Web Analytics Made Easy - Statcounter

کالاهای دست دوم یا همان تاناکوراها به صورت قاچاق از مرزهای مختلف وارد کشور می‌شود تا به نام استفاده اقشار ضعیف جامعه و به کام اقشار متوسط جامعه که ولع برند پوشی دارند برسد و توجهی شود تا بلکه ضربه‌ای که فروش این کالاها قاچاق خارجی به تولید ملی می‌زند، دیده نشود. توافق رژیم صهیونیستی-امارات در کاخ سفید امضا می‌شود آمریکا سندی 6 صفحه‌ای درباره تحریم‌های ایران به شورای امنیت ارائه می‌دهد عصبانیت وزیر ارتباطات از ارزان شدن هزینه استفاده از اپلیکیشن های داخلی به‌مناسبت روز مقاومت اسلامی نماهنگ| دو همراه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، بهرام جباری گفت: در یکماه اخیر ۲ طرح بازرسی نوروز و ماه مبارک رمضان در استان خوزستان برگزار شد و در همین رابطه نظارت‌ها به ویژه بر نحوه توزیع و فروش کالای اساسی شدت گرفت و حاصل این نظارت‌ها منجر به تشکیل ۲ هزار و ۷۷ تخلف صنفی شد.

وی افزود: به دلیل افزایش بازرسی‌ها و مشارکت برخی دستگاه‌های نظارتی با اداره کل صمت استان در نظارت از بازار تخلفات بیشتری شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

جباری ارزش ریالی این میزان پرونده تخلف صنفی را ۴۶ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال عنوان کرد و ادامه داد: در مدت یاد شده ۴ هزار و ۱۹۱ بازرسی از بازار و واحد‌های تولیدی در استان انجام شده است.


معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت خوزستان با اشاره به انواع تخلفات صورت گرفته می‌گوید: درج نکردن قیمت و گرانفروشی، صادر نکردن فاکتور و کم فروشی عمده تخلفات بوده است.

به گفته جباری؛ بیشترین تخلف‌های صنفی در بخش کالا‌های خوراکی و صنایع غذایی استان خوزستان بوده است.

دیگر خبرها

  • نظارت بر بازار شرط تحقق شعار سال است
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • شرط تحقق شعار سال نظارت و بازرسی بر بازار است
  • 5 طراحی نوآورانه کشوهای گوشه آشپزخانه: بهبود دسترسی و بهره‌وری از فضا
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • ۱۰راهکار مقابله با قاچاق کالا و ارز
  • تأکید رئیسی بر مقابله بی‌امان با قاچاق سوخت
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • ماجرای کارت سوخت و مالیات مهریه!