Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارسینه؛ بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز، ۲۱ میلیون و ۷۲ هزار و ۱۲۵ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید ۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۷۵۷ هزار و ۴۷۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۳ میلیون و ۹۲۴ هزار و ۳۶۴ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۵۵ هزار و ۳۶۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۵ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۶۶۶ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۱۷۰ هزار و ۴۱۵ آمریکایی مبتلا به کووید ۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده اند.

کشور برزیل بعد از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۵۹ هزار و ۱۴۷ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۶۲۱ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تعداد ۱۰۵ هزار و ۵۶۴ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور هند به عنوان سومین کشور جهان، با افزایش ۶۴ هزار و ۱۳۹ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۵۴۲ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۴۸ هزار و ۱۵۳ هندی جان خود را از دست داده‌اند.

کشور‌های روسیه، آفریقای جنوبی، پرو، مکزیک و کلمبیا نیز به‌ترتیب با ۹۰۷ هزار و ۷۵۸، ۵۷۲ هزار و ۸۶۵، ۵۰۷ هزار و ۹۹۶، ۵۰۵ هزار و ۷۵۱ و ۴۳۳ هزار و ۸۰۵ مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشور‌های شیلی با ۳۸۰ هزار و ۳۴ و اسپانیا با ۳۵۵ هزار و ۸۵۶ مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشور‌های آمریکا، برزیل و هند به ترتیب با ۲ میلیون و ۸۴۳ هزار و ۲۰۴، ۲ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۶۴۰ و یک میلیون و ۷۵۱ هزار و ۸۴۶ بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان، فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۲ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:    

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا در جهان کرونا در ایران پارسی خبر پارسی خبر تعداد مبتلایان دست داده اند ساعت گذشته جان خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد دام سنگین کشور به ۵.۵ میلیون راس رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات حاصل از آمارگیری اندازه‌گیری فصلی تعداد و تولیدات فصلی دام سنگین (گاو و گوساله) که اسفند ماه ۱۴۰۲ اجرا شد تعداد گاو و گوساله موجود در دامداری‌های کشور ۵.۴۶ میلیون است که شامل ۱.۶۵ میلیون رأس دام اصیل، ۲.۳۴ میلیون رأس دام آمیخته و ۱.۴۷ میلیون رأس دام بومی است.

در زمستان سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۱۴ هزار رأس گاو و گوساله در دامداری‌ها در حال پروار بودند و ۳۸۸ هزار رأس گوساله متولد شد.

مقدار تولید شیر گاو در همین مدت، بیش از ۲.۲ میلیون تن برآورد شد.

کد خبر 6081369

دیگر خبرها

  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • تعداد دام سنگین کشور به ۵.۵ میلیون راس رسید
  • افزایش ۹ درصدی دستگیری؛ کاهش ۲۲ درصدی سرقت
  • مجموع کشفیات پلیس در نوروز ۳۲ درصد افزایش یافته است
  • افزایش بیماران ام اس در خراسان شمالی
  • اجرای ۲۰۲ کیلومتر عملیات شبکه خط تغذیه گاز در همدان
  • مبتلایان به دیابت در نیشابور ۳ برابر شد
  • سه برابر شدن مبتلایان به دیابت در نیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد