Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@10:39:49 GMT

خوشحالم عزم فدراسیون دوباره داغ شدن تنور والیبال است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۸۸۵۹

خوشحالم عزم فدراسیون دوباره داغ شدن تنور والیبال است

محمدرضا تندروان در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مراسم سیدبندی رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: در این مراسم نحوه اجرای مسابقات اطلاع رسانی شد. خیلی راجع به مسائل دیگر صحبت نشد و دلیل این بود که همه مربیان باشگاه ها از برگزاری مسابقات خوشحال و خرسند بودند. سایر مسائل، مسائلی است که خیلی فرقی نمی کند به هر حال بازی ها گروهی است و هر ۱۴ تیم قرار است با یکدیگر رقابت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال سیرجان درباره سیدبندی رقابت ها اظهارداشت: این روش منصفانه است. برای تیم هایی که وارد رقابت ها شده اند و یا سال گذشته در انتهای جدول قرار داشتند طبیعی است که باید در بازی های نخست مسابقات دشوارتری داشته باشند. مهم این است که در سالهای گذشته تیم ها چه فعالیت هایی داشته اند. به نظرم سیدبندی منصفانه بود.

تندروان تصریح کرد: قبل از اعلام سیدبندی قرار بود چند تیم حذف شوند اما به هرحال مسابقات با ۱۴ تیم برگزار خواهد شد. فرقی نمی کند چگونه، مهم برگزاری مسابقات است.

وی افزود: در سالی قرار داریم که بیماری کرونا ممکن است تمام موارد را تحت الشعاع قرار دهد و ما باید تمرکز خود را بر روی سلامت بازیکنان و رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشیم. هنوز پروتکل اعلام نشده، پس از اعلام پروتکل، براساس آن برنامه ریزی های خود را اعلام خواهیم کرد.

سرمربی تیم والیبال سیرجان درباره حضور تیم های بدهکار خاطرنشان کرد: من به عنوان مربی ممکن است هر سال در یک تیم حضور داشته باشم. خوشحالم که در فصل جدید در یک تیم خوش حساب حضور دارم. ممکن است سال آینده در تیمی باشم که مشکلات مالی داشته باشد به  این علت نمی توانم خیلی در این موضع صحبت کنم.

تندروان ادامه داد: اعمال قانون و سفت و سخت گرفتن این مسائل بسیار خوب و  عالی است اما این نکته را در نظر بگیریم که در سالی قرار داریم که مسائل اقتصادی در جامعه به شدت پررنگ است. فدراسیون بهتر است به جای تنبیه تیم های بدهکار، تیم های خوش حساب را تشویق کند.

وی در ادامه درباره شرایط تیمش گفت: کمتر از یک ماه تا آغاز بازی ها زمان باقی مانده است چند بازی تدارکاتی را در برنامه داریم که در صورت امکان برای تیم برگزار کنیم تا به مرز آمادگی برسیم.

سرمربی تیم والیبال سیرجان درپایان خاطرنشان کرد: خوشحال هستم که عزم فدراسیون ورزش کشور و جامعه والیبال این است که تنور والیبال دوباره داغ شود چرا که ممکن است چند ماه آینده واکسن کرونا مورد استفاده قرار گیرد و ما نباید از غافله المپیک عقب بمانیم. یک لیگ پویا می تواند به تیم ملی کمک کند پس نیاز داریم لیگ را با تدابیر بهتر ادامه دهیم و به کشف ویروس کرونا امیدوار باشیم.

کد خبر 4997140 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا جام حذفی فوتسال تیم ملی فوتسال ایران باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان والیبال تکواندو وزارت ورزش و جوانان امیر قلعه نویی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند

رئیس فدراسیون والیبال ایران در حکمی سرپرست تیم‌های ملی والیبال زیر ۱۸ و ۲۰ سال پسر ایران را منصوب کرد. - اخبار ورزشی -

در راستای سیاست‌های جدید فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب و انتصاب سرپرست به صورت مستقیم از سوی رئیس فدراسیون و استفاده و بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت و پتانسیل مدیران بخش‌های مختلف فدراسیون که تجربه و مهارت کافی برای ایفای نقش در این حوزه را دارند و همچنین با عنایت به افزایش چابک سازی ساختار فدراسیون والیبال، ظهر امروز (دوشنبه 27 فروردین) سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال مهدی اسلامی را به عنوان سرپرست تیم ملی نوجوانان پسر ایران منصوب کرد.

در متن ان حکم  آمده است:

«به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست تیم ملی والیبال نوجوانان پسر جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا – بحرین 2024 منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری تمامی مساعی ارزنده خویش و تعامل با سرمربی تیم مذکور در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

گفتنی است، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 18 سال پسر آسیا از 7 تا 14 مرداد در بحرین برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه C مرحله مقدماتی با چین، تیم دوم غرب آسیا و فیلیپین هم‌گروه است.

در راستای سیاست‌های جدید فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب و انتصاب سرپرست به صورت مستقیم از سوی رئیس فدراسیون و استفاده و بهره‌برداری بیشتر از ظرفیت و پتانسیل مدیران بخش‌های مختلف فدراسیون که تجربه و مهارت کافی برای ایفای نقش در این حوزه را دارند و همچنین با عنایت به افزایش چابک سازی ساختار فدراسیون والیبال، ظهر امروز (دوشنبه 27 فروردین) سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال، مهدی احمدی آذر  را به عنوان سرپرست تیم ملی جوانان پسر ایران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«به موجب این ابلاغ به سمت سرپرست تیم ملی والیبال جوانان پسر جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات قهرمانی جوانان آسیا – اندونزی 2024 منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و بکارگیری تمامی مساعی ارزنده خویش و تعامل با سرمربی تیم مذکور در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.»

گفتنی است، رقابت‌های والیبال قهرمانی زیر 20 سال پسر آسیا 2024 از دوم تا نهم مرداد در شهر سورابایا اندونزی برگزار خواهد شد و تیم ملی جوانان ایران با تیم‌های چین‌، چین تایپه و قطر در گروه دوم این مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • سرپرست تیم‌های ملی والیبال نوجوانان و جوانان پسر معرفی شدند
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • برگزاری پرحاشیه مسابقات والیبال بانوان جام رمضان در کاشمر
  • اونای امری پس از پیروزی مقابل آرسنال: عصر بخیر، بسیار خوشحالم!
  • کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسران تکمیل شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۵ فروردین
  • جوایز لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ اعلام شد