Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام سوگواری ماه محرم، این سازمان آمادگی دارد مجموعه‌های غیرآبی خود را در اختیار هیات‌های عزاداری قرار دهد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران گفت: پیرو دستور شهردار محترم تهران و تاکیدات معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، با توجه به نزدیک شدن به ایام سوگواری ماه محرم، این سازمان آمادگی دارد مجموعه‌های غیرآبی خود را در اختیار هیات‌های عزاداری قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اعلام این خبر افزود: هم اکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا، بخشی از مجموعه‌های این سازمان غیرفعال است که با توجه به ابلاغ ستاد مقابله با ویروس کرونا، می‌توان بخشی از برنامه‌های ایام سوگواری ماه محرم را در فضاهای ورزشی برگزار کرد.

وی افزود: بیش از 200 مجموعه ورزشی و 400 زمین چمن مصنوعی در اختیار سازمان ورزش قرار دارد که بخشی از این مجموعه‌ها آمادگی دارد با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، میزبان مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان کربلا باشد.

به گفته مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران، هیات‌های مذهبی می‌توانند در هفته پیش رو و پس از دریافت معرفی نامه از سازمان تبلیغات اسلامی، درخواست‌های خود را جهت بررسی و دراختیار گذاشتن فضای برگزاری مراسم به سازمان ورزش شهرداری تهران ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محرم سازمان ورزش شهرداری تهران سازمان ورزش شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان  عصر امروز با حضور در بیمارستان لاله تهران از مسعود اسکویی پیشکسوت رسانه و رادیو عیادت کرد.

در این دیدار که سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای نیز حضور داشت، وزیر ورزش و جوانان با قدردانی از تلاش‌های اسکویی در سال‌ها حضور در رسانه، نقش او را در موفقیت‌های ورزش ویژه خواند و با اشاره به صدای خاطره‌انگیز این مجری قدیمی برای مردم ورزش‌دوست ایران، برای او سلامتی و عافیت و تداوم فعالیت رسانه‌ای مسألت کرد.

هاشمی در این عیادت از دبیر فدراسیون پزشکی ورزشی و رییس این هیات در تهران خواست تا رسیدگی‌ها و حمایت‌های لازم را از استاد اسکویی تا زمان بهبود کامل به عمل آورند.

در پایان وزیر ورزش و جوانان گزارشی از دکتر معالج اسکویی دریافت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • رشته سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می‌شود
  • سوارکاری به مجموعه ورزش باشگاه صنعت مس رفسنجان اضافه می شود
  • سرانجام دهکده ورزشی در پایتخت چه شد؟
  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • افتتاح سالن بانوان زرند به زودی
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • بازگردانده نشدن ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • پیش‌بینی بودجه ۶۰۰ میلیارد تومانی برای سازمان عمران شهرداری قم
  • عدم برگشت ۷ میلیارد ریال از محل اجاره اماکن ورزشی به بخش خصوصی
  • عیادت وزیر ورزش و جوانان از مسعود اسکویی