Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از المسیره یمن، عبدالسلام افزود: آنچه امروز در یمن در جریان است، ارتباط مستقیم با خدمت به رژیم دشمن اسرائیلی دارد و فصل الخطاب در منطقه پایبندی به مساله فلسطین است.

سخنگوی انصارالله گفت: نقش ارتباط با دشمن بر ما مخفی نبود و از برخی همپیمانان امارات در یمن درباره ارتباط‌های امارات با دشمن صهیونیست شنیده بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: توافق امارات و رژیم صهیونیستی اقدامی تنش آفرین است و آنچه غیرعلنی بود را علنی ساخت و ثابت کرد که دشمن صهیونیستی-آمریکایی به تخریب منطقه ادامه می‌دهد.

عبدالسلام این اقدام را تبلیغات انتخاباتی آمریکا عنوان کرد و گفت: مردم ما موضعی آشکار و عملی در قبال فلسطین دارند و به مردم خود می‌گوییم که ببینید که حامیان آمریکا و اسرائیل کجا هستند.

وی گفت: این توافق علیه ایران نیست؛ بلکه علیه امت عربی و اسلامی است. محور مقاومت ثابت کرد که در کنار ملت فلسطین ایستاده است.

از سوی دیگر «ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی دولت نجات ملی یمن نیز اعلام کرد که توافقنامه رژیم صهیونیستی و امارات متحده عربی لکه ننگی است که هر کسی که خون عربی در رگ‌هایش باشد آن را تقبیح می‌کند.

شورای عالی سیاسی یمن نیز خواستار پایان مبادلات تجاری با امارات متحده عربی به عنوان اقدامی عملی برای جرم شناختن این خیانت شد.

شورای عالی سیاسی یمن افزوده است: پیوستن امارات متحده عربی به ائتلاف آمریکایی - سعودی علیه یمن مؤید این واقعیت است که حمله به یمن در راستای اجرای نقشه‌های اسرائیل و آمریکا صورت گرفت.

احزاب و قبایل یمنی نیز توافق امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط را محکوم کردند.

پیش از این نیز شماری از مقام‌ها و احزاب فلسطینی به توافق میان امارات متحده عربی و رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط واکنش تند نشان داده بودند.

سران سعودی و امارات در سال‌های اخیر برای ارتباط با صهیونیست‌ها تلاش‌های زیادی کرده‌اند که با روی کار آمدن «دونالد ترامپ» در آمریکا در سال ۲۰۱۵ میلادی این روند سرعت بیشتری به خود گرفته است.

ریاض و ابوظبی به دنبال آن هستند که قبل از پایان یافتن دوره ریاست جمهوری ترامپ، به رابطه با اسرائیل دست یابند؛ زیرا در اصل این رابطه، شخص ترامپ قرار دارد و معلوم نیست که وی دوباره به عنوان رییس جمهوری آمریکا انتخاب شود.

برچسب‌ها محمد عبدالسلام جنبش انصارالله رژیم صهیونیستی امارات‌ متحده ‌عربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد عبدالسلام جنبش انصارالله رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی محمد عبدالسلام جنبش انصارالله رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی امارات متحده عربی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: ایران به دنبال تشدید تنش در منطقه نیست

به گزارش جام جم آنلاین، 

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: ایران مبتنی بر حق ذاتی خود اقدام نظامی لازم را در جهت ایجاد بازدارندگی انجام داد و دو مقر نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را که مستقیم علیه حمله به سفارت ایران در دمشق نقش داشتند مورد هدف قرار داد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در نشست خبری امروز (دوشنبه) با تاکید بر اینکه ایران به دنبال تشدید تنش در منطقه نیست و به دنبال تقویت صلح و ثبات در منطقه است، گفت: عملیات انجام شده از سوی ایران از مشروعیت بین‌المللی برخوردار بود و مقدمات سیاسی، حقوقی و بین‌المللی لازم را در این زمینه انجام داده بود.

آمریکا با کمک به رژیم صهیونیستی بر روی طرف بازنده شرط‌بندی کرده است

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوالی در ارتباط با مصوبه اخیر مجلس نمایندگان آمریکا در ارائه بسته کمک مالی به رژیم صهیونیستی برای ادامه جنایت‌های خود علیه مردم فلسطین خاطرنشان کرد: این مصوبات مایه تاسف است و در واقع ارائه کمک‌های هنگفت نظامی و مالی از سوی آمریکا به رژیم صهیونیستی چیزی جز ارائه پاداش از سوی آمریکا به یک رژیم جنایتکار که هفت ماه متوالی است اقدام به جنایت جنگی کرده، نیست.

وی با بیان اینکه دولت آمریکا اعتبار ملت خود را در کنار رژیمی قرار داده است که در این ایام هیچ پیروزی به جز کشتار و انجام جنایت به دست نیاورده است، اظهارکرد : آمریکا بر روی  طرف بازنده شرط بندی کرده است و این گونه اقدامات کمکی به طرف بازنده نمی‌؟کند .

این خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت/ تبدیل شدن نوار مرزی شمال اسرائیل به شهر ارواح+ فیلم
  • آماده سازی گسترده ارتش اسرائیل برای حمله به رفح + تصاویر/ حماس آب پاکی را روی دست کشور‌های عربی ریخت
  • اسرائیل؛ اسم رمز سکوت تاریخی اعراب!
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • حمله موشکی ایران معادلات آمریکا و غرب را تغییر داد
  • عضو «پنهان» النقب؛ واکاوی همکاری نظامی- امنیتی اردن و صهیونیسم
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • آغاز رزمایش چندملیتی «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • کنعانی: ایران به دنبال تشدید تنش در منطقه نیست