Web Analytics Made Easy - Statcounter

لایپزیش شگفتی‌ساز در ادامه نتایج فوق العاده خود در رقابت های چمپیونزلیگ فصل جاری، موفق شد اتلتیکو مادرید آماده این روزها را هم با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارد و در کمال ناباوری به جمع چهار تیم نهایی چمپیونزلیگ صعود کند؛ این اتفاق در حالی رخ داد که دیگو سیمئونه و تیمش امید زیادی برای قهرمانی در مسابقات این فصل داشتند اما توسط یک رقیب غیر منتظره حذف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

ستاره باتجربه اتلتیکو مادرید یعنی کوکه در پایان بازی گفت: " لایپزیش عملکرد بهتری ارائه داد و با سخت کوشی بیشتری عمل کرد. باید به خاطر این پیروزی به آنها تبریک بگویم. ما امیدواریم که بتوانیم لیگ‌قهرمانان اروپا را فتح کنیم اما در بازی امشب لایپزیش خیلی بهتر عمل کرد. به طور قطع ما باز خواهیم گشت و همه چیز را جبران می کنیم."

 

همچنین سائول نیگز، دیگر ستاره خط هافبک روخی بلانکو نیز درباره این حذف تلخ گفت: " باختن همیشه اتفاق ناراحت کننده ای به حساب می‌آید اما امشب واقعاً حریف بهتر از ما عمل کرد. آن ها بسیار سریع بازی کردند و پرس زیادی انجام دادند. در مقابل ما نمی توانستیم واکنش درستی به این موضوع نشان دهیم."

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین مدرس خیابانی کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا سنتکام استقلال بحرین خواجه عبدالله انصاری لایپزیک اتلتیکومادرید کوکه تابناک ورزشی لیگ قهرمانان اروپا حسین مدرس خیابانی کنکور 99 آیت الله فاطمی نیا سنتکام استقلال بحرین خواجه عبدالله انصاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ کریستیانو رونالدو پس از شکست 2-0 پرتغال در دیدار دوستانه مقابل اسلوونی با عصبانیت زمین بازی را ترک کرد. این فوق ستاره 39 ساله در بازی قبلی مقابل سوئد کنار تیمش حضور نداشت و شب گذشته به ترکیب اصلی بازگشت تا در ورزشگاه خانگی اسلوونی بازی کند.

به نقل از ورزش سه پرتغال با 11 برد متوالی در بازی‌های گذشته وارد این بازی شده بود و احتمال شکست تیم تحت هدایت روبرتو مارتینز بسیار کم بود. با این حال، گل‌های آدام سرین و تیمی السنیک موجب برتری میزبان شد که در مقابل رونالدو را خشمگین کرد.

پس از سوت پایان بازی مشخص شد که رونالدو با عصبانیت درحال ترک زمین است. او به نزدیکی خط کناری که رسید خطاب به داور چهارم با انگشت دستانش عدد 2 را نشان داد.

اعتراض رونالدو با عدد 2 به صحنه‌های مشکوک این بازی از نظر خودش اشاره داشت که باید پنالتی اعلام می‌شد و به همین دلیل نسبت به قضاوت داور این بازی عصبانی بود.

موضوع جالب اینجاست که او فقط اعتراض نداشت و الفاظ ناشایستی را خطاب به داور چهارم به زبان آورد. لب‌خوانی ویدیویی که از جایگاه ویژه توسط تماشاگران منتشر شده صورت رونالدو را به صورت کامل نشان می‌دهد که پس از اشاره به 2 پنالتی از عبارت "لعنت به تو" هم استفاده می‌کند.

صحنه‌ای که بیشتر رونالدو به آن اعتراض داشت در دقیقه 40 بود. او در محوطه جریمه حریف سرنگون شد و اعتقاد به اعلام یک ضربه پنالتی داشت اما داور بازی با او هم عقیده نبود و تصمیم به ادامه بازی گرفت.

این توهین می‌تواند برای کاپیتان پرتغال عواقب سختی داشته باشد. توهین واضح به مقام رسمی مسابقه برخلاف قوانین یوفا و فیفاست که مطمئنا برای این ستاره محرومیتی در پی خواهد داشت.

پرتغال در جریان این بازی 10 شوت داشت که 2 شوت سهم رونالدو بود اما تغییری در نتیجه بازی به نفع قرمزپوشان نداشت. عصبانیت او از اینکه نتوانست مانع از شکست تیمش و رکوردی که برای آن انگیزه زیادی داشتند اینگونه در پایان بازی نمایان شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888639

دیگر خبرها

  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • عکس| خشم رونالدو و واکنش تند به داور چهارم!
  • انقدر گریه نکن، فوتبال بازی مردان است! | واکنش تند به حرکت یک ستاره
  • کالیاری نگران ستاره ازبک، شومورودوف مصدوم شد
  • مهدی قایدی بهترین شد
  • گلزنی ستاره ازبک پرسپولیس مقابل هنگ کنگ
  • مک آلیستر: حریفان ما در حضور مسی بیشتر از آرژانتین می‌ترسند
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم