Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس:عضو هیات رئیسه مجلس گفت: 80 درصد پهنای باند اینترنت کشور در اختیار خارجی‌هاست که این مسئله آسیب‌های فرهنگی زیادی را برای ما به همراه داشته است.

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ، گفت: 80 درصد از پهنای باند اینترنت کشور در اختیار خارجی‌هاست، که این مسأله آسیب‌های فرهنگی فراوانی را برای ما به همراه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این حضور گسترده خارجی‌ها در فضای اینترنت کشور آسیب‌های جدی فراوانی را به ویژه در حوزه مسائل خانوادگی، بحث فرزندآوری و ... داشته است.

عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: سالانه 450 هزار سقط جنین در کشور انجام می‌شود که این موضوع ناشی از آسیب‌های فرهنگی در فضای مجازی است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: نکته با اهمیت‌تر اینجاست که از بین این 450 هزار سقط جنین در کشور 125 هزار مورد به صورت غیرقانونی در کشور انجام می‌شود.

وی در پایان گفت: ‌باید در حوزه فضای مجازی جدی‌تر از گذشته و حال کار کنیم و با آن با مسامحه برخورد نکنیم؛ چرا که دشمن از این طریق جامعه ما را هدف قرار داده است.

منبع: فردا

کلیدواژه: حاجی دلیگانی پهنای باند اینترنت اینترنت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی جلیل نژاد در مراغه اظهار کرد: امسال تمامی روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در استان به شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت متصل می شود که پوشش روستا‌ها با اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی تا پایان سال از ۹۰ درصد به ۹۹ درصد خواهد رسید.

وی اضافه کرد: توسعه شبکه فیبر نوری و اینترنت پرسرعت روستایی در اولویت برنامه‌های این اداره کل در آذربایجان شرقی است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ادامه گفت: تا سه ماه آینده با اجرای فیبر نوری، خانواده‌ها در شهر مراغه نیز به اینترنت پرسرعت متصل خواهند شد.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه گفت: در شهرستان مراغه ۲۹ روستای بالا ۲۰ خانوار، فاقد پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت هستند.

مینویی افزود: پوشش تلفن همراه و روستا‌های مراغه تا پایان سال به بالای ۹۵ درصد خواهد رسید.

وی هچنین خواستار افزایش پوشش تلفن همراه در جاده مراغه - هشترود و مراغه_بناب_تبریز شد.

فرماندار مراغه، برآسفالت ریزی اصولی و ساماندهی مسیر‌های حفاری شده برای اجرای فیبر نوری در این شهر تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • نشست روسای هیات های مهاجرین با سرپرست امور اتباع سمنان
  • وزیر ارتباطات: سرعت اینترنت 50 درصد در سال جاری افزایش خواهد یافت
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • افزایش میزان گردشگران خارجی در سال گذشته به بیش از ۵۰ درصد
  • میزان گردشگران خارجی در سال گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش یافت
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج از کشور در اختیار گردشگری قرار گیرد
  • ۳۰ درصد درآمد عوارض خروج مسافر از کشور در اختیار ما قرار گیرد