Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@22:42:25 GMT

توقیف نیسان حامل ۲ تن گردو در نهاوند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۷۸۷

توقیف نیسان حامل ۲ تن گردو در نهاوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ شا احمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی نهاوند گفت: با توجه به ممنوعیت خریدوفروش گردو پوست سبز تا پایان شهریور در نهاوند، یک دستگاه خودرو حامل ۲ تن گردو توقیف و پرونده قضایی در این زمینه تشکیل شد.

او اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های کشاورزان مبنی برجلوگیری از سرقت محصول گردو که هنوز فصل برداشت آن فرانرسیده است، برخورد با خرید و فروش این محصول در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی انتظامی نهاوندافزود: با توجه به اعلام دادستان شهرستان هرگونه خرید و فروش گردوی پوست سبز تا پایان شهریور در شهرستان ممنوع و برخورد با متخلفان در دستور کار پلیس است.

ساکی بیان کرد: در همین راستا پس از دریافت گزارشی مبنی بر حمل گردو توسط یک دستگاه نیسان وانت این خودرو توقیف و پس از بررسی مشخص شد که حامل ۲ تن گردوی پوست سبز است.

او عنوان کرد: این محموله با تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

 فرمانده نیروی انتظامی نهاوندادامه داد: به همه پاسگاه‌ها و واحد‌های انتظامی شهرستان نهاوند اعلام‌شده تا در این زمینه با جدیدت وارد شوند و در صورت خرید و فروش با متخلفان برخورد و گردو‌های خریداری شده را نیز ضبط کنند.

ساکی گفت: با توجه به اینکه محصول گردو تا پایان شهریور در نهاوند قابل‌برداشت نیست از باغداران درخواست داریم نسبت به نگهداری از محصولات خود تدابیر لازم را اتخاذ کنند و موارد تخلف را به نیروی انتظامی اطلاع دهند.

در روز‌های اخیر نیز بیش از ۳ تن گردوی پوست سبز نیز توسط پاسگاه روستای دهفول کشف و ضبط و پرونده قضایی در این مورد تشکیل‌شده است.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی کالای قاچاق نیروی انتظامی پوست سبز تن گردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد

به گزارش خبرنگار مهر، ارسلان خادمیان ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این میزان در مقایسه با سال ۱۴۰۱ افزایش داشته است.

وی بیان داشت: این میزان در سال ۱۴۰۱ ۹۴ میلیارد و ۹۷۳ میلیون ریال بوده است.

خادمیان با بیان اینکه در این راستا، رانندگان حامل کالاهای قاچاق دستگیر شده و برای طی مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، گفت: از مهمترین کالاهای کشف شده در این شهرستان، لوازم خانگی، لوازم صوتی، تصویری، لوازم آرایشی، بهداشتی و خوراکی بوده است.

وی افزود: در این راستا ۸۸ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق در سال جاری، در این شهرستان توقیف شد.

خادمیان اظهار داشت: همچنین در سال گذشته، ۵۷۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف و در این زمینه ۱۹۹ قاچاقچی، خرده فروش، توزیع کننده و نگهدارنده مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین اظهار داشت: ۱۵۲ دستگاه موتور سیکلت متخلف نیز در سال گذشته در این شهرستان توقیف شد که نسبت به سال ۱۴۰۱ ۲۲ درصد افزایش داشته است.

کد خبر 6081165

دیگر خبرها

  • نهاوند نایب قهرمان مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند
  • کشف برنج و آرد خارج از شبکه در نهاوند 
  • کشف ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران
  • ۲۰۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در گچساران کشف شد
  • کشف ۷۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفری مسافران از موزه‌های همدان
  • توقیف ۴۲ تن رب غیر بهداشتی در تربت حیدریه
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه