Web Analytics Made Easy - Statcounter

گل سردار آزمون به قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ شانس کسب عنوان بهترین گل تاریخ این رقابت‌ها را دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اقدام به معرفی 32 گل برتری که در دوره‌های قبل جام ملت‌های آسیا به ثمر رسیده است، کرد و از کاربران خود خواست در رقابتی حذفی، با رأی دادن به گل مدنظر خود به زنندگان این گل‌ها برای رسیدن به مراحل پایانی این نظرسنجی حذفی کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

AFC در مرحله یک شانزدهم نهایی این نظرسنجی چهار گل را در دو مسیر مجزا از این رقابت‌ حذفی به نظرسنجی گذاشت که در یکی از مسیرها برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی، سردار آزمون از ایران با مائو جیانکینگ از چین رقابت دارد.

نمره فنی متوسط سردار آزمون در نخستین هفته لیگ برتر روسیه + عکس

در گزارش AFC آمده است: سردار آزمون با به ثمر رساندن گل خارق‌العاده و فرصت‌طلبانه‌اش، باعث پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر و صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2015 شد. دفاع مستحکم قطر، ایران را برای رسیدن به گل ناکام گذاشته بود تا اینکه کمی پس از آغاز نیمه دوم ضربه غریزی آزمون به مقاومت قطری‌ها پایان داد و هواداران ایران را هم به وجد آورد.

برای رأی دادن به گل سردار آزمون به منظور رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی این نظرسنجی به این لینک مراجعه کنید.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط AFC جام ملت‌های آسیا تیم ملی سردار آزمون بیشتر بخوانید... گزارش AFC از برتری استقلال مقابل سپاهان، استعفای قلعه‌نویی و ناکامی بالانشینان لیگ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گزارش AFC از برتری استقلال مقابل سپاهان، استعفای قلعه‌نویی و ناکامی بالانشینان لیگ واژه های کاربردی مرتبط AFC جام ملت‌های آسیا تیم ملی سردار آزمون پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم ۲ لیگ قهرمانان اروپا| ادامه شگفتی‌سازی لایپزیگ با حذف اتلتیکومادرید/ شاگردان ناگلسمان حریف پاری‌سن‌ژرمن شدند ۳ ستین: لواندوفسکی در سطح مسی نیست/ مقابل بایرن مونیخ حرف‌های زیادی برای گفتن داریم ۴ فلیک: با تیم بارسلونا طرف هستیم نه فقط مسی/ برای صعود به شانس هم نیاز داریم ۵ ضرغام‌پور: برگزاری مراسم اختتامیه لیگ تنیس روی میز ریسک زیادی داشت/ هیچ تیمی اعتراض نکرده است ۶ مذاکره تراکتوری‌ها با علی دایی بازهم به بن‌بست خورد ۷ شایعه پیشنهاد شدن رونالدو به بارسلونا بی‌اساس از آب درآمد ۸ سنگ‌سفیدی: تعویق مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و لیگ برتر به ضرر ماست/ باشگاه مس سونگون باید حقم را بدهد مهمترین اخبار ورزشی کامیابی‌نیا با حضور در تسنیم: زورشان به ما نمی‌رسد حرف از حمایت وزیر می‌زنند/ از قهرمانی سیر نمی‌شویم، می‌خواهیم دبل کنیم + فیلم سنگ‌سفیدی: تعویق مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا و لیگ برتر به ضرر ماست/ باشگاه مس سونگون باید حقم را بدهد کاوه: شرایط مالی فوتبال را با کشتی نباید مقایسه کرد/ کشتی‌گیران با مدال المپیک جاودانه می‌شوند سردار آزمون در رقابت‌ حذفی برای کسب عنوان بهترین گل جام ملت‌های آسیا + لینک نظرسنجی مهمترین اخبار تسنیم ایران: اقدام رژیم صهیونیستی و امارات حماقت راهبردی است ظریف چهاردمین سالروز پیروزی در جنگ ۳۳ روزه را به دولت و ملت لبنان تبریک گفت جزییات طرح سهمیه بندی بنزین سرانه خانوار/الزام دولت به خرید باقیمانده سهمیه سوخت مردم فروش اوراق سلف نفتی از یکشنبه آینده/ هر بشکه ۹۴۴ هزار و ۶۲۲ تومان قیمت خورد + سند تاکید وزیر راه بر تسریع ترانزیت ایران و ترکیه/ توسعه حمل ونقل ریلی با ایجاد یک مسیر جدید بین ۲ کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جام ملت های آسیا تیم ملی سردار آزمون جام ملت های آسیا تیم ملی سردار آزمون جام ملت های آسیا سردار آزمون مرحله یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • هت‌تریک سردار آزمون در تمرین آاس رم (فیلم)
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ جام حذفی ایران
  • اصغر حسن‌زاده بهترین بازیکن دیدار ایران و قرقیزستان شد
  • صعود مقتدرانه یوز‌های ایرانی به دور حذفی فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • یوزها در مسیر قهرمانی ؛ صعود بی‌دردسر ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • تاریخ‌سازی افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا+ برنامه حذفی