Web Analytics Made Easy - Statcounter

دربی نودوسوم پرسپولیس و استقلال در منحصربفردترین شرایط ممکن در حالی برگزار می‌شود که این دو تیم هرگز در مصافی بدون حضور طرفداران شان به میدان نرفته اند.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، همه جور سختی و تلخی را با کرونا چشیده بودیم غیر از برگزاری دربی بدون تماشاگر! چیزی که تحت هیچ شرایطی به ذهن هیچ بنی‎بشری خطور نمی کند که یکی از مهیج ترین دربی های جهان که اسمش در کتاب فیفا ثبت شده و در همین آسیا بسیاری از کشورها دنبال نتیجه و تماشای آن هستند در استادیوم خالی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما ویروس منحوس کرونا کاری کرده که حتی چنین دیدار مهمی هم بدون تماشاگر برگزار شود.


کرونا زهرش را به تن دربی هم ریخت و باعث شد تا در معدود فصولی که این دو تیم به جای دو بازی رفت و برگشت در جام حذفی هم با یکدیگر رودررو می شوند بازی شان در استادیوم خالی از تماشاگر برگزار شود.جالب است بدانید که این اولین دربی تاریخ است که بدون تماشاگر برگزار می شود و از این نظر اسمش و تاریخش در کتاب فوتبال ایران ثبت خواهد شد. البته یکبار در سال 1373، در حالی که دربی رفت در تهران در دور نیمه نهایی مسابقات لیگ آزادگان (که در دو گروه جداگانه برگزار می شد) با درگیری تماشاگران و جنجالی غیرمعمول بین طرفداران دو تیم همراه شد، رییس وقت کمیته انضباطی فدراسیون که امیرحسین فتحی – مدیرعامل مستعفی فصل جاری استقلال – رییسش بود، دستور به برگزاری بازی برگشت در بندرعباس داد. ولی در آن دیدار تعدادی از مسئولان ورزشی استان هرمزگان از جمله اعضای هیأت فوتبال و تربیت بدنی استان با اعضای خانواده های شان به استادیوم رفته و دیدار را از نزدیک دیدند که تعدادشان به حدود 500 نفر می رسید.

با این حساب این اولین دیدار دربی پایتخت است که در استادیوم خالی برگزار می شود و دیگر کسی از شب قبل دور و بر استادیوم چادر نمی زند و از اقصی نقاط ایران هواداران راهی تهران نمی شوند. بی سروصداترین دربی تاریخ!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دربی تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود

سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد: مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • دیدار آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • با اعلام سازمان لیگ: مسابقه آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • فوری؛ تراکتور-استقلال بدون تماشاگران خانم!
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!