Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@09:19:23 GMT

«غروب قمر» به مسائل زنان می‌پردازد

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۹۹۴۸

«غروب قمر» به مسائل زنان می‌پردازد

 

سید حسن کیخسروی نویسنده در گفت وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتشار کتاب جدیدش گفت:دو کتاب جدیدم را با عنوان‌های «غروب قمر» و «منظومه عرفانی» در انتشارات نگارتابان منتشر کردم. کتابم با عنوان «غروب قمر» یک رمان ۱۸۰ صفحه‌ای است که در آن به مسائل زنان در ۱۵۰ سال اخیر می‌پردازم و مسائل زنان را تا سال‌های ۴۵ و ۵۰ بیان می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

کتاب‌های جدید انتشارات نگار تابان معرفی شد

او افزود: در کتاب «غروب قمر» به طور خاص به گرفتاری‌های شخصیت اصلی داستان نمی‌پردازم بلکه به گرفتاری‌ها و مشکلات زنان به صورت عام به خصوص در منطقه محل زندگی ام از جمله سبزوار و سلطان آباد  می‌پردازم. در کتاب دیگرم با عنوان «منظومه عرفانی» به بخش نظری عرفان اسلامی می‌پردازم. در این کتاب مانند عطار، هفت شهر عشق را بیان می‌کنم با این تفاوت عمده که عطار هفت شهر عشق را از منظر عرفان عملی بیان می‌کند، اما این مسئله را در کتاب از منظر عرفان نظری روایت می‌کنم.

این نویسنده ادامه داد: تا پیش از سال ۸۸ که بازنشسته شوم فرصتی برای انتشار کتاب نداشتم پس از آن فرصتی پیدا کردم تا به نگارش کتاب و انتشار آن بپردازم. کتاب‌هایی را که اکنون منتشر می‌کنم پیش از بازنشستگی ام نوشته ام. پس از انتشار کتاب «غروب قمر» و «منظومه عرفانی» قصد دارم یک مجموعه‌ای از ۱۰ تا ۱۵ داستان منتشر کنم و این مجموعه داستانم را برای انتشار آماده کرده ام.

کیخسروی گفت: از جمله کتاب‌های دیگرم که برای چاپ آماده کرده ام می‌توان به تفسیر دعای کمیل برای جوانان و نوجوانان، رساله‌ای درباره دعا، شرایط دعا کردن وتاثیر آن همچنین شرح مناجات خمسه عشر امام سجاد (ع) اشاره کرد. با توجه به بیماری ام منتظرم ببینم ناشری برای انتشار این کتاب‌ها پیدا می‌شود یا نه.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتشار کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه غروب خورشید در آسمان چهاربرج از لنز دوربین شهروند خبرنگار + تصاویر

غروب سرخ خورشید با رنگ‌های مواج و زیبایش یکی از دلپذیرترین مناظر طبیعی است که صحنه به یادماندنی را در ذهن‌ها رقم می‌زند. زیبایی این صحنه به اندازه ای چشم نوازی می‌کند که تا مسافت‌های طولانی افق آن قابل نمایش و دیدن است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر گوشه‌هایی از لحظه زیبا و سرخ غروب خورشید در شهرستان چهاربرج را به نمایش گذاشت.

منبع: بهروز دیهمی - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

چشم نوازی طبیعت بهاری در روستای کلان + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ کتاب جدید در فروردین ۱۴۰۳
  • انتشار زندگینامه فرمانده گردان تبوک در «خواب‌های زنگ‌دار»
  • بشار اسد: برای آمریکا فقط منافع مهم است و هیچ شریکی ندارد
  • مجموعه «رادیولوژی»، از شبکه سلامت
  • لحظه غروب خورشید در آسمان چهاربرج از لنز دوربین شهروند خبرنگار + تصاویر
  • انتشار رباعی‌های حمید رضا شکارسری پس از ۷ سال
  • غروب زیبا در روستای تازه آباد نرکه
  • قاب عکس غروب در روستای تازه اباد نرکه
  • آیت الله مسعودی خمینی: برخوردها در موضوع حجاب اخلاقی باشد نه تازیانه ای /دولت باید با زبان «بفرما» با زنان صحبت کند
  • انتشار کتاب «المراجعات» در مرکز اسلامی برزیل