Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیخ اکرم برکات گفت: درس عملی که از حاج قاسم آموخته ایم این است که یار حضرت مهدی(عج) محدود به جغرافیا نیست، بلکه یک دید جهانی دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح توس؛ شیخ اکرم برکات‌، معاون فرهنگی دبیر کل حزب الله لبنان، شب گذشته در ‌همایش بین‌المللی لشکر فاطمیون اظهار داشت: وقتی در چهره‌های شما مجاهدین لشکر فاطمیون نگاه می‌کنیم ، آن شهید بزرگوار ، سردار حاج قاسم سلیمانی را به یاد می‌آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه همه ما مدیون مجاهدین و شهدا و جانبازان لشکر فاطمیون هستیم، افزود: لشکر فاطمیون با کارهای بزرگی که کرد بسیاری از موانع ظهور امام زمان(عج) را برداشتند و باعث نزدیکتر شدن ظهور شد.

معاون فرهنگی حزب الله لبنان افزود: درس عملی که از حاج قاسم آموخته ایم این است که یار حضرت مهدی(عج) محدود به جغرافیا نیست، بلکه یک دید جهانی دارد.

وی خاطر نشان کرد: مهدی یاور ایرانی کسی است که در کانون ولایت مداری می باشد و تقوا گونه زندگی می کند و همان طور که سید مقاومت حجت الاسلام و المسلمین  سیدحسن نصرالله می گوید »هر جا که باید باشیم، هستیم»؛ این تقوا است.

شیخ اکرم برکات با بیان اینکه مجاهدین و یاران ایرانی حضرت مهدی (عج) در همه عرصه های ولایت با تقوا هستند، اظهار کرد: مجاهدین مهدی یاور عراقی نیز محدود به جغرافیای عراق نیستند؛ همان گونه که مجاهدین و مهدی یاوران بحرینی مرز و جغرافیایی را نمی‌ شناسند و همچنین به واسطه ی فرهنگ مهدویت، مهدی یاوران مجاهد لبنانی در فلسطین تأثیر گذارند، در یک کشور عربی برای فلسطین زندانی و در بوسنی و هرزگووین کشته می شوند و یک نفر را برای فتوای امام در انگلیس به شهادت می رسانند.

معاون فرهنگی حزب الله لبنان در مورد مهدی یاوران فاطمیون نیز گفت: مهدی یاوران در لشکر فاطمیون که از وسط مزار شریف به راه افتادند و در قلبشان عاشقانه مقدسات پیغمبر(ص) و اهل بیتش را نهادینه کردند، در همه ساحت های ولایت مداری حاضر شدند و آمدند تا در مقابل دشمن طرد شده، بایستند.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون مجاهدان، شهدا و جانبازان لشکر فاطمیون هستیم، این لشکر را متشکل از کسانی دانست که در پیشانی هایشان عزت، پیروزی، شجاعت، فداکاری و صبر را ثبت کرده و از روی ایمان برای نزدیک شدن ظهور تلاش کردند.

شیخ برکات همچنین از سوی مجاهدان لبنانی و سید مقاومت در این کشور و از طرف دغدغه مندان فلسطین، بر مجاهدان لشکر فاطمیون سلام و درود فرستاد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: لشکر فاطمیون مهدی یاوران حضرت مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله پس از قطعی شدن قهرمانی اینتر در سری A، ماروتا، مدیر سابق یووه و حال حاضر اینتر، در گفت‌وگو با دازن در مورد این قهرمانی تاریخی صحبت کرد.

او گفت:«ما این عنوان را به رئیس‌مان استیون ژانگ تقدیم می‌کنیم که از راه دور جشن می‌گیرد و نمی‌تواند اینجا با ما باشد.
ما همچنین باید از سیمونه اینزاگی قدردانی کنیم که نشان داد نه فقط یک مربی خوب، بلکه یک مربی برنده است. او رهبر این گروه است. ما این قهرمانی را به‌خاطر توانایی‌های او به‌دست آوردیم.

از همه کسانی که پشت صحنه از تیم و باشگاه حمایت کردند تشکر می‌کنم، همه ما به روش خود کمک کردیم تا تیمی که توسط سیمونه هدایت می‌شود بتواند به این اسکودتو و موفقیت باورنکردنی که ستاره دوم است، دست یابد.

من دوباره به اینزاگی افتخار می‌کنم، زیرا هر مربی روش و زبان خاص خود را با تیم دارد، او در ایجاد رابطه با بازیکنان عالی است و آنها با او احساس راحتی می‌کنند. او بیش از هر چیز مانند یک دوست یا هم‌تیمی سابق است.

دیگر خبرها

  • روحینا روایتی از لشکر فاطمیون + فیلم
  • (تصاویر) دادگاه رسیدگی به اتهامات ۱۰۴ نفر از مجاهدین خلق
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود ! +عکس
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • این شهید پسردایی ۱۵۰ افغانستانی بود!+عکس
  • جهان آینده مدیون غزه خواهد بود
  • تکریم و قدردانی از خانواده شهدای فاطمیون + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت‌اللهی + فیلم
  • پیروزی شباب الاهلی مقابل یاران قائدی با درخشش عزت اللهی + فیلم
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست