Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-سخنگوی کمپین انتخاباتی جو بایدن می‌گوید که بعد از انتخاب کامالا هریس به عنوان معاون از سوی جو بایدن، کمکهای مالی به این کمپین 48 میلیون دلار افزایش یافته است.
به گزارش آریا،یک سخنگوی کمپین انتخاباتی جو بایدن نامزد دموکراتها در انتخابات ریاست جمهوری 2020 اعلام کرد که بعد از انتخاب کامالا هریس به عنوان معاون، میزان کمکهای مالی به کمپین بایدن 48 میلیون دلار افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جو بایدن که خودش زمانی معاون «باراک اوباما» رئیس جمهور سابق آمریکا بوده است روز سه شنبه کامالا هریس سناتور دموکرات و رقیب پیشین خود در انتخابات درون حزبی را به عنوان معاونش انتخاب کرد.
براساس گزارش رویترز، تحلیلگران آمریکایی می‌گویند که به دنبال قتل فجیع «جورج فلویدم، شهروند سیاه پوست، و اعتراضات گسترده ضدنژادپرستی در سرتاسر آمریکا جو بایدن برای انتخاب یک زن رنگین پوست به عنوان معاون خود تحت فشار قرار داشت.
کامالا هریس، 55 ساله، سناتور ایالت کالیفرنیا و از پدر و مادری مهاجر است. مادر وی هندی و پدرش جامائیکایی است.
وی درباه انتخاب هریس به عنوان معاون خود در توئیتر نوشت: «اگر کامالا هریس و من انتخاب شویم ما بحران‌های متعدد، یک ملت تقسیم شده و یک جهان آشفته را به ارث می‌بریم. ما حتی یک دقیقه وقت برای اتلاف نداریم. این دقیقا دلیل انتخاب وی (کامالا هریس) است. وی آماده است تا از روز نخست رهبری کند.»

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انتخاب کامالا هریس کمپین جو بایدن عنوان معاون کامالا هریس جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری در ایالت فلوریدا، تلاش داشت تا با یک موجود خیالی دست بدهد.

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی کد خبر 847092 برچسب‌ها خبر ویژه بایدن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • تصویب ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا
  • رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • زلنسکی: روسیه کمپین ارعاب به راه انداخته است
  • تغییر لحن به سبک بایدن
  • ببینید | آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!
  • گاف جدید بایدن: آزادی را به جای دموکراسی انتخاب کنید!