شد.

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع 21 ساله فرانسوی با نمایشی خارق العاده، علاوه بر مشارکت در کارهای دفاعی، در سازماندهی مسابقه و به اصطلاح بیلد آپ نیز عملکردی فوق العاده را از خود به جای گذاشت.

آمار او در این بازی شامل 92 درصد پاس صحیح، پنج قطع توپ، پنج دفع توپ، سه نبرد تن به تن موفق، سه تکل موفق و دو شوت به دروازه حریف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برخی از کاربران توییتر با اشاره به کنترل کامل دیگو کاستا از سوی او اینطور نوشته اند که این مدافع مهاجم تیم اتلتیکو را به سمت بازنشستگی زودرس هدایت کرده است.

اوپامکانو که از پرطرفدارترین بازیکنان جوان اروپا در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو خواهد بود، قرارداد خود را تا سال 2023 با لایپزیش تمدید کرده تا اگر تیمی قصد خریدش را داشته باشد، با مبلغی رکوردشکن و غیرقابل رد شدن به میدان بیاید.

او در این بازی همچنین 99 لمس توپ و ده پاس بلند هم داشت و یک شب به یادماندنی را در دوران بازی اش سپری کرد.

 

 

آر بی لایپزیش

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهنم واقعی: ستاره بارسا سالم بیرون نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو چهارشنبه گذشته یک بازی احساسی را مقابل اینتر تجربه کرد و حالا یک بازی فشرده دیگر در راه است، این بار در لالیگا. 

رقیب هم بارسلوناست، تیمی که با شش امتیاز بیشتر از اتلتیکو در رده سوم است. اگر اتلتیکو می‌خواهد به بارسا برسد، باید آنها را در مسابقه امشب شکست دهد. ورزشگاه همه ظرفیتش پر خواهد شد و هیچ بلیتی در دسترس نیست.

این بازی انتقام اتلتیکو از ژوائو فلیکس خواهد بود که در بازی رفت لیگ در بارسلونا گل تعیین کننده را زد. گل ستاره قرضی اتلتیکو سه امتیاز را به بارسا داد و مهاجم پرتغالی بهترین بازیکن زمین بود. او عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، احتمالاً بهترین بازی او زیر نظر ژاوی. ژوائو دفاع اتلتیکو را دیوانه کرد و بعد از گل با بوسه زدن به نشان بارسا تنش را بیشتر کرد.

اکنون دوئل در متروپولیتانو فرا می‌رسد و ژوائو به ورزشگاهی که چند سال خانه‌اش بود، برمی‌گردد. باید ببینیم که هواداران اتلتیکو چگونه از فوتبالیست بارسلونا استقبال می‌کنند، بازیکنی که چندان دوستش ندارند. انتظار یک جو وحشتناک علیه او کاملا طبیعی است.

ژوائو فلیکس 131 بازی با پیراهن قرمز و سفید انجام داد، 33 گل زد و 16 پاس گل به ثبت رساند. او با اتلتیکو قهرمان لالیگای 21-2020 شد، اگرچه هرگز بازیکن محبوب هواداران نبود و نشد. متروپولیتانو برای او جهنم خواهد بود و باید دید ژوائو از پس این آزمون بزرگ برمی‌آید یا خیر.

دیگر خبرها

  • ستاره نژادپرست فوتبال از تیم ملی حذف شد!
  • ستاره نژادپرست فوتبال از تیم ملی خط خورد!
  • ستاره نژادپرست اینتر از لیست ایتالیا خط خورد!
  • روزهای سخت زندگی ستاره بارسا: این برد مال تو!
  • خشم مادرید: پیراهن ستاره بارسا را آتش زدند (عکس)
  • شکست 3-0 مقابل بارسلونا، سنگین ترین باخت اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو
  • در آستانه بازی با اتلتیکو مادرید؛ بارسلونا مدافع کلیدی‌اش را از دست داد!
  • شوک لحظه آخری: غیبت ستاره بارسا برابر اتلتیکو
  • ریسک ژاوی روی انگیزه انتقام ستاره بارسلونا
  • جهنم واقعی: ستاره بارسا سالم بیرون نمی‌رود