Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد گفت: از وظایف حفاظت و اطلاعات، حفظ و صیانت از مجموعه دستگاه قضا در راستای اجرای عدالت و احقاق حق بوده و نظارت و پیشگیری یکی از اصول مهم در این خصوص است. تاریخ انتشار: 10:19 - 24 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۵۳۲۵

خبرگزاری میزان - «مجید فرهمندزاده» رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان یزد به مناسبت روز حفاظت و اطلاعات بیان داشت: مسئولیت حفاظت و اطلاعات برای کارکنان بسیار سنگین است از این جهت کسانی که در این مجموعه خدمت می‌کنند وظیفه سنگینی از باب جلوگیری از لغزش و انحراف در یک سازمان را بر عهده دارند و مسیر اصلی حرکت آنان به سمت حفظ سلامت نیروی انسانی به عنوان سرمایه‌های اصلی بوده و مهمترین انتظار مردم از قوه قضاییه ارتقای سلامت و کسب اعتماد بیشتر نسبت به دستگاه قضا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: محور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری استان، ارتقاء سلامت و کارآمدی دستگاه قضا است و این در حالی‌است که کارآمدی دستگاه قضا به سلامت عوامل آن وابسته است.

این مقام قضائی به نقش مهم مدیران و کارکنان مرکز حفاظت اطلاعات اشاره کرد و تصریح کرد: تمامی کارکنان این مجموعه به جایگاه خطیر و اهمیت شغلی خود واقف بوده و با رعایت تقوای الهی و مد نظر قرار دادن خداوند متعال در همه امور و لحظات، با بهره گیری از همه ظرفیت‌ها به پیشگیری، ارتقاء سلامت و کارآمدی دستگاه قضا کمک می‌کنند.

فرهمندزاده ابراز کرد: یکی دیگر از اهداف مهم حفاظت و اطلاعات، نظارت و ارزشیابی در دادگستری برای اصلاح امور و ارتقای کیفیت کار و همچنین پیشگیری از آلودگی، نفوذ و انحراف مجموعه است.

وی خاطرنشان کرد: با تامین امنیت پایدار که اصلی‌ترین وظیفه دستگاه قضایی برشمرده می‌شود می‌توان به برآورده شدن انتظار مردم در چشیدن طعم شیرین عدالت نزدیک شد.

شایان ذکر است در این جلسه رییس حفاظت و اطلاعات استان یزد ضمن ارائه عملکرد مجموعه خود، دغدغه‌های این مجموعه را نیز مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: برگزاری بیش از ۶۰۰ دادگاه در سال جاری به صورت الکترونیک در استان یزد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حفاظت و اطلاعات حفاظت و اطلاعات دستگاه قضا استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفریح با چاشنی علم

همشهری-نیلوفر ذوالفقاری: مجموعه بزرگ باغ کتاب پر از فضاهای آموزشی و تفریحی برای کودکان و نوجوانان است که می‌تواند خیالتان را از داشتن یک روز تفریحی پربار راحت کند. باغ علم نوجوان، یکی از هیجان انگیزترین بخش‌های این مجموعه است برای چشیدن طعم تفریح با چاشنی علم و دانش!

باغ علم نوجوان

نشانی: میدان ونک، بزرگراه حقانی، مسیر غرب به شرق، بعد از تقاطع بزرگراه شهید مدرس، خروجی کتابخانه ملی، باغ کتاب تهران

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: متروی حقانی

نزدیک‌ترین ایستگاه اتوبوس: حقانی

ظرفیت: ۲۰۰ نفر

مناسب: همه گروه‌های سنی

ساعت بازدید: از ۹ تا ۲۱

معرفی: این باغ در مساحت ۴ هزار متری بزرگ‌ترین پارک علم ایران است که در آن علم تبدیل به یک سرگرمی لذت‌بخش، دور از قوانین و فرمول‌های سخت و پیچیده شده است.

خطای دید

باغ علم از بخش‌های مختلف تشکیل شده و حتی در آن کودکان و نوجوانان می‌توانند هنر شعبده‌بازی را تجربه کنند. در واقع این باغ ۳ گالری دارد که بیشتر دستگاه‌ها و بازی‌هایش با تمرکز بر آنها طراحی و ساخته شده‌ و شامل اهرم، آینه‌ها، برق و خطای بینایی می‌شود. این مجموعه با ۲۰ دستگاه شروع به‌کار کرد اما حالا ۳۰ دستگاه در باغ علم نوجوان وجود دارد که قوانین فیزیک را تبدیل به ابزاری برای بازی کرده‌اند. دستگاه‌های باغ علم نوجوان تعاملی است؛ یعنی مخاطبان می‌توانند در کنار توضیحات کارشناسان، با لمس دستگاه و آزمایش، درک بهتری از پدیده‌های علمی پیدا و خلاقیت خود را تقویت کنند. موج، مواد، مکانیزم، صوت، ریاضی، نور، حیات، پرواز، بینایی، برق، آینه‌ها و انرژی ازجمله مفاهیم علوم پایه هستند که می‌توانند با جلوه‌های جذاب آن آشنا شوند.

یادگیری فنون شعبده‌بازی علمی

بازی‌های علمی هیجان‌انگیز باغ علم نوجوان تنوع گسترده‌ای دارند؛ به‌گونه‌ای که بعد از اینکه تمام بازی‌ها و ابزارهای علمی آن را از نزدیک تجربه و لمس کردید، نوبت یک نمایش علمی دیدنی می‌رسد. سالن نمایش علمی باغ علم نوجوان در آخرین بخش آن قرار دارد. اینجا شما می‌توانید به‌عنوان تماشاگر بنشینید و دقایقی غرق جادوی علم شوید. در واقع اینجا فنون شعبده‌بازی‌های علمی را یاد می‌گیرید. نوجوانان هم حتما از اینکه همزمان با یک تفریح مهیج، نکات علمی جدید را یاد می‌گیرند، لذت خواهند برد.

کد خبر 845743 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها باغ کتاب سفر - گردشگری نوجوان علم

دیگر خبرها

  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • خبر خوش برای طرفداران شیائومی/ اطلاعات بیشتری از پرچمدار ردمی لو رفت!
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • پاسخ به بیش از ۷۷ هزار تماس توسط مرکز تماس یکپارچه سازمان فناوری
  • مجموعه «رادیولوژی»، از شبکه سلامت
  • انتصاب مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری سیستان و بلوچستان
  • صیانت از همه کودکان وظیفه مرجع ملی حقوق کودک است
  • راه اندازی دستگاه «اتوآنالایزر» در مجموعه آزمایشگاهی شهرستان گالیکش
  • تفریح با چاشنی علم
  • تامین ۳۶ روز از امنیت غذایی کشور بر عهده گلستان است