Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی یوسفی، به عدم تغییر سیاست‌گذاری آمریکا با پیروزی هر شخصی در انتخابات آمریکا، اشاره کرد و گفت: نباید در موضوعات بین‌المللی آدرس غلط به مردم داد و این خوش باوری بوده که عده‌ای در داخل می‌گویند با تغییر افراد در کشورهای استکباری مثل آمریکا و اروپا سیاست‌گذاری‌ها هم تغییر خواهند کرد.

وی در ادامه افزود: سردمداران آمریکا براساس برنامه‌ریزی‌های صهیونیست‌ها حرکت می‌کنند و در اختیار کمپانی‌ها، کارتل‌ها و شرکت‌های صهیونیستی هستند؛ فلذا روسای جمهور آمریکا به جای اینکه به مردم خود خدمت کنند بیشتر به دنبال لابی‌های سیاسی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اهواز، باوی و کارون تاکید کرد: تغییر افراد در کاخ سفید تغییری در سیاست‌های استکباری آمریکا ایجاد نخواهد کرد، زیرا براساس یک سیاست مشسخص حرکت می‌کنند و فقط تاکتیک‌ها تغییر می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: بوش رئیس‌جمهور آمریکا شد و جنگ نظامی علیه کشورها به راه انداخت و همچنین اوباما هم وارد کاخ سفید شدند و همین رویکرد را ادامه دادند، اما با روش نرم و ایجاد تحریم‌های دارویی و ... باعث آسیب به کشورها شدند؛ بنابراین بین بوش و اوباما تفاوتی مشاهده نکردیم و البته میان جوبایدن و ترامپ هم هیچ تفاوتی وجود نخواهد داشت./

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دچار تغییر نگرش و باور فرهنگی در بحث فرزند آوری شده‌ایم

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم برجوئی فرد عصر شنبه در نشست مجمع سلامت شهرستان تنگستان اظهار کرد: نزدیک به ۳۰ سال یک سقوط آزاد را در فرزند آوری تجربه کردیم تا جایی که با نهایت تأسف باید گفت که بعضی از استان‌ها نرخ باروری یک را تجربه می‌کنند و این بدین معنی است که هیچ رشد جمعیتی در آن استان‌ها اتفاق نیفتاده است.

وی ادامه داد: اگر بخواهیم نگاهی به رشد جمعیتی در جامعه داشته باشیم درواقع باید بگوییم ما نه‌تنها رشد جمعیت نداشته‌ایم بلکه به دلیل عدم باروری و فرزند آوری در کشور سالانه معادل یک شهر ۵۰۰ هزارنفری از جمعیتمان را از دست می‌دهیم.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: استان‌هایی مانند البرز، گیلان، تهران، مرکزی و سمنان در بدترین وضعیت رشد جمعیتی در کشور هستند و نکته جالب در این استان‌ها این است که برخلاف تصوری که بسیاری در جامعه دارند این استان‌ها ازنظر میانگین موجودی حساب‌های بانکی و دارایی از سایر استان‌ها وضعیت بهتری دارند.

وی افزود: این مسئله به این معنی نیست که وضعیت اقتصادی هیچ تأثیری در فرزند آوری ندارد بلکه بر این موضوع صحه می‌گذارد که وضعیت اقتصادی تنها یک مسئله از مؤلفه‌های کاهش جمعیت است.

برجویی فرد بابیان اینکه مقام معظم رهبری یک دهه پیش مسئله جوانی جمعیت را متذکر شدند اما متأسفانه مورد بی‌توجهی قرار گرفت افزود: در بحث جوانی جمعیت تمهیداتی که قانون اندیشیده تنها رفع کننده موانع فرزند آوری است لذا برای ترغیب مردم نیاز است طرح‌هایی به تصویب برسد که تشویق‌کننده جامعه به فرزند آوری و درنتیجه جوانی جمعیت باشد.

وی تصریح کرد: باید مفهوم سالمندی به گونه در کشور تبیین شود که جامعه به‌وضوح متوجه مشکلی که کشور و درنتیجه مردم در آینده به آن دچار خواهند شد بشود.

وی ادامه داد: درواقع توجه به وضعیت کشورهایی همچون آلمان، فرانسه و ژاپن که پیر شدن جامعه را درنتیجه عدم جوانی جمعیت تجربه می‌کنند و در بسیاری از بخش‌ها به دلیل نبود نیروی جوان و کارآمد دچار وابستگی به نیروی انسانی شده‌اند باید دید.

کد خبر 6056702

دیگر خبرها

  • استاد دانشگاه صنعتی شریف نماینده ایران در بانک جهانی شد
  • دولت آمریکا در حال تغییر سیاست خود در قبال اوکراین است
  • گسترش منازعات در ماه معنوی رمضان/اقدامات بشردوستانه آمریکا در قبال غزه پوپولیستی است
  • افزایش حقوق کارگران باید متناسب با نرخ تورم باشد
  • پربازدیدترین گزارش‌های سیاست در سال ۱۴۰۲
  • ماجرای وضعیت اضطراری ۳۰ ساله آمریکا علیه ایران چیست؟
  • ماجرای وضعیت اضطراری ۳۰ ساله آمریکا علیه ایران
  • حضور بیش از ۵ هزار عضو تحریک طالبان پاکستان در افغانستان
  • برنی سندرز به بایدن: موضع خود را در قبال حمایت مالی از اسرائیل تغییر دهید
  • دچار تغییر نگرش و باور فرهنگی در بحث فرزند آوری شده‌ایم