Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@23:39:35 GMT

توسعه فضای کارگاه، مشکل اصلی تولید کنندگان در پردیس

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۴۵۷

توسعه فضای کارگاه، مشکل اصلی تولید کنندگان در پردیس

عبدالعظیم رضایی روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این کارگاه‌ها ظرفیت افزایش تولید را دارند اما به دلیل محدودیت های یاد شده نمی توانند فضای فعالیت خود توسعه بدهند.

وی با اشاره به بررسی مشکل تولیدکنندگان در کارگروه رفع موانع تولید استان ادامه دارد: در حدود ۸۵ درصد از اراضی شهرستان پردیس در پهنه محیط زیست قرار گرفته و رفع این مشکل در کارگروه رفع موانع تولید استان در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه بخش تولید در نواحی صنعتی عملکرد مناسبی دارد، اظهار داشت: جلسه رفع موانع تولید هر هفته به همراه بازدید از کارگاه‌های تولید و صنعتی برگزار می شود و رفع و حل مشکلات تولید کنندگان در جریان بازدیدها انجام می شود.

رضایی ادامه داد:  با پی گیری‌های انجام شده تعداد مراجعه تولید کنندگان به مسئولان برای رفع مشکلات رو به کاهش است.

وی گفت: بر اساس مصوبه هیات وزیران ساماندهی پنج منطقه صنعتی کمرد، جاجرود، بومهن، تپه سیف و خرمدشت  در حال اجرا است و ساماندهی منطقه صنعتی خرمدشت به شهرداری پردیس و منطقه صنعتی بومهن به شهرداری بومهن واگذار شده است.

فرماندار شهرستان پردیس گفت: رفع مشکلات ثبتی، دریافت تسهیلات، مجوز صنعتی توسعه کارگاه، مشکلات زیربنایی توسعه و کاربری اراضی ، بررسی و صدور  مجوز ساختمانی برای توسعه واحدهای متقاضی توسط بخشداری جاجرود و تسریع روند صدور مجوز صنعتی و استعلام از دستگاه‌های اجرایی مربوطه توسط اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان پردیس بخشی از عملکرد ستاد رفع موانع تولید است.

 رضایی با اشاره به سایر عملکردهای ستاد، افزود: همکاری شهرداری پردیس با واحدهای متقاضی اجرای طرح توسعه در محدوده های قانونی، صدور گواهی پایان کار برای واحدهای تولیدی که عملیات توسعه ای خود را به پایان رسانده اند برای کمک به تولید کنندگان اجرایی می شود.

وی ادامه داد:  همکاری ادارات جهاد کشاورزی و ثبت اسناد و املاک برای تعیین تکلیف وضعیت کاربری اراضی و صدور اسناد مالکیت واحدها و استفاده از ظرفیت ستاد تسهیل استانی برای تامین مواد اولیه و تسریع در رفع مشکلات بخش دیگری از عملکرد ستاد در راستای تسهیل بخشی  امور تولید کنندگان و صنعتگران شهرستان است.

فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه در سال جهش تولید موظف به حمایت از تولید کنندگان و صنعتگران هستیم، اظهار داشت: حمایت از تولید با گذر از موانع توسعه ساخت و ساز عملی و اجرایی می شود تا با عبور از موانع موجود در سال جهش تولید شاهد افزایش اشتغال با توسعه فضای فعالیت کارگاه‌های تولیدی در مناطق صنعتی باشیم.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس رونق تولید جهش تولید افزایش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس رونق تولید جهش تولید افزایش تولید شهرستان پردیس رونق تولید جهش تولید افزایش تولید رفع موانع تولید شهرستان پردیس تولید کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • حاکمان امارات: مجازات زندان و جریمه در انتظار منتشر کنندگان تصاویر منفی یا جعلی از سیل دوبی
  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • تولید سالانه ۴۰ هزار تن ورق و فویل آلومینیومی در رزن 
  • مسائل کوچک نباید منجر به اختلال در چرخه تولید شرکت‌های صنعتی و تولیدی شوش شود