Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@10:31:15 GMT

صلح اسرائیل و امارات کابوس ایران است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۵۱۲

برایان هوک، روز پنج‌شنبه در سخنانی با اشاره به آنچه که "توافق تاریخی میان اسرائیل و امارات" خواند، گفت: صلح اسرائیل و امارات بزرگترین کابوس ایران است و هیچ کس به اندازه ایران تنش‌ها میان اعراب و اسرائیلی‌ها را تشدید نکرده است. ناطقان: به نقل از واشنگتن اگزمینر، برایان هوک، نماینده پیشین آمریکا در امور ایران روز پنج‌شنبه در سخنانی با اشاره به آنچه که "توافق تاریخی میان اسرائیل و امارات" خواند، گفت: صلح اسرائیل و امارات بزرگترین کابوس ایران است و هیچ کس به اندازه ایران تنش‌ها میان اعراب و اسرائیلی‌ها را تشدید نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین بار دیگر با ستایش سیاست فشار حداکثری آمریکا علیه ایران مدعی شد که این فشارهای واشنگتن نتایج فوق‌العاده‌ای به همراه داشته است. منبع: ایسنا برچسب ها: نماینده پیشین آمریکا در امور ایران ، اسرائیل و امارات ، کابوس ایران ، صلح

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اسرائیل و امارات کابوس ایران صلح اسرائیل و امارات کابوس ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیم پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات

پرونده مسابقات پدل ۸۰ هزار دلاری امارات با قهرمانی تیم ایران بسته شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم‌ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، رقابت‌های پدل امارات تحت عنوان جام رمضان با حضور مدعیان آسیا در شرایطی برگزار شد که از سوی میزبان، 6 تیم از کشورهای مختلف به این مسابقات دعوت شده بودند.

مازندران میزبان 3 رویداد تنیس کشور

در این رقابت‌ها نمایندگانی از کشورهای ایران، هند، استرالیا، ژاپن، بحرین، کویت، قطر، سوریه، فیلیپین، روسیه، لبنان و چین حضور داشتند که تیم ایران متشکل از آریا روغنی و حامی گلستان با غلبه بر کویت در دیدار پایانی به مقام قهرمانی دست یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • کابوس ایران، داور لیگ قهرمانان آسیا می‌شود!
  • کابوس ایران، داور فینال غرب آسیا می‌شود!
  • جزئیات مذاکرات محرمانه میان ایران و امریکا برای ایجاد آتش بس در منطقه
  • روایت نشریه اماراتی از جزئیات مذاکرات محرمانه ایران و امریکا
  • عراق همچنان «خویشاوند» ایران / روابط تهران- بغداد در ۱۴۰۲
  • وال‌استریت‌ژورنال دست آمریکا را درباره رفح رو کرد!
  • حمله وزیر تندرو نتانیاهو به بایدن
  • روسیه برای دریافت پول فروش نفت به مشکل خورد
  • توصیه‌های امیرعبداللهیان به سفیر ایران در امارات