Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای بوشهر از روند پیشرفت طرح بهسازی کانال‌های آبیاری دشت دالکی و همچنین ایستگاه پمپاژ حاج مهدی را در دشتستان بررسی کرد.

نماینده مجری طرح بهسازی شبکه آبیاری دشت دالکی در جریان این بازدید گفت: این طرح به طول ۱۵.۵ کیلومتر و در قالب اصلاح ساختار و پوشش بتنی کانال‌های درجه ۲ در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید بحرانی افزود: این طرح با پیشرفت ۹۵ درصد، کانال‌های نظرآقا، هلپه ای، آقایی، بخوان هلپه ای، کربلایی محمدقلی و آل یوسفی را زیر پوشش قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید

طرح ۲۴۰۰ هکتاری نخلستان سعدآباد استان بوشهر به بهره‌برداری می‌رسد

او همچنین با اشاره به اجرای طرح ۲۴۰۰ هکتاری نخلستان بیان کرد: این طرح نیز پیشرفت مطلوبی دارد و با پایان خط انتقال، ایستگاه پمپاژ نیز در حال سپری کردن آخرین مراحل ساختاری و فنی است.

نماینده مجری طرح بهسازی شبکه آبیاری دشت دالکی ادامه داد: نصب الکتروموتورها، اجرای تاسیسات مکانیکی، تابلو برق و ساخت سوله ایستگاه پمپاژ از جمله اقدامات انجام شده در ایستگاه پمپاژ حاج مهدی است.

بحرانی گفت: با تکمیل این طرح ضمن تثبیت اشتغال در منطقه، عملکرد انتقال، توزیع و بهره برداری از آب نیز افزایش چشمگیری خواهد یافت.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبیاری نوین کانال های آبیاری نخلستان تولید خرما آبیاری دشت دالکی ایستگاه پمپاژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ مسئول روابط عمومی تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: صعود شبانه تیم منتخب کوهنوردی گردان ویژه فاتحین تیپ عملیاتی امام صادق (ع) استان بوشهر به قله‌های لرده و پرّاس دشتستان به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام شد.

سروان پاسدار اصغر بحرینی فرد افزود: در این صعود که در حداقل زمان ممکن انجام شد، این تیم علاوه بر فعالیت‌های ورزشی به تمرین تاکتیک‌های آموزشی و نظامی «جنگ در کوهستان» نیز پرداختند.


وی گفت: این برنامه با هدف بالابردن اعتماد به نفس و تجربه زندگی در شرایط سخت و همچنین ارتقا آمادگی جسمانی نیرو‌های این یگان صورت می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • آخرین خبر‌ها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • پیشرفت ۶۳ درصدی طرح‌های آبیاری نوین در قزوین
  • ۶۰ کیلومتر کانال آبیاری دشت قزوین لایروبی شد
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • پروژه فیبر نوری در بوشهر ۴۰ درصد پیشرفت دارد
  • آخرین خبرها از ۲ ایستگاه پمپاژ آب پلدختر
  • پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصدی تصفیه خانه شرقی بندرانزلی
  • صعود شبانه تیم کوهنوردی فاتحین به بلندترین قله دشتستان
  • پیشرفت ۴۰ درصدی اجرای فیبر نوری در بوشهر