Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت ایران خودرو گفت: 5 هزار تاکسی که به دلیل نداشتن استاندارد یورو 5 پلاک نمی‌شد در حال طی مراحل پایانی رفع مشکل است.
به گزارش خبرگزاری آریا، اقای فرشاد مقیمی با بیان اینکه پلاک شدن این تاکسی‌ها در مرحله تامین مالی قراردارد افزود: با دریافت مصوبه هیئت وزیران، مشکل پلاک نشدن این تاکسی‌ها برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص خودرو‌های کار گفت: مجوز شماره گذاری 4 هزار و 700 دستگاه خودروی آیسان دریافت شده که با صدور این مجوز‌ها تعهدات ما به مردم محقق خواهد شد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو با اشاره به اینکه حجم تولید تجاری سازی و تحویل خودرو‌های این شرکت نسبت به سال گذشته افزایش داشته است ادامه داد: ما تعهدات خود را انجام دادیم، اما تقاضای کاذبی در بازار وجود دارد که بخشی از این مشکل به دلیل مسائل کلان اقتصادی است و البته تنش حاصل از آن به خودرو ساز فشار وارد می‌کند.
اقای مقیمی با بیان اینکه با راه اندازی سیستمی مانند قرعه کشی بخشی از این تقاضا را کنترل کردیم گفت: در این فضا هر چقدر تولید و عرضه بیشتر باشد به بازارکمک بیشتری خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از صدا و سیما، وی افزود: تبدیل بازار خودرو به بازار سرمایه‌ای سبب ایجاد تقاضای کاذب میشود که برای رفع این مشکل باید تولید بیشتر شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: تاکسی پلاک نشده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، عزیز برگ نی در دیدار با مدیرعامل و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو افزود: تعدد تصمیم گیری های دستگاه های اجرایی عدم مدیریت یکپارچه مشکلات عدیده برای فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی ایجاد کرده است.

وی حذف معافیت مالیات بر ارزش افزوده را مشکل دیگر تولیدکنندگان عنوان کرد و افزود:عدم ثبات قوانین مناطق آزاد و بخشنامه های روزمره تولیدکنندگان را سردرگم کرده است.

برگ نی مشکل عدم وجود شعبه ارزی بانک ها در منطقه را از دیگر مشکلات تولید در منطقه عنوان کرد و گفت: برای رفع تعهد ارزی تولیدکننده مجبور است به کررات به مرکز استان سفر کند.

وی مشکل قرنطینه گمرک و قوانین دستپاگیر ، مشکلات بانکی و بازرگانی را از دیگر موارد قابل بررسی عنوان کرد و اضافه کرد: در سال جهش تولید نیاز است بخش عمده مشکلات تولیدکنندگان رفع شود.

این فعال اقتصادی و تولیدکننده منطقه آزاد ماکو با اشاره به آمادگی تمامی فعالان اقتصادی برای لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ابراز امیدواری کرد: منطقه آزاد ماکو پیشران جهش تولید با مشارکت مردم خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • ترخیص ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ترخیص ۲ هزار و ۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک
  • ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شد
  • واردات ۸ تا ۱۰ هزار خودروی برقی به کشور تا ۳ ماه آینده
  • ماجرای مراحل تولید اولین پهپاد یک تنی توسط سپاه | تصاویر | نخستین تصاویر پهاد جاسوسی RQ170 آمریکایی  
  • اجرایی نشدن ماده ۶۵ احکام دائمی توسعه کشور اصلی ترین عامل مشکلات تولید کنندگان
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • مشکل ناترازی برق در کشور را رفع می کنیم
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری