Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@07:21:44 GMT

کیم جونگ اون: به خاطر کرونا هیچ کمک خارجی را قبول نمی‌کنیم

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۹۰۲۷

کیم جونگ اون: به خاطر کرونا هیچ کمک خارجی را قبول نمی‌کنیم

‍‍‍‍‍‍

رئیس کشور کره شمالی تایید کرد که کشورش بر اثر بارش‌های سیل آسای اخیر سخت آسیب دیده است اما گفت به خاطر خطرهای ویروس کرونا نباید هیچ کمکی را از خارج قبول کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های کره شمالی گزارش دادند که کیم جونگ اون این اظهارات را روز پنج شنبه در نشست حزب حاکم کارگران مطرح و بر اهمیت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ وضعیت «نظام دولتی اضطراری ضد اپیدمی» تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری مرکزی کره شمالی، رئیس این کشور با اشاره به اینکه «دولت ما با دو چالش مواجه است: تلاش های ضداپیدمی برای مقابله با بحران بهداشت عمومی جهانی و فجایع طبیعی غیرمترقبه» از مقامات خواست تا «بر این دو بحران به صورت همزمان غلبه کنند.»

کیم همچنین تاکید کرد که کشورش هیچگونه کمک خارجی در پی سیل های اخیر قبول نخواهد کرد.

او خاطر نشان کرد که با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا لازم است که هیچ نوع کمک خارجی وارد کشور نشود و حتی باید کنترل سخت تر بر مرزها اعمال کرد.

رسانه های دولتی کره شمالی هفته گذشته از بارش شدید باران به مدت دو روز در شمال این کشور خبر دادند که باعث شده 730 خانه و 600 هکتار مزارع برنج زیر سیل بروند و 179 خانه به صورت کامل تخریب شوند.

بازدید کیم جونگ اون از روستای سیل زده در شمال کره شمالی


انتهای پیام/

 

 

R1016169/P/S8,87/CT10 واژه های کاربردی مرتبط کیم جونگ اون ویروس کرونا اخبار "کره شمالی" قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط کیم جونگ اون ویروس کرونا اخبار "کره شمالی" پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کشف ویروسی کشنده‌تر از کرونا در قزاقستان ۲ صائب عریقات: اگر دبیرکل اتحادیه عرب توافق امارات و اسرائیل را محکوم نکند باید کنار برود ۳ واشنگتن درباره امکان استفاده از ساز‌وکار بازگشت خودکار تحریم‌ها علیه ایران سند توزیع می‌کند ۴ ایران خواستار ایستادگی شورای امنیت در برابر آمریکا شد ۵ «توافق ننگین» امارات و اسرائیل برای عادی‌سازی روابط/ گروههای فلسطینی: این توافق خیانت به آرمان ملت فلسطین است ۶ توقیف نفتکش‌های ایران در ونزوئلا تکذیب شد ۷ ظریف وارد بیروت شد ۸ ترکیه: خائنان به ملت فلسطین قطعا شکست خواهند خورد مهمترین اخبار بین الملل اخبار توافق عادی سازی|گروههای فلسطینی: توافق رژیم صهیونیستی با امارات خنجری از پشت به آرمان ملت فلسطین است ایران: اقدام رژیم صهیونیستی و امارات حماقت راهبردی است توقیف نفتکش‌های ایران در ونزوئلا تکذیب شد «توافق ننگین» امارات و اسرائیل برای عادی‌سازی روابط/ گروههای فلسطینی: این توافق خیانت به آرمان ملت فلسطین است مهمترین اخبار تسنیم ایران: اقدام رژیم صهیونیستی و امارات حماقت راهبردی است جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار/الزام دولت به خرید باقیمانده سهمیه سوخت مردم فروش اوراق سلف نفتی از یک شنبه آینده/ هر بشکه ۹۴۴ هزار و ۶۲۲ تومان قیمت خورد + سند تاکید وزیر راه بر تسریع ترانزیت ایران و ترکیه/ توسعه حمل ونقل ریلی با ایجاد یک مسیر جدید بین ۲ کشور توقیف نفتکش‌های ایران در ونزوئلا تکذیب شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کیم جونگ اون ویروس کرونا اخبار کره شمالی کیم جونگ اون ویروس کرونا اخبار کره شمالی کیم جونگ اون ویروس کرونا ملت فلسطین کره شمالی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر دارایی بلژیک از تلاش اروپا برای بهره گیری از دارایی های بلوکه شده روسیه خبر داد.

«وینسنت ون پتگم» وزیر دارایی بلژیک روز دوشنبه اعلام کرد که اتحادیه اروپا به توافق سیاسی برای مصادره سود حاصل از ذخایر بانک مرکزی روسیه نزدیک شده است.

وزیر دارایی بلژیک یادآور شد که این دارایی ها در راستای تحریم های بروکسل علیه مسکو مسدود شده است.

همزمان مقامات اتحادیه اروپا در حال بررسی طرحی برای اعمال مالیات بر سود حاصل از دارایی های خارجی روسیه هستند.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا چندی پیش پیشنهاد داد که ۹۰ درصد از سود حاصل از دارایی های خراجی روسیه، به صندوق صلح اروپا واگذار شود تا برای تهیه تسلیحات نظامی برای اوکراین صرف شود و بقیه آن نیز به بودجه اتحادیه اروپا برای حمایت از صنعت دفاعی کی یف منتقل می شود.

«دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد که مسکو با ابتکار غیرقانونی آمریکا برای مصادره دارایی‌های روسیه مقابله خواهد کرد.

پسکوف افزود که این کار غیرقانونی است و در نتیجه مشمول اقدامات تلافی جویانه و اقدامات قانونی خواهد شد.

کد خبر 6085812

دیگر خبرها

  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • هیات اقتصادی کره شمالی عازم ایران شد
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • هیات اقتصادی پیونگ یانگ عازم ایران می‌شود
  • بیانیه هشدار آمیز خواهر رهبر کره شمالی؛ خود را در معرض خطر قرار ندهید
  • ادعای جدید گروسی درباره نزدیک بودن ایران به ساخت بمب اتم/ برگزاری رزمایش «ماشه هسته‌ای» کره شمالی/ ازسرگیری مذاکرات برای برقراری صلح در یمن/ آغاز رزمایش «پرچم صحرای ۹» در امارات با مشارکت ۱۰ کشور
  • هشدار آشکار؛ اولین مانور شبیه سازی ماشه هسته‌ای با هدایت شخص کیم جونگ اون انجام شد | کره شمالی برای چه چیزی آماده می شود؟
  • بلژیک: اروپا در آستانه توافق بر سر دارایی های خارجی روسیه است
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!