Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای پایتخت هم اکنون شاخص آلودگی هوا روی عدد ۷۹ قرار دارد و وضعیت هوا قابل قبول است.

بر اساس این خبر، پایتخت از ابتدای سال تا کنون ۱۵ روز هوای پاک، ۹۸ روز هوای قابل قبول، ۳۲ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و دو روز هوای ناسالم داشته است. این در حالی است که پایتخت در چنین روزی در سال گذشته ۲۵ روز هوای پاک، ۹۷ روز هوای قابل قبول، ۲۴ روز هوای ناسالم برای گروه حساس و یک روز هوای ناسالم داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز دمای پایتخت نهایتاً به ۲۹ درجه سانتی گراد می‌رسد و برای فردا حداقل ۲۵ درجه سانتیگراد و حداکثر ۳۸ درجه سانتی گراد تغییرات دما پیش بینی شده است.

همچنین برای ۲۴ ساعت آینده هوای قابل قبولی برای پایتخت پیش بینی می‌شود.

کد خبر 4998050 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: وضعیت هوای تهران هوای پاک افزایش دما ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران روز خبرنگار شهرداری تهران انفجار بیروت قوه قضاییه کمیته امداد امام خمینی وضعیت راهها محسن حاجی میرزایی پیش بینی وضعیت هوا سازمان تامین اجتماعی وضعیت هوای تهران شورای شهر روز هوای ناسالم قابل قبول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در روز جاری

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۵ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۷ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۰ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6087144 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • هوای تهران همچنان مطلوب است
  • حال هوای تهران خوب است
  • کیفیت هوای تهران در روز جاری
  • تنفس هوای مطلوب در تهران بارانی
  • ثبت هوای پاک در ۶ منطقه تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • کیفیت هوای تهران امروز در چه وضعی است؟
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • تهرانی‌ها همچنان هوای مطلوب تنفس می‌کنند
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است