Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@20:30:57 GMT

حشد شعبی مواضع داعش در جنوب سامراء را هدف قرار داد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۱۸۴

حشد شعبی مواضع داعش در جنوب سامراء را هدف قرار داد

‍‍‍‍‍‍

حشد شعبی از حمله خمپاره ای نیروهای آن به مواضع گروه تروریستی داعش در جنوب شهر سامراء خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از وبگاه الحشد، فرماندهی عملیات سامراء وابسته به حشد شعبی در بیانیه ای اعلام کرد که نیروهای آن دیروز، پنجشنبه پایگاه های داعش در منطقه «البو محاسن» واقع در جنوب شهر سامراء را هدف حملات خمپاره ای خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: نیروهای تیپ 35 حشد شعبی پس از شناسایی دقیق محل تجمع داعش و رصد تحرکاتشان، با شلیک چند گلوله خمپاره و تیراندازی به سمت تروریست ها، مواضع آنها را قبل از فرار آنها هدف قرار دادند.

پایان کار داعش در عراق رسما در سال 2017 اعلام شد، اما هسته‌های مخفی و باقی مانده آن در برخی مناطق این کشور حضور دارند.

انتهای پیام

 

 

R1283/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سامرا حشد الشعبی اخبار "عراق" بیشتر بخوانید... عراق|دستاورد امنیتی مهم حشد شعبی در دیالی/ متلاشی شدن هسته تروریستی در نینوا عراق|ادامه عملیات حشد شعبی علیه داعش؛ کشف مواد منفجره در غرب سامراء قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... عراق|دستاورد امنیتی مهم حشد شعبی در دیالی/ متلاشی شدن هسته تروریستی در نینوا عراق|ادامه عملیات حشد شعبی علیه داعش؛ کشف مواد منفجره در غرب سامراء واژه های کاربردی مرتبط سامرا حشد الشعبی اخبار "عراق" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کشف ویروسی کشنده‌تر از کرونا در قزاقستان ۲ واشنگتن درباره امکان استفاده از ساز‌وکار بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران سند توزیع می‌کند ۳ «توافق ننگین» امارات و اسرائیل برای عادی‌سازی روابط/ گروههای فلسطینی: این توافق خیانت به آرمان ملت فلسطین است ۴ ظریف وارد بیروت شد ۵ خروج ناگهانی نتانیاهو از جلسه کابینه امنیتی ۶ ایران خواستار ایستادگی شورای امنیت در برابر آمریکا شد ۷ بیانیه آمریکا درباره تمدید تحریم تسلیحاتی ایران ۸ کلاف سردرگم تشکیل دولت در لبنان؛ از شروط حریری تا مداخلات آشکار محور غربی ــ آمریکایی ــ عربی مهمترین اخبار بین الملل «توافق ننگین» امارات و اسرائیل برای عادی‌سازی روابط/ گروههای فلسطینی: این توافق خیانت به آرمان ملت فلسطین است توافق عادی سازی رژیم صهیونیستی و امارات-۱|قطار عادی‌سازی روابط ابوظبی با تل‌آویو از کی شتاب گرفت؟ گفتگوی تلفنی اسماعیل هنیه با محمودعباس/ تشکیلات خودگردان سفیر خود در امارات را فراخواند جهاد اسلامی: امارات از پشت به آرمان فلسطین خنجر زد/ عادی‌سازی برای نجات اسرائیل است مهمترین اخبار تسنیم «توافق ننگین» امارات و اسرائیل برای عادی‌سازی روابط/ گروههای فلسطینی: این توافق خیانت به آرمان ملت فلسطین است ایران خواستار ایستادگی شورای امنیت در برابر آمریکا شد همایش بین‌المللی فاطمیون| ابلاغ سلام و درود سیدحسن نصرالله به مجاهدین لشکر فاطمیون / مدیون لشکر فاطمیون هستیم واشنگتن درباره امکان استفاده از ساز‌وکار بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران سند توزیع می‌کند واکنش امیرآبادی به اظهارات واعظی درباره غیبت روحانی در جلسه رأی اعتماد به مدرس خیابانی درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سامرا حشد الشعبی اخبار عراق سامرا حشد الشعبی اخبار عراق عادی سازی روابط بین الملل حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد

مهدی ضیغمی، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و دومین اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا در جمع خبرنگاران گفت: ایران بازارهای صادراتی عراق را از دست نخواهد داد. امیدواریم توافق جامع تجاری میان ایران و عراق به زودی امضا شود تا ایران بتواند به رقم توافق شده ۲۰ میلیارد دلار در تجارت با این کشور برسد.

ضیغمی در مورد صادرات خودرو از ایران به روسیه اظهار کرد: با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات به روسیه و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • بلینکن بزودی در عربستان؛ تداوم تلاش آمریکا برای رویای عادی سازی روابط اسرائیل با ریاض
  • توافق الاعرجی با احمدیان درباره توافقنامه امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • احتمال احیای داعش در منطقه تا چه حد جدی است؟
  • مخفیگاه داعشی‌ها در «حمرین» عراق بمباران شد
  • توافق 4 کشور منطقه برای "راه توسعه" / اتصال اروپا به خلیج فارس از طریق ترکیه و عراق / مسیر ترانزیت جدید بدون ایران
  • کمین نیروهای حشد شعبی برای به دام انداختن عناصر داعشی در «حمرین»