Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا گفت: محرم امسال آیین‌هایی نظیر شام غریبان، خیمه سوزان، تعزیه، شیرخوارگان و آیین‌های سنتی که موجب شکل گیری تجمع می‌شود برگزار نمی‌شود.

او افزود: تمامی ادارات، نهاد‌ها و اعضای ستاد مقابله با کرونا دستورالعمل ضوابط برگزاری مراسم عزاداری ایام محرم و صفر را فصل الخطاب قرار داده و نسبت به اجرای دقیق و نظارت بر آن تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

۱۶۰ خانوار روستایی در شهرستان بروجن صاحب خانه می‌شوند

ملکی با بیان اینکه دستورالعمل‌های برگزاری آیین‌های عزاداری محرم و صفر در شهرستان باید بومی سازی شود اضافه کرد: امسال آیین‌هایی نظیر شام غریبان، خیمه سوزان، تعزیه، شیرخوارگان و آیین‌های سنتی که موجب شکل گیری تجمع می‌شود ممنوع است.

او ادامه داد: طبق مصوبه ستاد کرونا دسته روی هیئت‌ها در مناطق سربسته ممنوع است و ملاک و معیار ما در برگزاری مراسمات عزاداری دستورالعمل ستاد ملی کروناست.

ملکی گفت: تمامی اماکن تفریحی و گردشگری، بقاع متبرکه تا اطلاع ثانوی تعطیل است و از اقامت مسافران و گردشگران در این مراکز ممانعت به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراسم عزاداری محرم و صفر کرونا ویروس اماکن تفریحی و گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،  نشست ستاد عفاف و حجاب با حضور  حجت الاسلام «حسینی میرامینی» ،  امام جمعه،  «تاجیک نوری»،  فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان پیشوا  برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین شکرگزاری رحمت ماه صیام در منطقه لفور مازندران
  • برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب شهرستان پیشوا
  • کردستان برای سومین سال متوالی میزبان زوار اربعین می شود
  • برگزاری جشنواره آیین‌های «سرزمین من» در بوشهر
  • قمی ها در حمایت از عملیات غرورآفرین «وعده صادق» راهپیمایی می کنند
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در اردبیل برگزار شد
  • آیین تکیه خوانی، سنت عزاداری و علم کشی
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود