Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@22:48:17 GMT

خبرنگاران بدون حب و بغض حریمدار قلم خود باشند

تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۹۶۰۰۶۵

خبرنگاران بدون حب و بغض حریمدار قلم خود باشند

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت: خبرنگاران در انتقال اخبار واقعی صادقانه قلم زده و حرم قلم خود را حفظ کنند.

حسین قدیمی ۲۴ مرداد در مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه در استان اردبیل اظهار کرد: ارزش و اهمیت کار خبری در سخنان مقام معظم رهبری در دیدار ایشان با جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه واضح و روشن است که در این میان خبرنگاران نیز با حفظ جایگاه و شان خبرنگاری و حرمت قلم در عرصه اطلاع‌رسانی پیشگام و پیشرو هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رعایت عدالت و اعتدال در انتشار اخبار خاطرنشان کرد: ماندگاری لحظات حساس و مهم در جامعه جز با اقدامات فعالانه و پیشروی خبرنگاران در عرصه‌های خطیر میسر نمی‌شود و نقش خبرنگاران در ارتقای سطح دانش و آگاهی جامعه بر هیچکس پوشیده نیست.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل با تقدیر از فعالیت‌های خبرنگاران در اطلاع‌رسانی خدمات و اقدامات شرکت برق استان اردبیل گفت: ظهور و بروز خدمات شرکت برق استان اردبیل در رسانه‌ها و مطبوعات زمینه‌ای را فراهم کرده تا مشترکان ما از خدمات این شرکت اطلاع یافته و یاریگر ما باشند.

قدیمی در بخش دیگری از سخنان خود از پوشش 99.9 درصدی مشترکان برق اردبیل خبر داد و بیان کرد: شرکت توزیع برق استان اردبیل در حوزه خدمات‌رسانی از بخش کمیت خارج شده و با ورود به فاز کیفیت خدمات‌رسانی پیشرو و پیشگام شرکت‌های توزیع برق در کشور است.

وی ادامه داد: امسال قصد داریم تا 17 روستای استان را به شبکه برق وصل کنیم چرا که معتقدیم با تامین زیرساخت‌های مورد نیاز حتی در صعب العبورترین مناطق استان نباید هیچ فردی از نعمت برق محروم باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل به سیاست‌های شرکت برق استان اردبیل در راستای کاهش تلفات و خاموشی‌ها نیز اشاره کرد و افزود: ما سعی کردیم تا قبل از شروع ایام پیک بار تفاهمنامه همکاری را با 100 مشترک صنعتی، 63 مشترک کشاورزی، 59 مشترک جایگاه سوخت و 26 تفاهمنامه با مولدهای خودتامین به امضا برسانیم تا با تعدیل مصرف امکان صرفه‌جوئی در فصل تابستان و تامین برق پایدار فراهم آید.

در این مراسم که همزمان با ایام پاسداشت روز خبرنگار در اردبیل برگزار شد، از خبرنگاران فعال استان اردبیل با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی روز خبرنگار شرکت توزیع برق استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین تجلیل از عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرماندار و جانشین ستاد، رئیس شورای اسلامی شهر، روسای کمیته‌های دوازده گانه ستاد و جمعی از مدیران معادن برگزار شد.


فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بهاباد ضمن قدردانی از دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان تصریح کرد خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای معرفی ظرفیت حوزه‌های میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان است که با اقدامات شاخص تمام دستگاه‌های اجرایی متولی به نحو احسن به گردشگران و مسافران ورودی به شهرستان خدمت رسانی شد. 


علیرضا تیموری خاطرنشان کرد: با دستور وزارت کشور بر کاهش حوادث جاده‌ای با در کنار هم قرار گرفتن همه دستگاه اجرایی شهرستان علی رغم سفر‌های زیاد در سطح محور‌ها شهرستان شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بودیم.


در پایان این مراسم از دست اندرکاران و عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با اهدا لوح یابود تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • توزیع یک هزار و ۸۴۰ تن کود یارانه‌ای در شهرستان چالدران در سال ۱۴۰۲
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • میانگین اجرای طرح کاداستر در اراضی کشاورزی کشور ۵۱ درصد است
  • بررسی روند خدمات‌رسانی آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • بهره‌مندی ۲۵۰۰ مددجو از ظرفیت‌های هنری بهزیستی در اردبیل
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • سایه جنگ در بازار خریدار ندارد | توزیع کالاهای اساسی بدون مشکل ادامه دارد