Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه بین‌المللی خرداد_امیرعلی والا: مناظره‌‌های نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا همواره از جذابیت ویژه‌ای برخوردار است و شاید این مناظره‌ها تنها مناظره‌های انتخاباتی در میان دیگر کشورهای جهان باشد که از سایر کشورها نیز بیننده بسیاری دارد و تماشاجیان این مراسم تنها به مردم آمریکا محدود نمی‌شود. این مناظره‌ها تاثیر بسیار مهمی در افکار عمومی آمریکا دارد و علاوه بر مشخص کردن تصمیم و سمت و سوی آرای خاموش و مردد، می‌تواند نظر افراد دیگر را هم برای انتخاب نامزد مورد نظر خود تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترین شاهد مثال برای این ماجرا مناظره‌های انتخاباتی ۲۰۱۶ و نحوه مدیریت درست مناظره‌ها توسط ترامپ و ضعیف ظاهر شدن هیلاری کلینتون در این برنامه‌ها بود که سرانجام آرای خاموش و مردد را به سمت ترامپ سوق داد و موجب شکست کلینتون در روزهای پایانی شد.

در انتخابات پیش رو و تغییراتی که به علت شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در برنامه‌های مرسوم انتخاباتی رخ داد دیگر خبری از سخنرانی‌ها و گردهمایی‌های انتخاباتی، مراسم جمع‌آوری کمک‌های مالی به کمپین‌های انتخاباتی و برگزاری کنوانسیون‌های پرشور حزبی در میان نبود و به همین دلیل مناظره‌های انتخاباتی پیش رو از اهمیت و حساسیت مضاعفی نسبت به تمام مناظره‌های پیش از این برخوردار است. دونالد ترامپ با توجه به قابلیت‌های در جملات لفظی و بی‌پروایی او در جنگ روانی، حساب ویژه‌ای بر روی موفقیت در این مناظره‌ها و جذب دوباره آرای خاموش و مردد به نفع خود باز کرده است و در جبهه مقابل نیز حزب دموکرات و کمپین جو بایدن با توجه به خرابکاری‌های ترامپ در جریان مدیریت بحران ویروس کرونا از اطمینان قلبی خاصی برخوردار است و سعی دارد با اتکا بر همین نقاط ضعف به ترامپ ضربه وارد کند.

اولین مناظره انتخاباتی بین دونالد و جو بایدن در روز ۸ مهر و در کلیولند به میزبانی بیمارستان کلیولند و دانشگاه وسترن ریزرو برگزار خواهد شد. این مکان همان محلی است که در سال ۲۰۰۴ مناظره بین معاونان دو نامزد انتخابات یعنی دیک چینی و جان ادواردز انجام گرفت. مناظره بعدی در روز ۱۶ مهر بین معاونان دو نامزد یعنی کامالا هریس و مایک پنس انجام خواهد گرفت. این مناظره در دانشکاه یوتا برگزار خواهد شد.

دور دوم مناظره‌ها در روز ۲۴ مهر در میامی و بین دونالد ترامپ و جو بایدن برگزار می‌شود و دانشگاه میشیگان میزبان این دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری است. همچنین مناظره سوم بین ترامپ و بایدن نیز در روز ۲۹ مهر و در شهر نشویل برگزار خواهد شد. محل برگزاری این مناظره دانشگاه بلمونت است که در سال ۲۰۰۸ میزبان مناظره سوم بین باراک اوباما و جان مک‌کین بود.

برچسب ها: جو بایدن ، دونالد ترامپ ، مایک پنس ، کامالا هریس ، انتخابات ، آمریکا ، مناظره

منبع: خرداد

کلیدواژه: جو بایدن دونالد ترامپ مایک پنس کامالا هریس انتخابات آمریکا مناظره مناظره های انتخابات برگزار خواهد شد مناظره ها جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد

به گزارش خبرآنلاین، رسانه آمریکایی گزارش داد دیدار «دونالد ترامپ» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا با «خاویر میلی» رئیس‌جمهور آرژانتین، خشم کاخ سفید و «جو بایدن» رئیس‌جمهور ایالات متحده را به همراه داشته است.

میلی و ترامپ در حاشیه «کنفرانس کنش سیاسی محافظه‌کاران» در ماه فوریه با یکدیگر دیدار کردند و مسئولان تبلیغاتی ترامپ تصاویر این دیدار را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش ایسنا؛ خبرگزاری آکسیوس به نقل از دو مقام آگاه گزارش داد ملاقات میلی و ترامپ از قبل برنامه‌ریزی نشده بود؛ بلکه پس از ورود رئیس‌جمهور آرژانتین به واشنگتن، مسئولان این کنفرانس به او اعلام کردند ترامپ قصد دارد قبل سخنرانی‌اش، با وی دیدار کند.

بر اساس این گزارش، مسئولان وزارت خارجه آمریکا از این دیدار که در سال انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا برگزار شد، متعجب شدند. همچنین آکسیوس گزارش داد سفیر آمریکا در آرژانتین بعدها درباره این دیدار در یک نشست خصوصی به وزیر خارجه آرژانتین گلایه و اظهار کرده است که کشورهای خارجی نباید در انتخابات آمریکا مداخله کنند.

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا امسال در پنجم نوامبر (۱۵ آبان) برگزار خواهد شد و از حزب جمهوری‌خواه دونالد ترامپ و از حزب دموکرات جو بایدن رقبای اصلی این انتخابات محسوب می‌شوند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898431

دیگر خبرها

  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • پیروزی ترامپ و بایدن در انتخابات مقدماتی پنسیلوانیا
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • نشریه هیل: انتخابات ۲۰۲۴ برای مردم آمریکا بازی باخت-باخت است
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری