Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت شدید برقراری روابط دیپلماتیک میان امارات عربی متحده و رژیم صهیونیستی، این اقدام را یک حماقت راهبردی از سوی ابوظبی و تل آویو دانست که بدون تردید حاصل آن تقویت محور مقاومت در منطقه خواهد بود.

در این بیانیه تاکید شده است که مردم مظلوم فلسطین و همه ملت های آزاده جهان هرگز عادی سازی روابط با رژیم غاصب و جنایت پیشه اسرائیل، و همداستانی با جنایات آن رژیم را نخواهند بخشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدون تردید خون های به ناحق ریخته شده ی هفت دهه مقاومت برای آزادی سرزمین مقدس فلسطین و قبله اول مسلمین، دیر یا زود گریبان خیانتکاران به آرمان فلسطین را خواهد گرفت.

در ادامه این بیانیه آمده است: جمهوری اسلامی ایران اقدام ننگین ابوظبی برای عادی سازی رابطه با رژیم جعلی، نامشروع و ضد بشری صهیونیستی را اقدامی خطرناک دانسته و با هشدار نسبت به هرگونه دخالت رژیم صهیونیستی در معادلات منطقه خلیج‌فارس، اعلام می نماید که دولت امارات و دیگر دولت های همراه باید مسئولیت تمامی عواقب این اقدام را بپذیرند.

بیانیه وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ابراز اطمینان کرده است که تاریخ نشان خواهد داد چگونه این اشتباه راهبردی از سوی رژیم صهیونیستی، و این خنجری که به ناحق از سوی امارات بر پشت مردم فلسطین و بلکه کلیه مسلمانان وارد آمد،  برعکس منجر به تقویت محور مقاومت شده و اتحاد و همبستگی علیه رژیم صهیونیستی و مرتجعین منطقه را به اوج خواهد رساند.

وزارت امور خارجه در پایان این بیانیه به حاکمانی که از قصرهای شیشه ای خود چنگ به صورت فلسطینیان و دیگر مردم مظلوم منطقه مثل یمن می کشند توصیه کرده است که به خود آیند و در تشخیص دوستان و دشمنان خود به بی راهه نروند.

منبع: الف

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه عمان: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی است

به گزارش قدس آنلاین، «سید بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر امور خارجه سلطنت عمان در تماس تلفنی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی قرار داد.

وزیر خارجه سلطنت عمان در این تماس با محکوم کردن اقدام های بی ثبات کننده رژیم صهیونیستی در منطقه تاکید کرد: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه است.

امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این گفتگوی تلفنی از مواضع قوی سلطنت عمان درباره تحولات اخیر در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و عمان همچنین تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بررسی قرار داده و بر ضرورت تلاش‌های بین‌المللی برای خاتمه دادن به جنایات رژیم صهیونیستی، آتش بس فوری و ارسال کمک های انسانی برای مردم غزه تاکید کردند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • مهمترین دستاورد طوفان الاقصی توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل است
  • توقف عادی سازی روابط کشور‌ها با اسرائیل، مهمترین دستاورد طوفان الاقصی
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • واکنش رسمی روسیه به کمک جدید آمریکا به اوکراین
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان در منطقه
  • احضار سفرای چند کشور توسط وزارت خارجه رژیم صهیونیستی | دلیل احضار چیست؟
  • قدردانی امیرعبداللهیان از مواضع قوی عمان درباره تحولات منطقه
  • وزیر خارجه عمان: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، توقف جنایات رژیم صهیونیستی است
  • تماس تلفنی وزیر امور خارجه سلطنت عمان با وزیر امور خارجه کشورمان
  • تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان