Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده دادستان در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیران سابق بانک سرمایه اعلام کرد برای امامی پرونده جداگانه‌ای تشکیل داده است.

به گزارش مشرق، مرور آگهی‌های قانونی شرکت‌ها در روزنامه رسمی کشور که با جست‌وجو در سایت روزنامه رسمی در دسترس عموم است، نشان می‌دهد که محمد امامی در اردیبهشت سال ۹۷ به مدت دو سال به عنوان رئیس هیات مدیره تصویر گستر پاسارگاد انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دادستان در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیران سابق بانک سرمایه اعلام کرد برای امامی پرونده جداگانه‌ای تشکیل شده که در یک شعبه دیگر دادگاه به آن رسیدگی خواهد شد.

در آگهی منتشر شده در صفحه ۲۷ روزنامه رسمی شماره ۲۱۳۲۲ تهران به تاریخ ۵ خرداد ۹۷ آگهی تغییرات شرکت تصویر گستر پاسارگاد اعلام شده که بر اساس صورتجلسه مجمع عمومی عادی فوق العاده در تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ اعضای هیات مدیره به مدت دو سال تعیین شدند: محمد امامی به سمت رئیس هیات مدیره، محمدحسن زرین اقبال به سمت نایب رئیس هیات مدیره و علی اسدزاده به سمت مدیرعامل و عضو هیات مدیره.


در این آگهی قید شده است: «کلیه اسناد و اوراق بهادار و تعهد آور شرکت از قبیل چک سفته برات - قراردادها و عقود با امضای ثابت آقای محمد امامی به همراه امضای آقای علی اسدزاده یا آقای محمدحسن زرین اقبال متفقا همراه با مهر شرکت معتبر می‌باشد.» (تصویر ۱ بالای صفحه را ببینید).

مرور آگهی‌های قانونی تصویر گستر پاسارگاد در روزنامه رسمی نشان می‌دهد که این شرکت در تیر ماه سال ۸۷ با سرمایه ۵۰۰۰۰۰۰ ریال (پانصد هزار تومان) تاسیس شده بود. علی اسدزاده به عنوان رئیس هیات مدیره و افشین ساعی مدیرعامل شرکت معرفی شده بودند.

در این آگهی موضوع شرکت این‌طور قید شده است: «تولید لوازم جانبی کامپیوتر، صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز بازرگانی و شرکت در مناقصات و مزایدات دولتی و خصوصی، اخذ وام و اعتبار از بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری.»


دو سال بعد در آگهی دیگری در روزنامه رسمی به تاریخ ۱۲ خرداد ۸۹ اعلام شده که موارد دیگری به موضوع شرکت اضافه شده است: «تهیه و تکثیر برنامه‌های ویدیویی جهت نمایش خانگی دارای پروانه نمایش از اداره کل توسعه و همکاری‌های سمعی و بصری...»


اما اولین بار که نام محمد امامی در آگهی‌های شرکت آمده، به سال ۹۳ برمی‌گردد که در کنار علی اسدزاده و افشین ساعی به عنوان عضو هیات مدیره تصویر گستر پاسارگاد انتخاب شده است (تصویر ۲ بالای صفحه).

نکته جالب آن است که یک سال بعد از حضور امامی در هیات مدیره، تصویر گستر پاسارگاد سریال «شهرزاد» را در سال ۹۴ توزیع کرد و به عنوان یکی از شرکت‌های فعال در حوزه نمایش خانگی شروع به خرید رایت فیلم‌های سینمایی کرد و دو فصل بعدی «شهرزاد» هم در سال ۹۶ پخش شد.

نکته دیگر آن که بر اساس آگهی‌های درج شده در روزنامه رسمی، سرمایه شرکت تصویر گستر پاسارگاد به فاصله یک ماه در سال ۹۵ حدود چهار برابر شده است. ابتدا آمده که در مجمع عمومی به تاریخ ۴ مرداد ۹۵ سرمایه شرکت از ۲۵ میلیارد ریال به ۷۰ میلیارد ریال افزایش یافت (تصویر ۳ بالای صفحه) و در آگهی بعدی اعلام شده در مجمع عمومی به تاریخ ۶ شهریور ۹۵ سرمایه شرکت از ۷۰ میلیارد ریال به ۹۵ میلیارد ریال افزایش یافت (تصویر ۴ بالای صفحه).

همه این اسناد در سایت روزنامه رسمی به آدرس www.rrk.ir در دسترس است.

محمد امامی و تصویر گستر پاسارگاد طی پنج سال اخیر علاوه بر سریال «شهرزاد» چند فیلم سینمایی هم تولید کرده‌اند. فیلم‌های «خوک» و «مغزهای کوچک زنگ زده» به عنوان محصولات این شرکت روی پرده سینما رفتند.

این در حالی‌ست که نماینده دادستان در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیران سابق بانک سرمایه اعلام کرد برای امامی پرونده جداگانه‌ای تشکیل شده که در یک شعبه دیگر دادگاه به آن رسیدگی خواهد شد.

مجموعه اتفاق‌هایی که برای او رخ داده، بار دیگر هشدار برخی سینماگران و فعالان صنفی درباره ورود پول‌های مشکوک و آلوده به سینما و شبکه نمایش خانگی را یادآوری می‌کند. نکته جالب آن است که سکوت سازمان سینمایی و وزارت ارشاد در برابر این اتفاق‌ها همچنان ادامه دارد.

منبع : آی سینما

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا انفجار بیروت قرارداد ایران و چین محمد امامی علی اسدزاده وزارت ارشاد سریال شهرزاد مغزهای کوچک زنگ زده بانک سرمایه مغزهای کوچک زنگ زده مصادره خوک تهران سریال شهرزاد تصویر گستر پاسارگاد رئیس هیات مدیره روزنامه رسمی میلیارد ریال علی اسدزاده بالای صفحه محمد امامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۹۶۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک

به گزارش جام جم انلاین،رییس ستاد انتخابات فارس گفت : دور دوم انتخابات در استان برای تعیین سه کرسی باقیمانده مجلس شامل ۲ کرسی در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و یک کرسی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

اسماعیل قزل سفلی افزود: آموزش‌های لازم از طریق رسانه‌ها و در روز برگزاری انتخابات هم توسط عوامل اجرایی حاضر در پای صندوق‌های رای  به مردم داده می شود.
به گفته او : در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد هم انتخابات همانند مرحله نخست به شکل نیمه الکترونیک برگزار می‌شود.
قزل سفلی افزود: در دور دوم انتخابات کسانی می‌توانند رای بدهند که در دور اول در حوزه انتخابیه (شیراز و زرقان) و (مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد) رای داده‌اند و یا دور اول انتخابات در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه کشور رای نداده باشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: در مرحله دوم انتخابات در ۲ حوزه انتخابات ۸۲۳ شعبه اخذ رای پیش بینی شده که ۵۰۰ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه شیراز و زرقان و ۳۲۳ شعبه مربوط به حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد است.
قزل سفلی اظهار کرد: بر اساس ماده ۷۳ قانون انتخابات و در چارچوب هیات بررسی تبلیغات، امکانات، تسهیلات دولتی، اماکن، سالن‌ها و تابلو‌های تبلیغاتی برای امر تبلیغات پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: علاوه بر ۷۰ سالن، هزار و ۵۰۰ تابلو تبلیغاتی و افزون بر ۳۵ هزار متر مربع مکان نیز برای نصب پوستر‌های تبلیغاتی نامزد‌ها پیش بینی شده است.
او گفت: علاوه بر امکانات پیش بینی شده، هر یک از نامزد‌ها می‌توانند یک فیلم تبلغاتی ۲۰ دقیقه‌ای برای پخش از سیمای مرکز فارس آماده کنند و همچنین یک مناظره ۱۲۰ دقیقه‌ای در حوزه انتخابیه شیراز و زرقان پیش بینی شده است که طی سه روز بازپخش می‌شود.
قزل سفلی افزود: سه مناظره ۹۰ دقیقه‌ای هم در حوزه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد پیش بینی شده است.
وی ادامه داد: این اقدامات علاوه بر کمک به کاهش هزینه‌های تبلیغاتی نامزدها، کمک می‌کند که مردم شناخت بیشتر و بهتری از نامزد‌ها داشته باشند.
در دور دوم انتخابات در این دو حوزه انتخابیه ۱۵ هزار نفر در حوزه اجرا، نظارت و حوزه تامین امنیت شعب اخذ رای فعالیت و همکاری خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • گامی نو در صنعت راهسازی/توسعه فناوری‌های قیر و آسفالت با مشارکت دانش‌بنیان‌ها
  • توسعه فناوری های قیر و آسفالت، گامی نو در صنعت راهسازی کشور
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • دور دوم انتخابات در حوزه شیراز و زرقان تمام الکترونیک
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه با انعقاد تفاهم نامه شرکت ایرانول و دانشگاه شریف
  • پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟
  • مدیر عامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی (وبانک) معرفی شد
  • برادر رائفی‌پور در افغانستان و یمن کیسه های آرد و برنج و خرما خیرات می کند /افشای هویت شرکای رائفی‌پور /پرچمدار دشمنی با قالیباف چه کاره است؟