Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@23:32:09 GMT

افزایش ۲.۶ درصدی تردد در محور‌های برون شهری

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۸۵۴

افزایش ۲.۶ درصدی تردد در محور‌های برون شهری

خبرگزاری میزان- طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۱۰  ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۶ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. تاریخ انتشار: 09:46 - 24 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۵۳۸ خبرگزاری میزان - بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه های کشور؛ مطابق تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محور‌های مسدود و ممنوع ذیلاَ ذکر شده، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۱۰  ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۶ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۴ درصد،  اوج تردد بین ساعات ۱۹ الی ۲۰ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب نمایند.                

محور‌های دارای بیشترین  تردد طی ۲۴ ساعت گذشته:
محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه ۲۲ مرداد ماه الی شنبه ۲۵ مرداد ماه ۹۹،                                                                 

۱. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۲۲ الی ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۹/۰۵/۲۵ از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

تبصره- تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود. بیشتر بخوانید: افزایش ۴.۱ درصدی تردد در محور‌های برون‌شهری ۲. سواری:

محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۵/۲۴ از کرج و ابتدای آزاد راه تهران – شمال  به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۵/۲۴ از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۲ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۵/۲۴ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ روز جمعه مورخ ۹۹/۰۵/۲۴ از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

*تبصره: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌گردد.
 
۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی):

۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.  

۳.۲- محور هراز:

الف- تردد کلیه تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

ب- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۹/۰۵/۲۲ و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۹/۰۵/۲۳ و ۹۹/۰۵/۲۴ از محور هراز ممنوع است.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی:

۱- محور رامیان – اولنگ – شاهرود،  واقع در استان‌های گلستان و سمنان، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود‌ است.

۲- محور فرعی شمشک – دیزین، واقع در استان‌های البرز و تهران، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود‌ است. ​

۳- محور شهداد – نهبندان، واقع دراستانکرمان، از مورخ ۲۵ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود‌ است.

۴- محور خرم آباد – پلدختر، واقع در استان لرستان، از مورخ ۶ بهمن ۹۸ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

۵ – محور قزوین - همدان کیلومتر ۱۱۰، واقع در استان همدان، از مورخ ۲۲ فروردین ۹۹ تا اطلاع بعدی، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی وزارت راه و شهرسازی تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت دلیل نبود ایمنی کافی محور های برون شهری واقع در استان اطلاع بعدی الی ۲۴ روز محور ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی

به گزارش خبرآنلاین، رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت‌‎های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ یدالله جهان تابدر تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس و اعمال محدودیت قطعی تردد در این محور در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ ، اظهار کرد: از ساعت ۲ بعد از ظهر از در آزاد راه تهران- شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرهای به مقصد چالوس انجام خواهد شد، از ساعت ۳ بعد از ظهر از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد کامل صورت خواهد گرفت، از ساعت ۵ بعد از ظهر از مرزن آباد به سمت تهران (مسیر شمال به جنوب) یک طرفه شده و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و مسیر از پل زنگوله تا مرزن آباد دو طرفه خواهد شد ضمن این که در طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد است .

وی خاطرنشان کرد: در طی این مدت، تردد از مسیر قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند از ساعت ۱۲ ظهر از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی و ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ فروردین ماه از این محور ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید ماموران پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی در روز جمعه ۳۱ فرئردین ماه به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن مدیریت سفر خود و رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند .

اجرای مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت در مازندران

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از اجرای طرح پیشگامان امنیت انتظامی در سطح استان خبر داد و گفت: طی اجرای این طرح ، وقوع سرقت استان ۲۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

سرهنگ سید محسن جعفری در تشریح این خبر بیان کرد: به منظور ارتقاء احساس امنیت و پیشگیری با هر گونه نا امنی، مرحله چهارم طرح پیشگامان امنیت محله محور در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان به مرحله اجراء درآمد .

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران، تصریح کرد: در بررسی صورت گرفته در مدت اجرای طرح، وقوع سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۷ درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به این که در این طرح ۳ روزه، ۱۳۷ سارق دستگیر شدند، افزود: در بازه زمانی اجرای این طرح ۱۲۳ فقره انواع سرقت نیز توسط کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان کشف شد.

سرهنگ جعفری در ادامه تصریح کرد: ماموران انتظامی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان موفق شدند بیش از ۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ۳۲ خرده فروش و ۹۰ معتاد را دستگیر کنند.

وی افزود: در این طرح هم چنین ۱۹۱ دستگاه خودرو و ۶۳ دستگاه موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و نداشتن مدارک قانونی نیز توقیف شد.

رئیس پلیس پیشگیری استان در پایان خاطرنشان کرد: برنامه ریزی دقیق و منسجم برای کاهش جرائم و برخورد قاطعانه با مجرمان و هنجارشکنان اجتماعی همواره با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد .

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896711

دیگر خبرها

  • محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های شمالی کشور
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در این محور شمالی
  • ترافیک نیمه سنگین در ۳ محور برون شهری کشور
  • آخرین محدودیت ترافیکی فروردین ماه در جاده‌های شمال
  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
  • رژه یگان‌هایِ مستقر در استان کرمان، فردا همزمان باروز ارتش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم روز ارتش در بندرعباس
  • ثبت بیش از ۵۵۹ هزار تردد بین استان مازندران و استان‌های مجاور