Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@04:51:12 GMT

مراسم GDC سال ۲۰۲۱ به صورت حضوری خواهد بود!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۲۲۸

مراسم GDC سال ۲۰۲۱ به صورت حضوری خواهد بود!

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماه پیش، مسئولان یکی از بزرگ‌ترین مراسم‌های فناوری دنیا یعنی CES اظهار کردند که این گردهمایی در سال ۲۰۲۱ به صورت آنلاین خواهد بود و آن‌ها قصدی برای برگزاری حضوری آن ندارند. اظهارات مسئولان CES مبنی بر آن بود که انتظار ندارند شرکت‌کنندگان، سازندگان و خبرنگاران در دوران کرونا از سراسر دنیا به آن جا بیایند و زندگی خود را به خطر بیندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مقابل این مراسم، مسئولان گردهمایی محبوب Games Developers Confrence یا همان GDC به تازگی اعلام کردند که مراسم سال آینده آن‌ها قرار است به صورت حضوری در سانفرانسیسکو برگزار شود؛ البته این مراسم شامل پوشش آنلاین به صورت واقعیت مجازی نیز می‌شود. در حالی که همچنان مشخص نیست پوشش آنلاین واقعیت مجازی این مراسم به چه نحوی پیاده‌سازی خواهد شد، شرکت مسئول GDC اظهار داشته زمان برگزاری Game Developers Confrence به جای ماه مارس در تاریخ ۱۹ جولای برگزار خواهد شد. 

بیشتر بخوانید

مراسم CES 2021 آنلاین خواهد بود

با توجه به اظهارات تیم مسئول این گردهمایی، به نظر می‌آید آن‌ها به تهیه واکسن تا زمان مورد نظر ایمان کافی دارند و معتقدند ویروس کرونا تا ۱۹ جولای سال ۲۰۲۱ مغلوب علم خواهد شد. این احتمال نیز وجود دارد که GDC مراسم خود را به شکلی محدود و کوچک برگزار کند. همان‌طور که مشخص است، این گردهمایی در هیچ سالی محل به وقوع پیوستن اتفاقات فوق‌العاده برای دنیای فناوری نبوده و کمتر پیش می‌آید شرکت‌ها مراسم رونمایی محصولاتشان را برای این گردهمایی نگه دارند.

جایگزین مراسم ماه مارس GDC چیست؟

با توجه به بیانیه شرکت مذکور، به نظر می‌آید آن‌ها تمایل زیادی برای اجرای قسمتی از مراسم به شکل واقعیت افزوده دارند و سعی می‌کنند توجه خود را بر روی این قسمت قرار دهند. از طرفی دیگر مسئولان GDC می‌خواهد در ماه مارس به جای برگزاری مراسم اصلی خود جشنی برای انجمن GDC برپا کنند. گفتنی است؛ مسئولان این مراسم اعلام کرده‌اند که اطلاعات بیشتری در رابطه با مراسم خود در ۱۹ جولای ۲۰۲۱ را در آینده نزدیک به اشتراک خواهند گذاشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم CES مراسم GDC ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام افشار امام جمعه‌ی شهر چرام در این نشست گفت: شهیدان با جانفشانی خود مقابل ظلم ایستادگی کردند و میهن را با فدا کردن جان خود حفظ کردند.
جمع آوری آثار شهدای روحانی و ارسال به کمیته جمع آوری، برنامه ریزی جهت حضور طلاب در کنگره شهدای شهرستان و تبلیغ از طریق تریبون مساجد از مصوبات این نشست بود.

دیگر خبرها

  • گردهمایی طلاب و روحانیون شهرستان چرام
  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • ثبت‌نام حوزه‌های علمیه خواهران در همدان
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • خبر مهم درباره کارت به کارت و خرید با کارت بانکی
  • کاهش سقف برداشت از حساب‌های بانکی
  • پاکسازی حاشیه اتوبان تهران - قزوین در دومین روز از هفته زمین پاک
  • با خدمات دارالترجمه رسمی مرکز ترجمه آشنا شوید
  • آیین نامه جدید توزیع آنلاین دارو در هفته جاری ابلاغ می‌شود