Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-19@07:44:50 GMT

شنای گروهی ۳۰۰ دلفین در سواحل کالیفرنیا آمریکا+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۱۰۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: شنای دلفین ها پارسی خبر سواحل کالیفرنیا دلفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین قرارداد درون‌گروهی ساخت «نیروگاه سیکل ترکیبی» امضا شد

اولین قرارداد درون‌گروهی گروه سرمایه‌گذاری غدیر، میان هلدینگ برق و انرژی غدیر و مجتمع فولاد نی‌ریز با موضوع احداث «نیروگاه سیکل ترکیبی زیم‌اور ساری» امضا شد.

به‌گزارش ایسنا، مهدی عبوری - مدیرعامل گروه سرمایه‌گذاری غدیر در این مراسم، با بیان اینکه در حال حاضر کشور با مشکل جدی ناترازی انرژی روبرو است، اظهار کرد: ما به دنبال این هستیم تا در موضوع تامین انرژی صنایع غدیر، به خودکفایی برسیم تا در زمان پیک مصرف، دچار تعطیلی و از مدار تولید خارج شدن صنایع متعدد خود نباشیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا، اولین قرار داد درون‌گروهی غدیر برای ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی زیم‌اور در ساری، به امضا رسیده است و با به ثمر رسیدن آن، شاهد این خواهیم بود که یکی از بازوهای تخصصی غدیر برای یکی دیگر از بازوهای این مجموعه که نیاز دارد، تولید انرژی می‌کند.

او با بیان اینکه این نیروگاه با ظرفیت ۱۵۰ مگاوات و در دو واحد گاز و بخار ساخته خواهد شد، گفت: هزینه ساخت این نیروگاه بالغ بر 60 میلیون یورو است  که بخش عمده این اعتبار، از طریق فایننس تامین شده، در ۳ سال به بهره‌برداری خواهد رسید؛ همچنین این قرارداد از نوع قراردادهای BOT است.

طبق اعلام وزارت نیرو، عبوری تاکید کرد: با ساخت این نیروگاه بخش بزرگی از ناترازی انرژی در غدیر جبران خواهد شد و در بخش صنایع نیز شرکت فولاد نی‌ریز به خودکفایی خواهد رسید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله افراد ناشناس به دانشجویان افغان هنگام خواندن نماز در هند
  • ۱۴۰۲ برای ورزش شنا پررونق بود/ چشم‌انداز کسب سهمیه المپیک در سال ۱۴۰۳
  • ۱۴۰۲ برای ورزش شنا پررونق بود
  • کسب سومین پیروزی تیم ملی ایران
  • یک مربی خارجی برای تمام تیم‌های ملی شنا
  • جدال لفظی علی خیطر و یکی از پیشکسوتان استقلال
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال
  • درگیری علی خطیر با پیشکسوت استقلال: برو تا می‌توانی علیه من مصاحبه کن!
  • واکنش عجیب رئیس باشگاه لاتزیو به حمله گروهی از هواداران به ایموبیله
  • اولین قرارداد درون‌گروهی ساخت «نیروگاه سیکل ترکیبی» امضا شد