Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-19@07:41:53 GMT

علیرضا اکبرپور: استقلال فنی‌ ترین تیم لیگ است

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۹۹۰۲

علیرضا اکبرپور تصریح کرد که اگر حاشیه‌هایی که از ابتدای فصل برای استقلال به وجود آمد، نبود، این تیم قطعا نتایج بهتری کسب می‌کرد.

علیرضا اکبرپور، پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص وضعیت آبی پوشان و همچنین دربی مقابل پرسپولیس در جام حذفی صحبت کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، علیرضا اکبرپور در ابتدا بیان کرد:

دربی حذفی جذابیت خاصی خواهد داشت، چون یک تیم باید پیروز از میدان خارج شود و هر دو تیم هم با شرایطی که در مسابقات لیگ دارند به دنبال پیروزی و صعود به فینال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال، فنی‌ترین تیم لیگ است و فوتبال باکیفیتی را به نمایش می‌گذارد. اگر حاشیه‌هایی که از ابتدای فصل برای این تیم به وجود آمد، نبود استقلال قطعاً نتایج بهتری کسب می‌کرد. بعد از اینکه در ابتدای مسابقات لیگ استقلال نتایج خوبی گرفت و حتی به صدر جدول هم صعود کرد سرمربی تیم جدا شد و بعد از آن باشگاه مدیرعامل نداشت و از طرف دیگر مصدومیت‌های زیادی گریبانگیر تیم شد که همه اینها باعث ناکامی استقلال در لیگ شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال افزود:

شاگردان مجیدی فوتبال باکیفیت و سطح بالایی را در دو بازی لیگ و جام حذفی مقابل سپاهان به نمایش گذاشتند و این موضوع نشان می‌دهد که آبی‌پوشان از لحاظ تاکتیکی و فنی یک سر و گردن از سایر تیم‌ها بالاتر بوده و در حال حاضر بهترین تیم ایران هستند.

علیرضا اکبرپور با اشاره به غیبت سه بازیکن مصدوم استقلال مقابل سپاهان اظهار کرد:

مجیدی در بازی با سپاهان در جام حذفی در غیاب سه بازیکن تأثیرگذارش تیم را به میدان فرستاد و توانست به موفقیت برسد. قطعاً اگر دیاباته، اسماعیلی و مطهری بازی می‌کردند استقلال خیلی راحت‌تر می‌توانست سپاهان را شکست دهد. در کل مصدومیت بازیکنان در این فصل خیلی به استقلال ضربه زده است. 

وی درباره حاشیه‌هایی که برای باشگاه استقلال به وجود آمده، از جمله انتشار قرارداد شیخ دیاباته تصریح کرد:

استقلال به این‌ حاشیه‌سازی‌ها عادت کرده است. حریفان استقلال دیگر فقط در زمین بازی با استقلال رقابت نمی‌کنند بلکه رقابت‌شان را پیش از بازی و بیرون از زمین شروع می‌کنند و با ایجاد حاشیه سعی می‌کنند قدرت این تیم را کاهش دهند. مدیران استقلال باید حواس‌شان جمع باشد و افرادی را در کنار تیم قرار دهند تا این حواشی را کنترل کنند. 

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان در  پاسخ به این سؤال که از بین استقلال و پرسپولیس شانس کدام تیم برای صعود به فینال بیشتر است، گفت:

هیچ وقت نتیجه دربی را نمی‌توان از قبل پیش‌بینی کرد، چون در این بازی کیفیت فنی یا ناآمادگی یک تیم را نمی‌توانیم ملاک موفقیت یا عدم موفقیت در دربی بدانیم. پرسپولیس قهرمان لیگ شده است و به قول خودشان می‌خواهند در جام حذفی هم دبل کنند. استقلال هم الان شرایط خوبی داشته و انگیزه بالایی برای جام حذفی دارد. اگر تیم مجیدی دو بازی که مقابل سپاهان انجام داد را در دربی به نمایش بگذارد قطعاً شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت.

همچنین بخوانید:

علیرضا اکبرپور: استقلال می تواند در جام حذفی قهرمان شود

علیرضا اکبرپور: در پنج سال اخیر نگاه تبعیض آمیز وزارت ورزش به پرسپولیس و استقلال واضح و علنی بوده است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا اکبرپور جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر

پس از مصدومیت علیرضا بیرانوند، سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس، نگرانی‌های زیادی بابت غیبت این بازیکن در بازی‌های حساس پیش‌رو برای هواداران این تیم ایجاد شد. امیررضا رفیعی در غیابت بیرانوند نه تنها عملکرد خوبی داشت بلکه تبدیل به تنها دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر شد که در ۴ بازی ابتدایی گل نخورده است.

به گزارش ورزش سه کلین‌شیت در ۴ بازی نخست تبدیل به یک طلسم برای دروازه‌بان‌ها در لیگ برتر شده بود. پیش از این ۶ دروازه‌بان در ۳ بازی نخست خود گل نخورده بودند ولی نتوانستند این روند را در بازی چهارم ادامه دهند. بوژیدار رادوشوویچ در پرسپولیس، صلاح‌الدین اونق در شموشک، علی محسن‌زاده در نفت مسجدسلیمان، کریستوفر کنت در سپاهان، گیورگی گیورگیف در نفت مسجدسلیمان و محمدرضا اخباری در سایپا چنین آماری از خود به جای گذاشته بودند و حالا رفیعی اولین دروازه‌بان تاریخ لیگ برتر است که در ۴ بازی نخست خود گل نخورده است.

رفیعی مقابل هر چهار تیم عملکرد خوبی داشت و نشان داده که می‌تواند برای علیرضا بیرانوند یک جانشین محکم و امیدوار کننده باشد.

tags # پرسپولیس ، علیرضا بیرانوند سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • جاودانه شدن جانشین بیرانوند در لیگ برتر
  • کامبک رویایی استقلال خوزستان برابر گل‌گهر
  • گزارش زنده: گل‌گهر 0 - 0 استقلال خوزستان
  • ترکیب گل‌گهر برای بازی با استقلال خوزستان
  • گلف بازی کردن مهدی طارمی و علیرضا بیرانوند (فیلم)
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • سرمربی پرسپولیس برای یک بازی خاص علیرضا بیرانوند را می‌خواهد
  • اوسمار برای یک بازی خاص بیرانوند را می‌خواهد
  • اکبرپور: بیانیه‌ استقلال علیه پرسپولیس عجیب است!
  • مروری بر عملکرد پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر و جام حذفی