Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@19:06:07 GMT

رکورد خارق‌العاده لایپزیش؛ 18 پاس برای گلزنی!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۷۲۸

رکورد خارق‌العاده لایپزیش؛ 18 پاس برای گلزنی!

لایپزیش تیم شگفتی ساز لیگ قهرمانان که موفق شد به نیمه نهایی راه یابد دیشب برای به ثمر رساندن گل اول به اتلتیکو دست به کار بزرگی زد و این گل را بعد از 18 پاس پیاپی به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش، شگفتی ساز این فصل لیگ قهرمانان اروپا دیشب در لیسبون موفق شد تیم سرسخت اتلتیکو مادرید را با نتیجه 2-1 از پیش رو بردارد و برای اولین بار صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 لایپزیشی ها برای اولین بار در تاریخ یازده ساله خود بود که در مرحله حذفی چمپیونزلیگ حضور داشتند و حالا برای اولین بار به نیمه نهایی این تورنمنت راه یافته اند.

 

اما رکوردشکنی های تیم جوان آلمانی تنها با اینها خلاصه نمی شود. بازیکنان لایپزیش در جریان پیروزی 2-1 دیشب شان بر تیم دیگو سیمئونه چند رکورد جالب توجه دیگر هم ثبت کردند که یکی از آنها واقعاً استثنایی است. به ثمر رساندن یک گل بعد از رد و بدل کردن هیجده پاس سالم‌، آن هم در زمین حریف!

 

 

در دقیقه 50 بازی زمانی که نتیجه 0-0 دنبال می شد دنی اولمو از لایپزیش قفل دروازه ها را باز کرد تا بازی 1-0 به سود آلمانی ها دنبال شود. اما این گل در حالی به ثمر رسید که بازیکنان لایپزیش برای رساندن توپ به اولمو آن را 18 بار بین هم رد و بدل کرده بودند. پاسهایی که همه آنها اتفاقاً در زمین اتلتیکو ارسال شده بود. تا این مرحله از بازیهای حذفی لیگ قهرمانان هیچ تیمی موفق به ثبت چنین رکوردی نشده.

 

بعد از هیجده پاس رد و بدل شده بین لایپزیشی ها سانتر مارسل سابیتزر توسط اوبلاک دفع شد تا دنی اولمو با یک ضربه دقیق گل اول تیمش را وارد دروازه اتلتیکو کند.

 

 

جالب اینجا است که هر ده بازیکن لایپزیش به جز دروازه بان این تیم در جریان این هیجده پاس در روند پاسکاری ها شرکت داشتند و همه آنها در زمین اتلتیکو بودند.

آر بی لایپزیش اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم

صفحه رسمی لیگ قهرمانان اروپا ویدیویی از شادی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی دنیای فوتبال در این مسابقات را منتشر کرده است.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • گل آلوارو آربلوا به اتلتیکو مادرید روی پاس گل تماشایی ژابی آلونسو (28 مارس، 2010) / فیلم
  • فیلم‌ های سینمایی نوروز ۱۴۰۳ + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۹ فروردین
  • خوشحالی های خاص و ماندگار کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • دژ محمدعلی خان دزفول معماری خارق العاده طبیعت
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • قول ناگلزمان به ستاره آلمانی: هنوز می‌توانی برگردی!
  • دریبل های تماشایی در لیگ قهرمانان اروپا / فیلم
  • رکورد خارق‌العاده سابونیس در NBA
  • (تصاویر) دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق العاده از معماری طبیعت
  • کنعانی به رکورد سیدجلال حمله می‌کند