Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@09:04:54 GMT

قرقاش: تصمیم «محمد بن زاید» شجاعانه بود!

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۹۵۵۳

قرقاش: تصمیم «محمد بن زاید» شجاعانه بود!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات از تصمیم محمد بن زاید درباره توافق عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی به شدت حمایت کرد.

وی مدعی شد: واکنش های مثبت از پایتخت مهم درباره اعلامیه سه جانبه، تشویق کننده است به ویژه که در ارزیابی این پایتخت ها خطر الحاق اراضی فلسطینی به نفع فرصت راهکار دو دولتی از بین رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیم محمد بن زاید شجاعانه و برگرفته از واقعیتی است که ما به آن نیاز داریم.

قرقاش ادعا کرد: فرصت صلح فلسطینی-اسرائیلی برقرار می ماند و ابتکار جسورانه شیخ محمد بن زاید، علاوه بر اینکه شبح الحاق اراضی فلسطینی را دور کرد به فرصت صلح از طریق راهکار دو دولتی زمان بیشتری داد.

این مقام اماراتی تصمیم این کشور را سنجیده و بررسی شده قلمداد کرد و ادعا کرد: تصمیم امارات در این باره طبق مشورت سازمان یافته و منظم وفعال در مکانیسم تصمیم گیری در سیاست خارجی ما بوده است و طبق معمول شیخ محمد بن زاید از همه جوانب آگاه بود و تصمیم را بر اساس یک چشم انداز راهبردی به پیش برد که ترکیبی از رئالیسم سیاسی و آینده نگری را با خود دارد. تصمیمی شجاع از رهبری استثنایی.

کد خبر 4998103

منبع: مهر

کلیدواژه: انور قرقاش رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی ایالات متحده آمریکا لبنان انفجار بیروت رژیم صهیونیستی عراق دونالد ترامپ ویروس کرونا عربستان سعودی ایران امارات متحده عربی بیروت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه روسیه محمد بن زاید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرصت مغفرت و آمرزش خداوند در ماه رمضان را از دست ندهید

منتخب مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری، گفت: مغفرت و آمرزش گناهان یکی از مهمترین برکات ماه رمضان است و تلاش کنید تا این فرصت را از دست ندهید. - اخبار استانها -

آیت‌الله احمد شیخ‌بهایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان خدا در ماه مبارک رمضان و تبریک ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: پیامبر اسلام (ص) در اهمیت و عظمت ماه مبارک رمضان فرمود «ای مردم! همانا ماه خدا همراه با برکت و رحمت و آمرزش به سوی شما روى آورده است؛ ماهى که نزد خدا برترین ماه‌ها است و روزهایش برترین روزها، شب‌هایش برترین شب‌ها و ساعاتش برترین ساعات است».

وی با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان برکات زیادی را همراه خود برای ما آورده که یکی از مهمترین آنها مغفرت و آمرزش گناهان است اگر ما از خدا بخواهیم، گفت: مغفرت در معنی فارسی هم حفاظت از خطر است و هم به معنی جبران التیام و زخم‌ها و آسیب‌ها است.

منتخب مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حتی پیامبر(ص) نیز از خداوند طلب مغفرت می‌کند، گفت: اینکه پیامبر(ص) آمرزش می‌طلبد، نه به این دلیل است که مرتکب گناهی شده، بلکه از خدا طلب می‌کند که خداوند او را از گناه و انحراف محافظت کند.

وی با اشاره به اینکه مغفرتی که ما از خدا می‌طلبیم از آسیب‌های زیادی که از گناهان دیده‌ایم است و طلب آمرزش گناهان است، بیان کرد: ماه رمضان فرصت بخشودگی گناهان و پشیمانی است تا شامل مغفرت و آمرزش خداوند شویم.

