Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-23@13:59:53 GMT

آغاز ثبت نام رانندگان سرویس مدارس از فردا

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۹۵۹۵

آغاز ثبت نام رانندگان سرویس مدارس از فردا

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور با اشاره به اینکه رانندگانی که سال گذشته در سامانه سپند ثبت نام کرده اند و اطلاعات فردی و خودرویی آن‌ها تغییری نکرده است پیامک دریافت می‌کنند و نیازی به مراجعه حضوری ندارند، گفت: رانندگان جدید متقاضی ثبت نام در سامانه سپند از روز شنبه (۲۵ مردادماه) می‌توانند به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی ضامنی در گفتگو با ایسنا، درباه ثبت نام رانندگان سرویس مدارس گفت: ثبت نام در سامانه سپند از سال گذشته به صورت سراسری در کشور اجرا شد؛ امسال هم در گام اول شرکت‌های پیمانکاری ثبت نام کردند و حدود ۱۵۰۰ شرکت پیمانکاری در سراسر کشور فرایند ثبت نام را تکمیل کردند که شهرداری‌ها تعدادی از درخواست‌ها را به تأیید رسانده اند.

وی افزود: در حال حاضر در بحث ثبت نام از رانندگان قرار داریم که از روز شنبه ۲۵ مردادماه سال جاری ثبت نام آن‌ها آغاز خواهد شد. این رانندگان به دو دسته تقسیم می‌شوند رانندگانی که در سال گذشته در سامانه سپند ثبت نام داشته اند و سهمیه سوخت هم دریافت کرده بودند که این رانندگان باتوجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در صورتی که مشخصات فردی و خودرویی آن‌ها تغییری نکرده باشد نیازی به مراجعه حضوری ندارند و از روز شنبه پیامکی برای آن‌ها ارسال می‌شود تا اگر تمایل داشتند سال آتی نیز در بحث سرویس مدرسه فعالیت کنند اعلام امادگی کنند و این کار از طریق پیامک انجام خواهد شد و ثبت نام ان‌ها انجام می‌شود و در کارتابل شهرداری‌ها قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد:، اما آن دسته از رانندگانی که در سال گذشته در سامانه ثبت نام نکرده اند و متقاضی فعالیت در حوزه سرویس مدارس در سال تحصیلی آینده هستند با توجه به هماهنگی انجام شده با دفاتر پیشخوان دولت از روز شنبه ۲۵ مردادماه سال جاری می‌توانند به این دفاتر مراجعه و ثبت نام خود را انجام دهند.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور در خصوص لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در سرویس مدارس تاکید کرد: پروتکل‌های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا در سرویس مدارس همانند پروتکل‌های اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا در حمل و نقل عمومی می‌باشد که با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با حداکثر سه نفر در خودرو‌های سدان و در خودرو‌های جمعی با ۵۰ درصد ظرفیت اسمی باشد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: راننده سرویس مدارس سازمان تاکسیرانی سامانه سپند سرویس مدارس روز شنبه سال گذشته ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: برای امروز سه‌شنبه (۴ اردیبهشت‌) در اکثر مناطق کشور به جز غرب و جنوب غرب شاهد رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در نقاد مستعد، بارش تگرگ خواهیم بود.

وی افزود: طی این روز بارش در البرز، تهران، قم، مازندران، گلستان، سمنان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد، کرمان و شمال فارس شدیدتر است. ضمن اینکه شدت بارش‌ها برای امروز خواهد بود و از فردا بارش‌ها تضعیف خواهند شد و این شرایط برای بیشتر مناطق مرکزی و نیمه شرقی کشور رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی ادامه داد: برای روز پنج‌شنبه نیز در کرمان، مناطقی از یزد، فارس، سیستان و بلوچستان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت به شکل پراکنده‌تر در خراسان رضوی و جنوبی نیز رخ خواهد داد.

گودرزی یادآور شد: روز جمعه نیز در ارتفاعات استان کرمان و ارتفاعات البرز مرکزی احتمال بارش‌های پراکنده وجود خواهد داشت. همچنین روز جمعه و شنبه هفته آینده برای نوار شرقی کشور باد و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و سایر مناطق کشور جوی آرام را خواهد داشت.

وی افزود: از روز پنج‌شنبه روند افزایش نسبی دما در بیشتر مناطق کشور آغاز خواهد شد.

کارشناس هواشناسی گفت: برای تهران امروز شاهد ادامه رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید خواهیم بود و در روز چهارشنبه نیز این شرایط ادامه خواهد داشت. همچنین بیشینه دما در تهران به ۱۸ درجه بالای صفر خواهد رسید.

کد خبر 6086017 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا آغاز می‌شود
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • فال انبیا فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تداوم بارش‌ها در اکثر نقاط کشور تا فردا
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • ورود سامانه بارشی به سمنان از فردا
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا سه شنبه/دمای هوا افزایش می‌یابد
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور ؛ کاهش دمای هوا از فردا | رگبار باران و تگرگ در این مناطق
  • فال انبیا فردا یک‌شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