Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسغلی کدخدایی در توییتی نوشت: توافق بین رژیم صهیونیستی و امارات چیزی نیست جز تصرف امارات به بهانه تعلیق الحاق کرانه غربی! این توافق نشان داد که برای رژیم صهیونیستی فعلا اشغال دروازه ورودی شورای خلیج فارس مهم‌تر است، اول امارات و بعد کرانه غربی! آیا از این پس امارات جزئی از قلمرو رژیم صهیونیستی است؟.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کدخدایی پارسی خبر امارات اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس خواستار تشدید مبارزه با شهرک‌نشینان صهیونیست شد

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای اعلام کرد که اقدام شهرک‌نشینان تروریست صهیونیست برای تخریب و سوزاندن اموال شهروندان در روستای بیتین در شمال شرقی شهر رام‌الله، به وضوح ثابت کرد که این جنایات فرآیندی سازمان‌یافته و سیستماتیک تحت نظارت رژیم اشغالگر فاشیست است.
 
حماس عنوان کرد که رژیم صهیونیستی و شهرک‌نشینان در حملات خود به کرانه باختری مکمل یکدیگر هستند تا برنامه‌های صهیونیستی را که هدف آن تصرف و یهودی‌سازی سرزمین‌های فلسطینی و آواره کردن ساکنان محلی است، انجام دهند.
 
حماس جوانان و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را به تشدید رویارویی و مقابله با نظامیان و شهرک‌نشینان اشغالگر صهیونیست فراخواند.
 
این جنبش همچنین از جامعه جهانی و سازمان ملل خواست تا جنایات و تخلفات وحشیانه شهرک‌نشینان در کرانه باختری را محکوم کرده و اقداماتی را برای پاسخگویی رژیم صهیونیستی به خاطر دخالت در این حملات انجام دهند.
 

دیگر خبرها

  • یک رهبر حماس: معادله جدیدی شکل گرفته است
  • حمله هوایی اسرائیل به مسجدی در شمال غزه
  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!
  • حماس خواستار تشدید مبارزه با شهرک‌نشینان صهیونیست شد
  • کدخدایی: امنیت فرضی دولت صهیونیستی شکسته شد
  • لوکاشنکو: دلیلی برای امضای توافق صلح بین روسیه و زلنسکی نیست
  • پاکو خمز از اخراج قسر در رفت
  • کدخدایی: مصونیت و امنیت فرضی دولت صهیونیستی شکسته شد
  • کدخدایی: ایران خویشتنداری لازم را در برابر جنایت رژیم صهیونیستی داشته است
  • منبع فلسطینی: حمله ایران فقط از یک جبهه بود