Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، کمپانی «اپین وی پروداکشنز» که به لئوناردو دی کاپریو تعلق دارد از طریق عقد قرارداد همکاری با «سونی پیکچرز» برای این کمپانی محصولات سینمایی و تلویزیونی تهیه می‌کند.

دی کاپریو که با بازی در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» با این کمپانی همکاری کرده بود، به این ترتیب همکاری خود را با آن ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قرارداد یک قرارداد چند ساله خوانده شده و ۲ کمپانی ۲ پروژه را برای شروع کار انتخاب کرده‌اند. کمپانی «اپین وی» تهیه فیلم‌های «بازگشته از گور»، «گرگ وال استریت» و «جزیره شاتر» را انجام داده‌است.

بخش سینمایی استودیو «سونی پیکچرز» با انتشار اطلاعیه‌ای این خبر را اعلام کرد و تام راتمن مدیر آن زبان به تحسین دی‌کاپریو گشود و یادآوری کرد که از نخستین باری که دی‌کاپریو را حدود ۲۴ سال پیش در فیلم «رومئو و ژولیت» دیده و بعد در فیلم «تایتانیک» با وی همکاری کرد، او را تحسین کرده و به عنوان یک نابغه تمام عیار فیلمسازی شناخته است.

دی کاپریو هم در بیانیه خود به تجلیل راتمن پرداخت و گفت که او در سه دهه حضورش در این حرفه حامی تجربه گرایی بوده و نخواسته است راه سنتی و امن هالیوود را تکرار کند. وی این قرارداد را ورود به فاز جدید همکاری با سونی خواند.

سونی در سال‌های اخیر قراردادهای همکاری همه جانبه مهمی را از دست داده است. این در حالی است که دی کاپریو به تازگی قرارداد همکاری چند جانبه‌ چند ساله‌ای با اپل هم امضا کرده است.

کد خبر 4998058

منبع: مهر

کلیدواژه: لئوناردو دی کاپریو شرکت سونی تهیه کننده سینما فیلم کوتاه ویروس کرونا برنامه تلویزیونی موسیقی ایرانی تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی نواحی رادیو نمایش کنسرت آنلاین سازمان سینمایی شبکه پنج سیما آلبوم موسیقی شبکه یک سیما دی کاپریو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرچمدار جدید گوگل با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای

ایتنا - گفته می‌شود کمپانی گوگل که با سری گوشی‌های پیکسل یکی از جدی‌ترین رقبای آیفون به شمار می‌رود قصد دارد برای گوشی‌های پیکسل ۹ و پیکسل فولد، قابلیت هیجان‌انگیز ارتباط ماهواره‌ای اظطراری را فعال کند.
سایت Android Authority به نقل از یک منبع آگاه نوشت: ازجمله تمهیداتی که کمپانی گوگل در ارتقای پرچمدار جدید خود در نظر گرفته، بهبود مودم سری پیکسل ۹ و فراهم‌سازی قابلیت ارتباطات ماهواره‌ای در این سری گوشی‌هاست. 

این قابلیت از طریق مجموعه‌ای از سؤالات از کاربر می‌پرسد که در چه شرایطی قرار دارد. سپس به او کمک می‌کند تا گوشی را به سمت ماهواره نگه دارد و پیام اضطراری خود را بفرستد.

 
گوگل با پشتیبانی از NTN در مودم اگزینوس 5400، که از تراشه تنسور G4 و تولید کمپانی سامسونگ خواهد بود، قرار است پرچمداران آتی خود را به قابلیت ارتباط ماهواره‌ای مجهز می‌کند. 

نکته مهم در این قابلیت هیجان‌انگیز این است که کاربران از طریق این ویژگی تنها امکان ارسال پیام متنی را دارند و برقراری تماس صوتی در دسترس آن‌ها نخواهد بود. این کار ظاهراً از طریق اپی موسوم به Satellite Gateway انجام می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • گوگل کارمندان مخالف همکاری با رژیم اسرائیل را اخراج کرد
  • ورود ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان مشهد
  • تحصن کارمندان گوگل در اعتراض به همکاری این شرکت با رژیم صهیونیستی
  • افشای مشخصات کامل پلی‌استیشن ۵ پرو
  • پلی استیشن 5 پرو برای اجرای 60fps بازی‌ها هدف‌گذاری می‌کند
  • در سفر نخست وزیر عراق به واشنگتن چه گذشت؟/ از قرارداد نظامی 140 میلیون دلاری تا سکوت رسمی درباره پاسخ نظامی ایران به اسرائیل
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع شد
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • پرچمدار جدید گوگل با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای
  • دلخوری چندساله مریم امیرجلالی از حمید لولایی