Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیاطین سرخ فصل را در رده سوم به پایان رساندند ولی هافبک تیم ملی پرتغال می گوید موفقیت در کلن می تواند تیمش را به کورس قهرمانی لیگ برتر برگرداند. 

برونو فرناندز می گوید قهرمانی منچستریونایتد در لیگ اروپا می تواند این تیم را به سمت قهرمانی در لیگ برتر هدایت کند. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، منچستریونایتد آخرین بار در سال 2017 قهرمان لیگ اروپا شد و حالا در نیمه نهایی این رقابت ها حریف سویا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نظرم باید به پیشرفت مان ادامه بدهیم و لیگ را با ذهنیتی که به دنبال قهرمانی است آغاز کنیم. می دانیم برای باشگاهی بزرگ که آرزوهای بزرگی در سر دارد بازی می کنیم؛ باید چند جام کسب کنیم. طبیعتا جام قهرمانی لیگ برتر چیزی است که به دنبال آن هستیم و به نظرم لیگ اروپا ذهنیت خوبی برای کسب جام و رقابت با باشگاه های درجه یک ایجاد خواهد کرد.

قهرمانی منچستریونایتد در اروپا

فرناندز در مورد اهمیت قهرمانی در لیگ اروپا برای تیمش گفت:

این برای مربی و بازیکنان اهمیت خواهد داشت چون به نظرم تا الان خیلی خوب کار کرده ایم و اگر فصل را با یک جام تمام کنیم هر چند عالی نخواهد بود اما سال خوبی برای منچستریونایتد محسوب خواهد شد چون یونایتد باید به کسب جام ها برگردد و برای قهرمانی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر تلاش کند. 

ستایش فرناندز از گرینوود

یکی از بازیکنانی که در فصل جاری عملکرد درخشانی در ترکیب منچستریونایتد داشته است، میسون گرینوود بود که 17 گل زده دارد. فرناندز در ستایش از این بازیکن گفت:

به نظرم میسون فصل خیلی خوبی داشته است. او جوان است و امسال آمار خیلی خوبی دارد. سن فقط یک عدد است و شما دیدید که چقدر خوب کار کرده است. او می تواند کارهای بیشتری انجام دهد و هنوز باید از نظر جسمانی رشد کند. امسال فوق العاده کار کرده است و بهتر هم خواهد شد. باید بیشتر بازی کند تا اعتماد به نفس بیشتری به دست بیاورد و با توجه به کیفیتش خیلی بهتر از این خواهد شد. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قهرمانی در لیگ لیگ اروپا لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میلان قهرمانی اروپا را از دست داد

به گزارش "ورزش سه"، میلان در اولین فینال لیگ جوانان یوفا، رقابتی شبیه به لیگ قهرمانان اروپا در رده جوانان، با نتیجه 3-0 مغلوب المپیاکوس شد.

میلان صعودی تاریخی را تجربه کرده بود چراکه  با حذف تیم‌های براگا، رئال مادرید و پورتو به مرحله فینال صعود کرده بود. با این وجود فرم ایده‌آل این تیم در فینال تکرار نشد و تنها طی 6 دقیقه سه گل دریافت کردند تا از دستیابی به جام بازبماند.

تیم ایتالیایی در نیمه اول دروازه‌اش را بسته نگه داشته و دو تیم در بازی متعادل به تساوی بدون گل رسیدند اما در نیمه دوم طی فرصتی کوتاه، قهرمانی به نام تیم یونانی شد.

ابتدا در دقیقه 60 موزاکیتیس ضربه پنالتی را به گل تبدیل کرد و در کمتر از یک دقیقه دیگر پاپاکانلوس گل دوم را در دقیقه 61 به ثمر رساند. رم که با این دو گل جریان بازی را از دست داده بود سپس در دقیقه 66 روی ضربه آکروباتیک باکولاس سومین گل را دریافت کرد.

شاگردان ایگنازیو آباته تلاش زیادی داشتند تا به بازی برگشته و آن را به تساوی کشاند تا به وقت‌های اضافه بروند اما دفاع تیم یونانی بدون نقص بود تا این بازی را بدون گل خورده پشت سر گذاشته و قهرمانی اروپا را جشن بگیرند.

دیگر خبرها

  • میلان قهرمانی اروپا را از دست داد
  • توماس توخل مشکلی با ماندگاری در بایرن مونیخ ندارد
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم
  • رسمی؛ دو اسطوره منچستریونایتد و چلسی به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شدند
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد
  • برونو فرناندز: قهرمانی در جام حذفی هرگز موجب موفقیت منچستریونایتد نخواهد شد
  • روی کین: تقریبا دیگر از منچستریونایتد بدم می‌آید
  • گل برونو فرناندز به کاونتری (منچستریونایتد 3-0 کاونتری)
  • شکست 4-0 منچستریونایتد مقابل اورتون (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2019) / فیلم
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم