Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: مهم نیست مقابل چه حریفی بازی می‌کنیم چرا که در هر حال جنگی نابرابر است. تاریخ انتشار: 11:50 - 24 مرداد 1399 - کد خبر: ۶۴۶۵۶۶

مهدی تارتار در گفت‌وگو با میزان، در مورد قرعه تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان و بازی با تیم تراکتور در مرحله نیمه نهایی جام حذفی، اظهار داشت: برای ما فرقی نمی‌کند در این مرحله به مصاف کدام یک از سه تیم حاضر برویم چراکه هر سه تیم باکیفیت هستند و بهترین فوتبال را ارائه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هم تیم بدی نیستیم و با زحمت فراون به این مرحله رسیدیم. در بازی با تراکتور همه تلاش خود را خواهیم کرد تا از این مرحله صعود کنیم.

وی با اشاره به میزان آمادگی تیم نفت مسجدسلیمان برای حضور در ادامه رقابت‌های جام حذفی تصریح کرد: تیم ما با هزینه کمی بسته شد و همین حالا هم مشکلاتی دارد. با این حال، مسئولان باشگاه مربیان و بازیکنان سعی کردند موانع را از سر راه بردارند و راه صعود را هموارتر کنند اما در هر حال جنگی نابرابر است چراکه هزینه‌ای که این سه رقیب در مرحله نیمه نهایی کردند قابل مقایسه با هزینه‌ای نیست که ما برای تیم‌مان کردیم اما ناامید نیستیم و برای کسب بهترین نتیجه به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به شکست‌های اخیر تیمش اشاره و خاطرنشان کرد: بازیکنان ما همچون گذشته انگیزه ندارند وضعیت تیم در لیگ برتر ثابت شده است. ما از برخی جوان‌ها استفاده می‌کنیم. از طرفی، برخی بازیکنان قراردادشان با تیم تمام شده است. بازیکن با چه انگیزه‌ای در این دو بازی آخر به میدان بروند. درست است که نتیجه رقابت‌های ما در جدول تعیین کننده است، ولی بازیکن به چه امیدی باید تلاش کند. دیگر تیم‌ها برای سقوط نکردن می‌جنگند ما هرچقدر در تیم‌مان انگیزه ایجاد کنیم به پای انگیزه‌ای که آنها دارند نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: تارتار: بازیکنانم ۷ ماه پولی نگرفتند، چطور انگیزه ایجاد کنم؟/ تا همین‌جا هم شاهکار کرده‌ایم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان مهدی تارتار تراکتور جام حذفی نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان انگیزه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی

در چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال پورتو میزبان تیم ویتوریا گیمارش بود و موفق شد میهمان خود را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارد.

در این بازی اگرچه ویتوریا گیمارش بود که در دقیقه نخست توسط آلفونسو فریتاس به گل رسید، اما پورتو با گلزنی مهدی طارمی از روی نقطه پنالتی در دقیقه 26 کار را به تساوی کشاند و در ادامه با گل‌های فرانسیسکو کونسیسائو در دقیقه 5+45 و پپه در دقیقه 75 ورق را به سود خود برگرداند. طارمی در این بازی در ترکیب اصلی پورتو قرار داشت و در دقیقه 85 جای خود را به دنی لوودر داد.

با این نتیجه پورتو که بازی رفت را هم یک بر صفر برده بود، با نتیجه 4 بر یک در مجموع دو بازی پیروز و راهی فینال شد، جایی که باید با اسپورتینگ لیسبون مصاف داشته باشد.

بازی فینال جام حذفی پرتغال روز ششم خرداد برگزار می‌شود و آن بازی تنها شانس طارمی و یارانش برای کسب جام در این فصل - با توجه به حذف آنها از جام اتحادیه پرتغال، رقابت‌های اروپایی و فاصله 18 امتیازی‌شان با اسپورتینگ صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر پرتغال در فاصله پنج هفته به پایان این مسابقات - است.

دیگر خبرها

  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • خبر بد پرسپولیس به گوش اوسمار رسید | بازیکن کلیدی سرخ ها بازی‌های مهم را از دست داد
  • خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • نحوه برگزاری بازی های جام حذفی انگلیس تغییر کرد
  • تغییر شیوه برگزاری بازی‌های جام حذفی انگلیس از فصل آینده
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی طارمی
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • اعلام برنامه نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال/ تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست