Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احد جمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به خطرآفرین بودن استقرار مخازن نفت استان در کنار پمپ بنزین ها و مراکز گاز سی.ان.جی باید هر چه سریعتر فکر اساسی نسبت به این موضوع شود. 

جمالی افزود: دستیابی به وضعیت مطلوب در زمینه جابجایی و ایمن سازی مخازن نفت کهگیلویه و بویراحمد از جمله در شهر یاسوج مستلزم  هزینه کردن هزاران میلیارد ریال است و چنانچه سال های گذشته جانمایی به طور مطلوب در استان انجام می شد اکنون نیازی به صرف این  میزان اعتبار نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

او بیان کرد: سند بالا دستی پدافند غیرعامل از سوی متولیان کشوری به این استان ارسال شده و به زودی نیز به دستگاه‌ های اجرایی استان ابلاغ می شود. 

جمالی گفت: آنچه در حیطه جغرافیایی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد به همراه مراکز حیاتی و حساس استان در این سند لحاظ شده   است.   

او افزود: نمی توان کهگیلویه و بویراحمد را در بحث پدافند غیرعامل به حوزه های مختلف تفکیک کرد زیرا در این صورت باید ده ها جلد  کتاب نوشته شود.   

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بیان کرد: دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد اطلاعات لازم را در اختیار مسئولان پدافند غیرعامل این استان قرار دهند تا یک سند  جامع و کامل در استان تهیه شود. 

او بر لزوم تمکین به کار کارشناسی در کهگیلویه و بویراحمد از سوی متولیان امر و دستگاه های اجرایی این استان تأکید کرد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد مخازن نفت پمپ بنزین پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار جهانگیر پورملک گفت: هفته سلامت (یکم تا هفتم اردیبهشت) امسال با شعار «سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت» نامگذاری شده و به مناسبت این هفته برنامه‌های مختلفی در تیپ ۴۸ فتح اجرایی خواهد شد. وی بیان کرد: صعود رزمندگان تیپ ۴۸ فتح به قله دوگوش آبشار یاسوج، دعوت از دکتر جانمحمد ملک زاده متخصص تغذیه و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و ارائه توضیحاتی درباره بهبود تغذیه و سبک غذایی در خانواده توسط او برای کارکنان تیپ از جمله این برنامه هاست. معاون هماهنگ کننده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: برپایی ایستگاه پایش علائم سلامت فردی (فشارخون، تست قند خون و BMi کارکنان)، دعوت از روانشناس جهت ارائه مطالبی در مورد کنترل استرس و اضطراب و بهبود شاخص‌های سلامت روان برای کارکنان یگان و خانواده آنان، اهدای خون و پیاده روی همگانی از دیگر برنامه‌های هفته سلامت در این یگان است.

دیگر خبرها

  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • تصادف با سه فوتی در جاده یاسوج_ اصفهان
  • برداشت گندم و جو در کهگیلویه و بویراحمد با ۳۲۱ دستگاه کمباین
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • برنامه‌های فرهنگی دستگاه‌ها همراه با پیوست اقتصادی باشد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در تیپ ۴۸ فتح