Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می رسد مجید حسینی در آستانه ترک ترابزون اسپور بوده و به همین دلیل باشگاه ترک مدافع جانشین او را مشخص کرده است.

مجید حسینی، مدافع باشگاه ترابزون اسپور عملکرد خوبی در سوپر لیگ ترکیه داشته و نظر تیم های مختلف اروپایی را به خود جلب کرده است.

به گزارش طرفداری، خبرها حاکی از این بود که باشگاه سمپدوریا آماده خرید مجید حسینی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گفته می شود قیمت مدافع ایرانی، 5 میلیون یورو است. البته مسئولان ترابزون اسپور می خواهد مجید حسینی در تیم بماند ولی در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، مشکلی با فروش وی ندارند.

سایت fotomac ترکیه در این خصوص گزارش داد که جدایی مجید حسینی از ترابزون اسپور، قریب الوقوع است. به همین دلیل باشگاه ترک تصمیم گرفته ماکونه، مدافع وسط بوکاجونیورز را به خدمت بگیرد. در واقع گفته می شود توافقات با این بازیکن صورت گرفته و قیمت انتقال نیز 2.5 میلیون یورو خواهد بود.

باید دید در نهایت آینده مجید حسینی چگونه رقم خواهد خورد. او در فصل 2020/21 در سوپر لیگ ترکیه خواهد ماند یا راهی فوتبال ایتالیا خواهد شد.

همچنین بخوانید:

مجید حسینی مورد توجه سمپدوریا قرار گرفته است / ادعای رسانه های ایتالیایی

مجید حسینی در ترابزون اسپور خواهد ماند؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ترابزون اسپور مجید حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم

مجید مجیدی، کارگردان، فیلمنامه نویس و بازیگر ایرانی، از سال ۱۳۵۹ فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز نمود. وی با ساخت فیلم بچه‌های آسمان، جزء پنج نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین فیلم خارجی زبان اسکار ۱۹۹۸ بود و نخستین کارگردان ایرانی است که نامزد دریافت جایزه اسکار شده است.

وی با چهار سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر، رکورددار دریافت این جایزه در میان کارگردانان ایرانی به شمار می‌رود. اولین فیلم بلند وی به نام بدوک در سال ۱۳۷۰ برنده جایزه جشنواره فجر شد.

از جمله آثار برتر مجید مجیدی می‌توان به خورشید، آن‌سوی ابرها، بید مجنون، محمد رسول الله، پدر، رنگ خدا، باران و آواز اشاره کرد. مجید مجیدی طی دوران فعالیت خود، جوایز بسیاری همچون جایزه هولدن برای بهترین فیلمنامه، جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره فیلم تورین، جایزه دلفین طلایی جشنواره بین المللی فیلم فستوریا، سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فیلم فجر و جایزه بزرگ هیئت داوران بنیاد فیلم آمریکا را از آن خود کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • بزرگداشت کیومرث پوراحمد ؛ میراث این فیلمساز چه بود؟
  • جانشین بیرانوند در آستانه رسیدن به رکورد حسین حسینی
  • کیومرث پوراحمد پرچمدار سینمای کودک بود
  • رسمی: ‌پایان رویاپردازی ملی‌پوش ایرانی در ترکیه
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • فیلمسازی که می‌خواست ایرانی باشد
  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال