Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، لولو وانگ کارگردان «وداع» فیلم جدیدی با اقتباس از «پسر کو ندارد نشان از پدر» هیروکازو کورئیدا می‌سازد.

لولو وانگ پس از ساخت فیلم تحسین شده «وداع» اکنون قصد دارد درام «پسر کو ندارد نشان از پدر» ساخته کورئیدا را به زبان انگلیسی بسازد.

در حالی وانگ برای کارگردانی این پروژه انتخاب شده که فوکوس فیچرز تهیه‌کننده این فیلم خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وانگ خبر این پروژه را در توییتر مطرح و تاکید کرد که این یک بازسازی محسوب نمی‌شود.

وانگ با انتشار خبر در برخی رسانه‌ها نوشت اطلاعاتی که درز کرده درست نیست و از همه زوایا به این پروژه نگاه نشده است. او نوشت: اگر مردم می‌خواهند بدانند یک فیلمساز دارد روی چه پروژه‌ای کار می‌کند، شاید بهتر باشد که از فیلمسازان درگیر پرژه سوال کنند.

وی تاکید کرد: من همیشه در مورد علایقم شفاف بوده‌ام.

داستان فیلم در مورد دو خانواده است که متوجه می‌شوند پسرهای ۶ ساله‌شان با هم عوض شده‌اند.

«پسر کو ندارد نشان از پدر» سال ۲۰۱۳ در جشنواره فیلم کن اکران شد و جایزه ویژه هیات داوران را برد و از فیلمساز تقدیر ویژه به عمل آمد.

سال پیش وانگ برای «وداع» جایزه بهترین فیلم بلند را از جوایز اسپریت برای فیلم‌های مستقل دریافت کرد و در فهرست ۱۰ فیلم برتر موسسه فیلم آمریکا قرار گرفت و بازیگر فیلم نیز برنده گلدن گلوب شد.

کد خبر 4997762

منبع: مهر

کلیدواژه: فیلم سینمایی کارگردان سینما ژاپن فیلم کوتاه ویروس کرونا برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی تئاتر ایران موسیقی نواحی فیلم سینمایی رادیو نمایش کنسرت آنلاین سازمان سینمایی شبکه پنج سیما سینمای مستند شبکه یک سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی‌وای‌دی‌های جدید در راه است

تولیدکننده خودروهای برقی چینی بی‌وای‌دی جهش ۲۰ درصدی در فروش سالانه را هدف قرار داده است.

به گزارش ایسنا، افراد آگاه از موضوع اظهار کردند که سازنده خودروهای برقی چینی بی‌وای‌دی، هدف فروش ۳.۶ میلیون دستگاهی را برای سال ۲۰۲۴ تعیین کرده است که جهشی ۲۰ درصدی نسبت به فروش رکوردشکنی خود در سال گذشته است.

منابع اعلام کردند که وانگ چوان‌فو، رئیس هیئت مدیره در نشست سرمایه‌گذاران بی‌وای‌دی، بزرگترین تولیدکننده خودروهای برقی جهان، قصد دارد امسال ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو به خارج از کشور بفروشد که بیش از دو برابر سال گذشته و یک میلیون دستگاه در سال ۲۰۲۵ است.

اظهارات وانگ پس از آن بیان شد که بی‌وای‌دی کمترین رشد سود سه ماهه خود را در دو سال اخیر در روز سه شنبه ثبت کرد زیرا فروش خودروهای برقی در بزرگترین بازار خودروی جهان شتاب خود را از دست داد. بی‌وای‌دی پس از اینکه در اواخر سال گذشته با پشت سر گذاشتن تسلا به بزرگترین فروشنده خودروهای برقی جهان تبدیل شد، در کانون توجه جهانی قرار گرفت.

این منابع اعلام کردند که سهم بازار برندهای خارجی در چین طی سه تا پنج سال آینده، از ۴۰ به ۱۰ درصد کاهش خواهد یافت. این شرکت گفت که نسل بعدی سیستم پلاگین هیبریدی خود را در ماه می ارائه خواهد کرد.

براساس گزارش رویترز، این شرکت از ماه فوریه نسخه‌های جدیدی از خط تولید خود را با قیمت‌های پنج تا ۲۰ درصد کمتر از نسخه‌های قبلی عرضه کرده است. وانگ گفت که بی‌وای‌دی همچنین مدل‌هایی با قیمت کمتر از ۲۰۰ هزار یوان را در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد کرد که به سیستم‌های پیشرفته کمک رانندگی مجهز خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نسخه نجات اقتصاد استفاده از ظرفیت مردم و بخش خصوصی است
  • فرید حاجی: سینمای تاثیرگذار از درون فیلم‌ساز جوانه می‌زند نه سینمای کوتاه و بلند
  • بی‌وای‌دی‌های جدید در راه است
  • ۶ نفر از ۱۰ بازمانده سکته مغزی سال ها بعد دچار افسردگی می شوند
  • ۶ نفر از ۱۰ بازمانده سکته مغزی سالها بعد دچار افسردگی می شوند
  • (عکس) سریع‌ترین دوربین جهان ساخته شد
  • سریع‌ ترین دوربین جهان ساخته شد
  • سریع‌ترین دوربین جهان ساخته شد
  • نظرات کارشناسان «قبل از اجرای پروژه‌ها» مدنظر قرار گیرد/ شهرداری در مواجهه با منتقدان از خود سعه‌صدر نشان دهد
  • بهره برداری از ۶۰۰ واحد مسکن مهر دارای مشکل حقوقی در پرند تا نیمه اول امسال