Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مه گرفتگی در ارتفاعات برخی از محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.

به گزارش ایمنا سرهنگ نادر رحمانی گفت: بر اساس آخرین گزارش های دریافتی، شاهد مه گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات محورهای فیروزکوه، هراز و کرج-چالوس هستیم. 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: ترافیک در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس در محدوده بیلقان نیمه سنگین و طول محور به صورت مقطعی پرحجم و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند. 

منبع: ایسنا

کد خبر 438738

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محور کرج چالوس ارتفاعات شمالی مه گرفتگی ترافيک پلیس راهور مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محدودیت های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران

سرهنگ مجید رنجبر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم. 

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی – تا مقطع نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک می‌باشد. 

سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت، آبشناسان – سردار جنگل، همت – قبل از جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق می‌باشد. 

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد. 

وی بیان کرد: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی بدلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • پادکست | ترافیک سنگین در محورهای چالوس و تهران پردیس
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • ترافیک سنگین در محور هراز/ فاقد مداخلات جوی در محورهای شمالی
  • ترافیک در محور هراز سنگین است