Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولی اسماعیلی به عدم حضور رئیس‌جمهور در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صمت اشاره کرد و گفت: گاهی اوقات در مجالس گذشته رئیس‌جمهور در جلسات دفاع از وزاری پیشنهادی حضور پیدا نمی‌کردند، اما معاون اولشان در دفاع از وزار به صحبت می‌پرداختند که امروز هم معاون اول در دفاع از وزیر پیشنهادی صحبت نکردند و دلیل این را هم باید از دولتی‌ها پرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: رئیس جمهور می‌بایست به احترام مجلس در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی صمت حضور پیدا می‌کردند و این کارشان نشان از بی‌احترامی بوده است.

این نماینده مردم در مجلس تاکید کرد: متاسفانه دلیل عدم حضور رئیس‌جمهور موجه نبود چرا که اگر می‌گفتند در یک جلسه اضطراری مثل شورای عالی امنیت ملی حضور یافتند این مسئله نمایندگان را قانع می کرد، اما اینکه بگویند به دلیل کرونا بوده باعث عدم اقناع نمایندگان شد.

نماینده گرمی مغان تصریح کرد: حضور نیافتن رئیس‌جمهور در مجلس به عدم رای‌آوری وزیر پیشنهادی تاثیرگذار بود و به نوعی نیامدنشان به مجلس بی‌احترامی به نمایندگان بشمار می‌رود و بعد از آن هم انتظار دارند که نمایندگان، وزیر پیشنهادی او را حمایت کنند./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: وزیر پیشنهادی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: تورم، هم مهار و هم کاهشی شده‌است

رئیس‌جمهور در جلسه هیئت ‌دولت گفت: روند تورم در کشور، مهار و کاهشی شده‌است اما مسئولان نباید دست از تلاش بردارند.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جلسه هیئت ‌دولت گفت: روند تورم در کشور، مهار و کاهشی شده‌است اما مسئولان نباید دست از تلاش بردارند.

وی افزود: رشد تجارت و افزایش صادرات در کشور و همچنین کاهش واردات مواد مصرفی خوشحال‌کننده است. 

رئیس‌جمهور گفت: جامعه نخبگانی و عموم مردم باید در جریان عملکرد دولت در سال جاری قرار گیرند.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • دستمزد ۱۴۰۳ کارگران بدون حضور نمایندگان کارگری ۳۵درصد افزایش یافت
  • مزد پیشنهادی جامعه کارگری مبلغ ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است
  • منتخبان مجلس دوازدهم با رئیسی دیدار می‌کنند
  • منتحبان مجلس دوازدهم با رئیسی دیدار می‌کنند
  • منتخبان مجلس دوازدهم با رئیس‌جمهور دیدار می‌کنند
  • رئیسی : تورم، هم مهار و هم کاهشی شده‌است
  • رئیسی: تورم، هم مهار و هم کاهشی شده‌است
  • رقم پیشنهادی حقوق کارگران اعلام شد / ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزارتومان!
  • جلسه نمایندگان کمیسیون ورزشکاران فدراسیون‌ها با وزیر ورزش
  • جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار شد