Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-19@00:36:10 GMT

جرایم گرانفروشی به جیب چه کسی می رود؟

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۵۹۹۹۳

جرایم گرانفروشی به جیب چه کسی می رود؟

باشگاه خبرنگاران جوان: سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در رابطه با اینکه جرایم گرانفروشی به جیب چه کسی می رود اظهار کرد: هیچ مبلغ و جریمه ای به جیب سازمان تعزیرات نمی رود بلکه تمام این جرایم به خزانه دولت واریز می شود.

وی ادامه داد: در شرایطی که شاکی خصوصی در هر حجمی به شعب سازمان تعزیرات شکایت کند شعبه رسیدگی کننده طبق قانون مکلف است جبران ضرر و زیان کند که جریمه دولتی به دلیل بازدارندگی به خزانه دولت واریز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی بیان کرد: اما در زمان هایی که تخلفی از سوی سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندکان اعلام می شود جرایم این تخلف صد در صد به حساب خزانه واریز می شود اما تکالیفی قانون گذار برای سازمان تعزیرات حکومتی مشخص کرده که ملزم به صدور حکم طبق قانون است.

منبع: فردا

کلیدواژه: سخنگوی سازمان تعزیرات گرانفروشی سازمان تعزیرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۵۹۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب

محدثی نژاد مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت عید سعیدفطر ۳ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.

او افزود: متعاقب بررسی اولیه درخواست عفو محکومان در هیأت عفو استانی و ارسال آن به سازمان متبوع، مراتب به کمیسیون عفو و بخشودگی قوه قضائیه منعکس شد.

محدثی نژاد اظهار کرد: در نهایت با موافقت رهبر معظم انقلاب (مدظله‌ العالی) مجازات ۳ نفر از محکومان مورد عفو و بخشودگی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • عفو و بخشودگی ۳ محکوم تعزیراتی خراسان جنوبی از سوی رهبر انقلاب
  • عفو رهبری برای تعدادی از محکومان تعزیرات
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • محکومیت یک واحد عرضه کننده لاستیک خودرو به دلیل گرانفروشی
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعداوی از محکومان تعزیرات
  • تاکسی‌ های اینترنتی اگر نگران راننده هستند، کمیسیون ۱۵ درصدی را کم کنند
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو ۵ نفر از محکومان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو پنج نفر از محکومان کهگیلویه و بویراحمد
  • تلخ شدن کام قاچاقچی بادام
  • موافقت رهبر انقلاب با عفو تعدای از محکومان تعزیرات