Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا هاشم‌آبادی مدیر جهاد کشاورزی جوین گفت: با وجود نیاز ضروری جوجه‌های گوشتی به ماده غذایی سویا، افزایش قیمت این نهاده و نفوذ دلالان، واحد‌های مرغداری جوین را با مشکل جدی مواجه کرده است.
او افزود: سهمیه جوین از نهاده‌های طیور جوابگوی نیاز تولیدکنندگان نیست و مرغداران مجبور به تامین سویا از بازار آزاد به قیمت چندبرابری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  بیشتر بخوانید قیمت مرغ پرواز کرد/ نظارتی بر قیمت اقلام خوراک دام نیست   مدیر جهاد کشاورزی جوین ادامه داد: سهمیه جوین از نهاده سویا ۵۱۰ تن مشخص شده که تاکنون ۳۹۵ تن آن جذب و با قیمت مصوب ۲۹ هزار ریالی بین مرغداران توزیع شده است.
هاشم آبادی بیان کرد: طی ماه‌های گذشته بر اثر عدم صرفه اقتصادی و گرانی نهاده‌های طیور ۱۱ مرغداری گوشتی جوین جوجه ریزی نداشته‌اند و تنها هفت واحد مرغداری جوجه‌ریزی داشته‌اند.
او تصریح کرد: گرانی علوفه و نهاده‌های دامی و طیور به تهدیدی جدی برای صنعت دامپروری جوین تبدیل شده لذا ضروری است در این شرایط دولت برای حل مشکل دامداران نهاده‌های بیشتری اختصاص دهد.
انتهای یپام// ف.ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نهاده های دامی دام و طیور جهاد کشاورزی دامداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری ۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در ساری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سید اسماعیل علوی از هدفگذاری ۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در سالن‌های مرغداری شهرستان ساری خبر داد.

او با بیان اینکه ۳۱۱ واحد مرغداری در شهرستان با ظرفیت ۶ میلیون قطعه درهر دوره فعالیت دارند، تصریح کرد: سال گذشته جوجه ریزی در سالن‌های مرغداری این شهرستان به مرز ۲۷ میلیون قطعه رسید و هدف گذاری برای ۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به اینکه شهرستان ساری با ۶ واحد جوجه کشی به ظرفیت ۱۳۲ دستگاه، ۳۴ واحد مرغ مادر گوشتی و ۳۱۱ واحد مرغ گوشتی تامین کننده مرغ شهرستان ساری و تهران است، افزود: با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های علمی، اجرایی و بخش مردمی، برای تحقق شعار سال تلاش خواهیم کرد.

علوی گفت: پایه و رکن اصلی برای جهش در تولید، مردم هستند و باید بستر لازم برای حضور و مشارکت مردم در میدان اقتصاد و عرصه تولید فراهم شود و از ظرفیت توانمندی مردم استفاده شود.

دیگر خبرها

  • سال بد برای صنعت؛ چطور شرکت‌های ایرانی از بازار عراق حذف شدند؟
  • انجام بیش از ۷۰۰ هزار قطعه جوجه‌ریزی در مرغداری‌های همدان
  • ۷۰۸ هزار قطعه جوجه‌ریزی در همدان انجام شده است
  • هدفگذاری ۳۰ میلیون قطعه جوجه ریزی در ساری
  • قیمت مرغ تا پایان ماه رمضان نوسانی ندارد
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • قیمت جدید مرغ اعلام شد/ اعلام جزییات
  • کمبودی در عرضه مرغ ایام نوروز و ماه رمضان نداریم
  • بارش‌های اخیر آسیب جدی به بازار تاریخی اراک وارد نکرد
  • صادرات مرغ از سرگرفته شد