شیخ‌بهایی با بیان اینکه در ماه رمضان با خدا خلوت کنید و این روزها، سحرها و شب‌ها را به راحتی از دست ندهید، افزود: انسان باید در گذشته خود فکر کند که چه کرده، کجاها دستور خداوند را اجرا نکرده و کجا کوتاهی شده است.

وی با اشاره به اینکه در ماه رمضان خودپسندی‌ها، خودخواهی‌ها و غفلت‌های خود را به یاد بیاورد و در صدد جبران خسارت باشید، گفت: گناهان قلب ما را آلوده کرده است و باید از خدا بخواهیم و به درگاهش التماس کنیم که ما را از آسیب‌هایی که گناهان بر ما وارد کرده است، نجات بدهد.

منتخب مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه از خداوند بخواهیم که ما را شفا بدهد، ادامه داد: شفا فقط شفای امراض جسمی نیست که بگوییم فردی سرطان داشت و شفا گرفت یا نابینا بود و بینا شد؛ انسانی هم که زیر ضربات متعدد گناهان قرار گرفته، نیازمند شفا است تا روح او التیام پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه خداوند قدرت مطلق عالم است، گفت: باید از خدا بخواهیم که آثار گناهان را در وجود ما از بین ببرد و ما را از شر بدی‌ها و گناهان نجات بدهد تا شاید در قیامت این گناهان در چشم ما نیاید وگرنه کار سختی خواهیم داشت و شرمنده خواهیم شد.

منتخب مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: نباید فراموش کنیم که خداوند خیلی مهربان است و به همه بندگان خود لطف دارد و ماه مبارک رمضان یک فرصت است که شامل لطف و مهربانی خداوند بشویم.

وی با اشاره به اینکه شب‌های قدر را در پیش داریم و این شب‌ها بسیار عزیز و با عظمت است، اگر قدر بدانیم افزود: در شب‌های ماه رمضان دعای افتتاح و ابوحمزه ثمالی را بخوانید، البته لازم نیست که تمام دعا را بخوانید باید تلاش کنیم که هر مقدار که می‌شود و می‌توانیم از این دعاها بخوانیم و با خدا راز و نیاز کنیم.

شیخ‌بهایی با بیان اینکه حتی اگر عربی دعاها را بلد نیستیم، فارسی دعا را بخوانیم و هر طور شده با خدای خود خلوت کنیم، گفت: جمله استغفرالله ربی و اتوب إلیه را زیاد بگویید، پیامبر (ص) فرمود من در روز 70 مرتبه استغفار می‌کنم چون من هم غبار بر روی قلبم می‌نشیند.

وی با اشاره به اینکه سرگرم شدن به زندگی دنیایی حتی در حلال آن خوب نیست و انسان را از عالم معنا باز می‌دارد، بیان کرد: انسان باید در هر حالی به یاد خداوند باشد لذا وقتی گرفتاری‌های پیامبر (ص) زیاد می‌شد در وقت نماز به بلال می‌فرمود اذان بگو و ما را راحت کن؛ نماز محل آرامش و پناه بردن به رحمت خداوند است.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • چرا در یک قدمی توافق «فرصت توافق» سوخت شد؟ / تحولات منطقه و جهان به کدام سمت می‌رود؟ / چه خواهد شد؟
  • چند بازیکن استقلال به دنبال تغییر نظر نکو! (عکس)
  • فعالیت قرائت خانه‌ های نوروزی در استان یزد
  • فعالیت ۵۵ قرائت خانه‌ی نوروزی در استان یزد
  • نماینده پارلمان اسرائیل: ماه رمضان که فلسطینی ها گرسنه اند بهترین فرصت برای کشتار آنهاست (فیلم)
  • معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد
  • فرصت مغفرت و آمرزش خداوند در ماه رمضان را از دست ندهید
  • فیلم/ فرصت سوزی قایدی مقابل دروازه خالی ترکمنستان
  • قلعه‌نویی و فرصت به یک بازی اولی دیگر
  • پرسپولیس چهار روز تا جدی شدن فرصت دارد